Hejsa. Jeg tænkte nu på nogle af mine IT-produkter - vores avance er normalt meget lav, men vi har visse produkter vi har en rigtig god avance på som så betaler "for meget for" fordi de lige skal bruge det i forbindelse med deres ordre - og så er der mærkelige gadgets som egentlig ikke har nogen nytteværdi. Olsens Revision er en bundærlig forretning uden overpriser, og kunder i denne forretning samt familie og venner handler i min it-butik til indkøbspriser.
Så vi er egentlig enige - det er skidt at snyde venner og familie og prakke dem dyre produkter på nakken som fås for det halve hvis de gider kigge sig om når/hvis de en dag skulle få behovet.
Men jeg kan ikke argumentere for at det kendetegner en MLM-mand eller en Zinzino-mand - kun ved hjælp af tonsvis af eksempler - og det er dårlig argumentation så jeg vil lade være. Og ekstrabladet beviser ikke noget som helst omkring hverken MLM eller Zinzino - den beviser noget om de to personer artiklen vedrører.
Så skal du have dem ned med nakken må du jo bare køre lidt ekstra på det med hemmelighedskræmmeriet. Som nævnt tidligere: Sidder du derude og har et fantastisk produkt/koncept? Tør du kun præsentere produktet/konceptet over en privat telefonsamtale eller et møde - ja så kan du godt få stemplet.
Så vidt jeg kan forstå er det muligt at købe denne vidunder-zinzino-maskine uden selv at blive forhandler, og det er der også mange kunder der er dumme nok til at gøre med stor tilfredshed - og så er der jo grobund for en sund forretning uden at man BEHØVER tage røven på nogen - medmindre man selvfølgelig vil være rig !!! :) |
Kim L:Anders Petersen:Hej Kim.
Jeg hæfter mig ved, at du forstat ikke kan komme med fakta, som viser mig, hvad Ekstrabladet har afsløret!
Du kører rundt, og vi kommer ingen vegne!
Hilsen
Anders
Jeg hæfter mig ved at du ikke læser hvad jeg skriver. Om igen du kan det godt....
Kim
Igen ingen fakta...
Bliv gratis medlem