Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 25 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Hvem er Kim L? Du er ivrig modstander af mlm her på amino, så fortæl endelig lidt om dig selv!

Hilsen.

Anders

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:13 | Låst

Anders Petersen:

Har lige fundet en Senseo til kr. 447 på nettet!

Øj, hvor er butikkerne i Danmark strenge, når de kan finde på at tage op til kr. 1.400 for maskinen! Det er jo det rene svindel :-)

Hilsen

Anders

Du står i en situation hvor du ikke rigtig har noget sammenligningsgrundlag når den udfarende sælger skal have solgt sit produkt. Har aldrig fået svar på om man kan fortryde sit køb når man først har skrevet under. Det har jeg vist spurgt om x2 nu.

Det er som regel først bagefter at klappen går op, når sælger har forladt bygningen, at man overvejer om det nu var en så god handel som han udlagde.

Hvis kunderne gerne vil give 4 eller 5 gange mere for produktet fint... hvis bare de har muligheden for at fortryde efterfølgende.

Der er jo tydeligvis folk herinde som synes det er fint at give overpris for kaffe + maskine når bare de får det sendt... fat dem om man vil.

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:20 | Låst

Anders Petersen:

Hej Kim.

Hvem er Kim L? Du er ivrig modstander af mlm her på amino, så fortæl endelig lidt om dig selv!

Hilsen.

Anders

Har tidligere arbejdet med MLM i en kort periode som nævnt tidligere - men det er mange år siden da jeg var ung.

Set en del gået ned på MLM både økonomisk og mentalt. Jeg er medlem af anonyme MLM hadere :-)

Når jeg kommer tilbage fra Zinzino hvervemødet skal jeg nok også oplyse mere om min egen person sammen med de fakta som jeg kommer i besiddelse af - det er da vist kun fair da jeg jo er farvet inden jeg går ind :-D

Skal nok dokumentere alt både det gode og det dårlige.

Men ja jeg er ikke bedre end de anonyme MLM krystere.

Hilsen Tosse Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them."

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:37 | Låst

Anders Petersen:

Nogen har læst Hume eller fundet noget på nettet :-D

Måske Platon kan anvendes:

"Menneskene er lænket i en hule, med ryggen vendt mod en ild, og sidder og ser på skyggerne af sig selv og alle de ting, der passerer forbi i hulen. Disse skyggebilleder, der danser på væggen er det, som mennesket tror er virkeligheden"

MLM er en skygge.

Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:44 | Låst

Kim L:

Anders Petersen:

Nogen har læst Hume eller fundet noget på nettet :-D

Måske Platon kan anvendes:

"Menneskene er lænket i en hule, med ryggen vendt mod en ild, og sidder og ser på skyggerne af sig selv og alle de ting, der passerer forbi i hulen. Disse skyggebilleder, der danser på væggen er det, som mennesket tror er virkeligheden"

MLM er en skygge.

Kim

Sandheden er ALTID relativ!

Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:46 | Låst

Der har forgået noget mystisk ved seancen Bo hamburger hugget jo videokamera , med kan selvfølgelige forsættet 100 indlæg så er det ikke så let at  huske  med hvad vi hvad startet at debattere , ja Anders kan ikke sige hvad der forgået vi har ingen udtagelser fra firmaet de er mundlamme , vi har ingen udtagelser fra ekstrabladet , vi har kun fakta at videokamera er blevet stjålet det peger hen på der har forgået noget lusket indtil vi ved mere om firmaet må vi regne med fakta , vis ZINZINO lægger sag and mod ekstrabladet og vinder , med vis ekstrabladet evt. også ligger retssag mod ZINZINO , pga. stjålet videokamera

Synes dog også vis man google virksomhed siger det meget om  virksomheden som tidligere påpeget i tråden er nogle af de artikler ikke besvaret , vidste det ikke er sandt må tråd starter forsvare , ellers kommer der bare flere kommentar fra en 3 part som ikke er inde virksomheden som sagde han ikke kunne svare på spørgsmål om firmaet med de er ærlige og reel,siger anders , med indtil videre er der ikke kommet nogle svar med bare flere spørgsmål , når man kigger de snart 300 indlæg igennem

ok anders rettet lige indlægget 1 minutter efter fordi du skrevet at du kendte ejer meget godt sagde god for ham , med kunne intet sige om  firmaet da du ikke arbejdet der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:46 | Låst

Hej Kim.

Du kan jo tage med til Malaysia og besøge mit team! Så kan du se, hvad mlm kan gøre for mennesker, som ikke har samme muligheder som os!

Er dog ked af at høre, at du kender nogen, som er gået ned med mlm!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:48 | Låst

Mikael christiansen:

Der har forgået noget mystisk ved seancen Bo hamburger hugget jo videokamera , med kan selvfølgelige forsættet 100 indlæg så er det ikke så let at  huske  med hvad vi hvad startet at debattere , ja Anders kan ikke sige hvad der forgået vi ingen udtagelser fra firmaet de er mundlamme , vi har ingen udtagelser fra ekstrabladet , vi har kun fakta at videokamera er blevet stjålet det peger hen på der har forgået noget lusket indtil vi ved mere om firmaet må vi regne med fakta , vis ZINZINO lægger sag and mod ekstrabladet og vinder , med vis ekstrabladet evt. også ligger retssag mod ZINZINO , pga. stjålet videokamera

Synes dog også vis man google virksomhed siger det meget om  virksomheden som tidligere påpeget i tråden er nogle af de artikler ikke besvaret , vidste det ikke er sandt må tråd starter forsvare , ellers kommer der bare flere kommentar fra en 3 part som ikke er inde virksomheden , med indtil videre er der ikke kommet nogle svar med bare flere spørgsmål , når man kigger de snart 300 indlæg igennem

Helt enig! Så skal vi ikke bare blive enige om at stoppe alle sammen!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 11:51 | Låst

Hej

En PH kogle giver lys over spisebordet, det gør en rislampe også. Der er de samme dårlige programmer på mit B&O fjernsyn som andre billigere fjernsyn, -  siden hvornår er det blevet suspekt at sælge ting der er dyrere end de behøver at være for at løse en given opgave?

Jeg giver 40 kr. for ½ kilo Gevalia  som kaffe & Co nok ikke engang ville gide lugte til, men jeg drikker det. Jeg ville ikke købe en ZinZino maskine fordi de der pods ligner trusseindlæg, men det lyder da nemt at få sin kaffe på den måde.

Jørgen sælger ITudstyr til sine venner for kostprisen, og jeg betaler fuld pris. Så betaler jeg sgu da også mere end nødvendigt hos Jørgen, eller hur?

Forarges den som forarges vil, men come on..........

Det problem MLM har, er et kommunikationsproblem, både internt og eksternt. Det kan man kaste sig over hvis man gider, ligesom ulovligheder m.m. skal anmeldes til Politiet så vi undgår unfair konkurrence. Men at nogen kan sælge noget dyrere end andre, - det troede jeg var en opgave for forbrugerorganisationerne - og ikke de forretningsdrivende. 

/Michael

Side 25 ud af 31 (310 indlæg)