Jeg synes ikke I skal tage derhen - hvem ved om de sprayer lokalet med nervegas for bedre at kunne hjernevaske jer - og pludselig om et par dage sidder jeg med jer begge i røret fordi I vil have jeg skal sælge kaffemaskiner.
Jeg synes ikke I skal tage derhen - hvem ved om de sprayer lokalet med nervegas for bedre at kunne hjernevaske jer - og pludselig om et par dage sidder jeg med jer begge i røret fordi I vil have jeg skal sælge kaffemaskiner.
Er det okay, at jeg trækker mig fra debatten nu, eller er jeg så en kryster? Synes ikke længere at debatten har det rette niveau!
Ja min ven kom og smag min Zinzino maskine - den gør ikke noget. :-D
Jeg kan godt lide at du siger du har os i røret som hjernevasket for at få dig til at være sælger og ikke købe en maskine :-D
Jeg håber det er Bo Hamburger der dukker op - det vil være cool men Kira kunne jo nok også have skabt et Zinzino show der kunne distrahere alle fra fakta.
Gad godt vide hvor meget kaffe en cykelrytter skal indtage for at blive taget for doping - jeg mener han skal jo nå at sælge en del og det kan være at han nu bliver nødt til at drikke kaffen selv - for ikke at midste sit Euro Bonus Diamant niveau :-)
Er det okay, at jeg trækker mig fra debatten nu, eller er jeg så en kryster? Synes ikke længere at debatten har det rette niveau!
Anders
Tror aldrig at den har haft det - bare ta' overskriften.
Held og lykke med Zinzino - nå ja dem kender du jo ikke :-)