Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 26 ud af 31 (310 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor og hvornår foregår det intromøde til Zinzino ? Kunne da være meget spændende :-)

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:54 | Låst

Anders Petersen:

Hej Kim.

Du kan jo tage med til Malaysia og besøge mit team! Så kan du se, hvad mlm kan gøre for mennesker, som ikke har samme muligheder som os!

Er dog ked af at høre, at du kender nogen, som er gået ned med mlm!

Hilsen

Anders

Det er jo noget helt andet - det er griskheden i Danmark der er problemet. MLM giver mulighed for mange men ladvære med at udnytte disse menneskers tillid til venner og familie.

Noget som jeg er overbevist om at du ikke gør(!)

Så gør noget godt for MLM og luk alt det pjat med anprisninger og bindinger osv. og/eller værd åben og ærlig.
Regulere ved lov hvordan MLM skal foregå.

Desværre er der 99% der udnytter tilliden i MLM og det er et problem for alle.

/Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:59 | Låst

Dyrebilen.dk:

Hej

En PH kogle giver lys over spisebordet, det gør en rislampe også. Der er de samme dårlige programmer på mit B&O fjernsyn som andre billigere fjernsyn, -  siden hvornår er det blevet suspekt at sælge ting der er dyrere end de behøver at være for at løse en given opgave?

Jeg giver 40 kr. for ½ kilo Gevalia  som kaffe & Co nok ikke engang ville gide lugte til, men jeg drikker det. Jeg ville ikke købe en ZinZino maskine fordi de der pods ligner trusseindlæg, men det lyder da nemt at få sin kaffe på den måde.

Jørgen sælger ITudstyr til sine venner for kostprisen, og jeg betaler fuld pris. Så betaler jeg sgu da også mere end nødvendigt hos Jørgen, eller hur?

Forarges den som forarges vil, men come on..........

Det problem MLM har, er et kommunikationsproblem, både internt og eksternt. Det kan man kaste sig over hvis man gider, ligesom ulovligheder m.m. skal anmeldes til Politiet så vi undgår unfair konkurrence. Men at nogen kan sælge noget dyrere end andre, - det troede jeg var en opgave for forbrugerorganisationerne - og ikke de forretningsdrivende. 

/Michael

Kæmpe ros til dig! Velformuleret indlæg med dybde og substans!

Hold kæft hvor er det et godt indlæg!!!

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 11:59 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim L:

agel4you:
en anden sag er, alle firmaer, er bygget op som en pyramide konstruktion.

Det er måske korrekt eller tæt på, men jeg tror ikke at eks.Bilka baserer sig kun på salg til venner og famile :-)

linketil et alm firma, der ikke er  -  nej da, det kan Bilka ikke, tror de har et for stort lager, og MLM behøves ikke at være baseret på venner og famile

jeg har fks ikke nogle for min familie, der køber mit produkt, jo måske der selv henvendte sig og ville prøve en skin care linie ikke andet.

men ellers har jeg fået masser af nye, venner og fra nær og fjern, med min firma.

så det der med at sælge til venner & familie naaa behøves ikke

karsten

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 12:00 | Låst

Dyrebilen.dk:

Hej

En PH kogle giver lys over spisebordet, det gør en rislampe også. Der er de samme dårlige programmer på mit B&O fjernsyn som andre billigere fjernsyn, -  siden hvornår er det blevet suspekt at sælge ting der er dyrere end de behøver at være for at løse en given opgave?

Jeg giver 40 kr. for ½ kilo Gevalia  som kaffe & Co nok ikke engang ville gide lugte til, men jeg drikker det. Jeg ville ikke købe en ZinZino maskine fordi de der pods ligner trusseindlæg, men det lyder da nemt at få sin kaffe på den måde.

Jørgen sælger ITudstyr til sine venner for kostprisen, og jeg betaler fuld pris. Så betaler jeg sgu da også mere end nødvendigt hos Jørgen, eller hur?

Forarges den som forarges vil, men come on..........

Det problem MLM har, er et kommunikationsproblem, både internt og eksternt. Det kan man kaste sig over hvis man gider, ligesom ulovligheder m.m. skal anmeldes til Politiet så vi undgår unfair konkurrence. Men at nogen kan sælge noget dyrere end andre, - det troede jeg var en opgave for forbrugerorganisationerne - og ikke de forretningsdrivende. 

/Michael

Tja men pointen er at når du anbefaler til venner og familie så er det et særligt forhold som udnyttes - det sker gemt væk hjemme i stuerne væk fra markedsføringsloven osv. når du er forhandler gælder den nemlig ikke - det skal man være varsom med - det er stærke sager! Det virker og udnyttes!

Som jeg startede med at sige så er det 99% tosser og 1% ok MLM.

/Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 12:04 | Låst

Kim L:

Anders Petersen:

Hej Kim.

Du kan jo tage med til Malaysia og besøge mit team! Så kan du se, hvad mlm kan gøre for mennesker, som ikke har samme muligheder som os!

Hilsen

Anders

Også et super indlæg som vi kan bruge til noget konstruktivt! Jeg er så enig med dig, for vi skal have strammere regler for mlm. I mine øjne skal ALT godkendes lige fra anprisninger, produkter, bonusplaner, fremgangsmåde etc.

Slut med scams og folk, som bliver snydt i mlm!

Det er jo noget helt andet - det er griskheden i Danmark der er problemet. MLM giver mulighed for mange men ladvære med at udnytte disse menneskers tillid til venner og familie.

Så gør noget godt for MLM og luk alt det pjat med anprisninger og bindinger osv. og/eller værd åben og ærlig.

/Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 12:05 | Låst

Anders Petersen:

Kim L:

Anders Petersen:

Hej Kim.

Hilsen

Anders

Også et super indlæg som vi kan bruge til noget konstruktivt! Jeg er så enig med dig, for vi skal have strammere regler for mlm. I mine øjne skal ALT godkendes lige fra anprisninger, produkter, bonusplaner, fremgangsmåde etc.

/Kim

Hov fik vist quotet forkert. Vi er enige!

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 12:09 | Låst

Anders Petersen:

Anders Petersen:

Kim L:

Anders Petersen:

Hej Kim.

Hilsen

Anders

/Kim

Hov fik vist quotet forkert. Vi er enige!

På nogle punkter :-D og så er det føste gang jeg har set både Hume og Platon anvendt i en MLM debat...

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 12:09 | Låst

Nå gutter.

Holder altså lige en pause for Amino, for jeg har monster travlt! Lad os holde ild i Amino!

Hilsen

Anders

P.S. Jeg framelder mig fra mails fra Amino indtil i aften, da strømmen er lidt for massiv!

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 12:12 | Låst

Anders Petersen:

Nå gutter.

Holder altså lige en pause for Amino, for jeg har monster travlt! Lad os holde ild i Amino!

Hilsen

Anders

P.S. Jeg framelder mig fra mails fra Amino indtil i aften, da strømmen er lidt for massiv!

Ja pyha jeg er også ude...

Side 26 ud af 31 (310 indlæg)