Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 20 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Nej gider ikke bruge tid på MLM tråde - det er livet for kort tid :D

Klart!

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:06 | Låst

Anders Petersen:

Kaffe & Co:

Harmony:

Jeg synes at Kira's udtalelse er totalt cool. Hun vil ikke sælge espressomaskiner og kvalitetskaffe fordi det går ud over familie og venner, men vil gerne ligge og onanere foran kameraet. Sejt ;-))

Jo jo men der kan man jo i det mindste se hvad man betaler for :-D

Gad vide om kun anbefaler sig selv til sin familie og venner - for så vil hun da være perfekt for Zinzion pyramiden - de er jo også en slags kælen for de dummeste instinkter.

Et kaffefirma sviner det andet kaffefirma til!

SUPER GOD STIL

Kan kun sige til den stil kaffe & co før.: At tale dårligt om andre mennesker, er en uærlig måde at fremhæve sig selv på. tænk på det næste gang føre du gøre det..

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:10 | Låst

Du har ret - beklager.

Jeg har deltaget i diskussionen om MLM som ikke er min personlige kop te - om det er kaffe eller ej gør ikke forskellen - men nok i den her tråd.
Jeg har tilbudt at teste en zinzion maskine da vi ikke sælger maskiner men kun kaffe men det har man ikke ønsket og det er jo fair nok det er ellers synd da vi tester en del maskiner. 

Den sidste zinzion tråd jeg skrev på er på Amino var fordi at man benyttede nogle i min 'omgangskreds' som reference uden han selv vidste dette - dette gjorde mig en kende sur.

Jeg trækker mig da jeg da også lige kan love for at det er vand på din mølle - hvor er Lasse han plejer da ikke at være genert i den her slags "debatter"

Nå men jeg er ude :-D

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 00:13 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nå folks!

Trækker mig for i aften! Skal tidligt op, så jeg kan få lokket nogle uskyldige mennesker ind i min pyramide!

Godnat og tak for kampen.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:14 | Låst

Anders Petersen:

Hej Kim.

Anders L. Petersen, tidligere ejer af Bidro ApS, medstifter af Scanmarket.com, tysk bolighaj, familiefar til 3 børn, action freak og networker!

Jeg har da i det mindste et billede af mig selv :-)

Ellers noget??

Hilsen

Anders

Ja det kan jeg ikke sige jeg har altså billede.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du har så travlt med at forsvare Zinzino hvorfor ikke overlade det til dem.

Nu vil du jo gerne gøre dig til talsmand for MLM men det giver dig ingen troværdighed for mig at set.

Ps. du må godt sige hvad det er du sælger (du kan bare hviske det)

Kim

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 00:20 | Låst

Hvorfor er der ikke nogle Zinzino folk der kommer på banen ?

Hallo er i alle cyklet væk?

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 00:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Network Marketing har aldrig sagt mig noget, indtil for 2 år siden. På grund af min baggrund som selvstændig, har jeg nok en anden indgangsvinkel til mlm. Alt for mange lader sig lokke med hype, og de glemmer helt at undersøge både produkt samt markedet for det pågældende produkt. Før jeg valgte firma, brugte jeg 14 dage på focusgrupper, SWAT analyser og lavede en komplet forretningsplan.

MLM har en sørgelig statistik, da alt for mange firmaer lukker ned eller slår aldrig igennem. Men selve forretningsformen, hvis den drives rigtigt, er genial. I mine dage som selvstændig, brugte jeg flere hundrede tusinde, hver gang vi skulle lancere et nyt produkt. Havde et varelager på 4 mio, 8 ansatte, kæmpe gæld i banken, voldsomme udgifter, tung revision og et kæmpe ansvar!

Nu har jeg ingen ansatte, ingen varelager, næsten inden udgifter, skal ikke selv stå for godkendelse af produkter, skal ikke selv lave markedsføringsmateriale, har ubegrænset muligheder for indtjening, skal ikke selv stå for distribution og det kostede mig under kr. 3.000 at starte forretningen, som nu vokser over hele verden! Så har man været selvstændig, er det en no brainer!

Jeg synes, det er synd, hver gang en person fejler i network marketing. Derfor vil jeg gøre alt, hvad jeg kan, for at vi får bedre vilkår for dem, som vælger at prøve kræfter med network marketing.  Faktisk skulle det helst være sådan, at INGEN får en dårlig oplevelse med network marketing. Dermed siger jeg ikke, at alle får succes, men folk skal ikke føle sig ført bag lyset.

Jeg er ikke talsmand for mlm, men vil da prøve på at få firmaerne til at arbejde sammen, så vi kan få et bedre image.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 00:29 | Låst

Kim L:

Hvorfor er der ikke nogle Zinzino folk der kommer på banen ?

Hallo er i alle cyklet væk?

Cyklet væk! Den var faktisk god!!!

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 00:29 | Låst

Fair nok Anders du er da en af det mere fornuftige så lang vil jeg give det :-D

Men hvorfor ikke bekende det noget mere det vil give dig troværdighed.

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 00:31 | Låst

Hej igen.

Måske! Omvendt kan det virke utroværdigt at bruge Amino som reklamesøjle!

Nåååå, nu skal jeg altså i seng!

Sov godt til jer alle!

Hilsen

Pyramidepusheren Anders :-)

Side 20 ud af 31 (310 indlæg)