Hej Ja de får understøttelse under opstart. Er det ikke sådan at de mennesker der er arbejdsløse og opfylder regler har ret til understøtelse Skal vi så bestemme over hvad mennesker laver i deres fritid, du må måske heller ikke starte en virksomhed op mens du er lønmodtager job Er det den måde Danmark skal være, ja så når du bliver arbejdsløs, så må du ikke længere dyrke sport på eliteplan hvis du gør det. Den same disquisition var også oppe den gang man kunne få iværksætterydelser . Det forvridere konkurencen lyder det, men starter en, en virksomhed der har mange kontakter forvrider det ikke mere. Hvad er det for virksomheder der bliver startet på understøttelse???? |
Fik af vide af min akasse (3F) jeg ikke kan starte min virksomhed op mens jeg får dagpenge. Heller ikke på deltid. Når der kommer aktivitet i firmaet i form at drift, så er det slut med dagpenge.
Så er ikke længere sikker på jeg kommer til at følge mine planer, om at starte ud efter min eksamen her i juni, for kan jeg ikke leve af det, og tjene nok til vinteren, er jeg sq på røven. Men jeg må gerne arbejde på deltid gennem vinteren.
Havde jeg derimod haft en virksomhed inden jeg kom på dagpenge, måtte jeg gerne fortsætte og få supleret op.
Så for mig af se, bremser de for dem der ønsker at starte op.