Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 23 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim L:

Anders Petersen:

Hej Kim.

Jeg hæfter mig ved, at du forstat ikke kan komme med fakta, som viser mig, hvad Ekstrabladet har afsløret!

Du kører rundt, og vi kommer ingen vegne!

Hilsen

Anders

Jeg hæfter mig ved at du ikke læser hvad jeg skriver. Om igen du kan det godt....

Kim 

Igen ingen fakta...

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:47 | Låst

Jørgen Olsen:

Olsens Revision er en bundærlig forretning uden overpriser, og kunder i denne forretning samt familie og venner handler i min it-butik til indkøbspriser.

Så vi er egentlig enige - det er skidt at snyde venner og familie og prakke dem dyre produkter på nakken som fås for det halve hvis de gider kigge sig om når/hvis de en dag skulle få behovet.

Nemlig!

Jørgen Olsen:
Og ekstrabladet beviser ikke noget som helst omkring hverken MLM eller Zinzino - den beviser noget om de to personer artiklen vedrører.

Nemlig!

Jørgen Olsen:

Så skal du have dem ned med nakken må du jo bare køre lidt ekstra på det med hemmelighedskræmmeriet.

På baggrund af Ekstrabladet er der stillet en række sprøgsmål som går på at få Zinzino ud af busken og svare på deres priser (om ikke andet hvorfor det skal være så dyrt) , betingelser, bindinger osv. Ekstrabladet går bare efter historien vi graver efter hvad der så er facts om Zinzino og deres metoder.

Men det er så kendetegnet ved MLM at der er intet der tåler dages lys og der er mere fokus på at blive milionær hurtigt og hvor meget up/down stream man kan skabe. 

Målet helliger midlet.

Den eneste der deltager er en selvbestaltet MLM guru der mere ser det som en retorik sport.

Det er typisk MLM

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 09:51 | Låst

Kim L:

Jørgen Olsen:

Olsens Revision er en bundærlig forretning uden overpriser, og kunder i denne forretning samt familie og venner handler i min it-butik til indkøbspriser.

Så vi er egentlig enige - det er skidt at snyde venner og familie og prakke dem dyre produkter på nakken som fås for det halve hvis de gider kigge sig om når/hvis de en dag skulle få behovet.

Nemlig!

Jørgen Olsen:
Og ekstrabladet beviser ikke noget som helst omkring hverken MLM eller Zinzino - den beviser noget om de to personer artiklen vedrører.

Nemlig!

Jørgen Olsen:

Så skal du have dem ned med nakken må du jo bare køre lidt ekstra på det med hemmelighedskræmmeriet.

På baggrund af Ekstrabladet er der stillet en række sprøgsmål som går på at få Zinzino ud af busken og svare på deres priser (om ikke andet hvorfor det skal være så dyrt) , betingelser, bindinger osv. Ekstrabladet går bare efter historien vi graver efter hvad der så er facts om Zinzino og deres metoder.

Men det er så kendetegnet ved MLM at der er intet der tåler dages lys og der er mere fokus på at blive milionær hurtigt og hvor meget up/down stream man kan skabe. 

Målet helliger midlet.

Den eneste der deltager er en selvbestaltet MLM guru der mere ser det som en retorik sport.

Det er typisk MLM

Jamen hvis vi skal have dem ud af busken skal de jo opdage os.

Det hjælper måske at tagge indlæg, så længe diskussionen holdes i live.

Jeg tror ikke vi får noget svar, - vi er nedrige pessimistiske individer der ikke fortjener opmærksomhed - vi har ikke set lyset og vi er fulde af fordomme - ville du spilde din tid på så usle mennesker ? Det vil de store kanoner næppe.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 09:54 | Låst

Anders Petersen:

Igen ingen fakta...

Du skuffer mig lidt Anders

Nå jeg poster lige mit indlæg igen og fremhæver det du skal læse to gange...

Kim L:

Anders Petersen:

Hej Kim.

Du skriver, at du fortsat mangler svar! Jeg har gentagne gange spurgt dig, om du ikke kan oplyse mig, hvad Ekstrabladet har afsløret? Jeg venter stadig! Og det skal ikke være noget med, "jeg synes" eller en anden lomme filosofi!

Kom nu med noget konkret, uomtvisteligt, sort på hvidt fakta, som dokumenterer, at Zinzino er fup! I sidste ende er det vel forbrugerombudsmanden, som bestemmer det, og jeg vil sætte hele min formue på højkant, at Zinzino kører videre som om, at intet er hændt og er stadig er på markedet om 5 år!

Som jeg har sagt igen og igen! Skruen uden ende for du er låst fast i, at Zinzino SKAL være fusk, fordi Ekstrabladet skriver det!

Hilsen

Anders

Kære Anders

Du besidder jo åbenlyst even til på MLM retoriskvis at håndtere MLM sprøgsmål det har du åbenlyst prøvet mange gange før.

Det syntes at være et af kendetegnede med MLM folk der sidder længere oppe i hirakiet.

Når du siger tak for kampen i en debat om noget som du ikke ved noget om jf. dine egne debatindlæg så er det jo åbenlyst at du tager kampen fordi du vil løbe os trætte på bedste MLM vis og at du muligvis ser dig selv om overlegen.

Jeg syntes og det er min personlige holdning at du både skader dig selv og ikke mindst Zinzino - i kommer det at se mere og mere utroværdig ud.

Jeg tror ikke du har fattet at det er ikke Ekstrabladets afsløringer der er problemet men at de fremstiller Zinzino højst utroværdig de rejser en række spørgsmål i forholde til metoder, pyramide, lokke, og ikke mindst om de betingelser produktet sælges under.

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg og du endda var enig i så er det vigtigt i MLM at man ikke udnytter den personlige relation til at oversælge et tosse produkt. Men inden vi skal se på om Zinzino er et tosse produkt til prisen så skal vi have klarhed om nogle enkelte spørgsmål som jeg efterhånden har nævnt en del gange i denne tråd.

Anders vi kan ikke bruge dig til så meget i denne sammenhæng du har erklæret dig uviddende om Zinzino og i øvrigt har et vendskab med en af bagmændende. Vi vil have Zinzino til at svare og ikke bare nogen der ser det som en retorisk sport. Men zinzion er tavse som alt andet MLM crap og det gør at vi må konkludere udfra de faktiske fact (som du selv er fortaler for ) vi har. Nemlig ta Bo hamburger blev taget med buskerne ned under et hverve møde.

Men det er typisk MLM gem jer med alle jeres aftaler, produkter og metoder der ikke tåler lyset.

Du vil gøre dig til talsmand for MLM det er fint lav en gruppe og begynd at arbejde for at hæve den 1% ikke tosser. Når du nu vil være formand syntes du så at Zinzino håndtere denne sag på en god måde og er det den måde du vil fremme for i dit arbejde som MLM talsmand.

Ta' et af mine første indlæg der står mine sprøgsmål.

I øvrigt kan ham her http://www.amino.dk/forums/t/67700.aspx optages i jeres MLM etiske korrekte klub? Jeg troede det var en joke.

Bevar nu din troværdighed. Jeg vil gerne deltage i en ny tråd om dit produkt for mig at se kan jeg ikke se hvorfor MLM altid skal være hemmelig i forhold til produkter, virkning og pyramide konstruktionen. Det vil klæde jer at skabe åbenhed som du selv siger.

Så Anders vi gider ikke høre på dig vi vil høre noget fra bagmanden i Zinzino!

Tak for kampen eller hvad nu det er du siger.

Sig endelig til hvis jeg skal fremhæve det med en anden farve eller måske understrege det. :-D

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 10:06 | Låst

mp130965:

JAAAA Mere markedsføring til MLMére  Neop i dag & igen i ekstrabladet

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1214177.ece

- forstår ikke i bliver ved... Zinzino skal komme med nogle tal. Ellers er de kyllinger ( og de skal steges)

mp

Lige et snip fra artikelen

"Der reklameres også med, at Zinzino i 2007 havde 89 procent vækst. Ekstra Bladet er i besiddelse af selskabets regnskaber, og her fremgår det, at den danske Zinzino-gren kører med underskud, og hos det svenske moderselskab Seven NoxAB er det i millionklassen. "

- Er det fakta Anders eller har du andre regnskaber?

Nøj tænk om zinzino gik på røven - så kan man jo ikke købe deres kaffepods mere - nøj det er der nok mange det ville syntes var kedeligt :-D

men fair nok det kan man jo ikke vurdere på deres underskud - det koster jo at starte op - jeg mener nummerplader hvor der står Zinzino kan være meget dyre (ja det er nok bare jante loven) og Bo hamburger koster nok også en del - måske ikke så meget mere. Men det er jo også mest markedsføring overfor "sælgere" og ikke forbrugerne.

/Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 10:09 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim:

Jeg tror ikke du har fattet at det er ikke Ekstrabladets afsløringer der er problemet men at de fremstiller Zinzino højst utroværdig de rejser en række spørgsmål i forholde til metoder, pyramide, lokke, og ikke mindst om de betingelser produktet sælges under.

Nåå, så læs mit først indlæg, for det har du fået svar på! Spørger lige igen igen! Hvad er det, at Ekstrabladet har afsløret? Hvis ikke de konkret har afsløret noget, tager eventuelle spørgsmål afsæt i sensationsjournalistik!

Og jeg er enig med dig i, at problemet er, at Ekstrabladet fremstille Zinzino højst utroværdig!

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 10:13 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim L:

mp130965:

JAAAA Mere markedsføring til MLMére  Neop i dag & igen i ekstrabladet

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1214177.ece

- forstår ikke i bliver ved... Zinzino skal komme med nogle tal. Ellers er de kyllinger ( og de skal steges)

mp

Lige et snip fra artikelen

"Der reklameres også med, at Zinzino i 2007 havde 89 procent vækst. Ekstra Bladet er i besiddelse af selskabets regnskaber, og her fremgår det, at den danske Zinzino-gren kører med underskud, og hos det svenske moderselskab Seven NoxAB er det i millionklassen. "

- Er det fakta Anders eller har du andre regnskaber?

Nøj tænk om zinzino gik på røven - så kan man jo ikke købe deres kaffepods mere - nøj det er der nok mange det ville syntes var kedeligt :-D

men fair nok det kan man jo ikke vurdere på deres underskud - det koster jo at starte op - jeg mener nummerplader hvor der står Zinzino kan være meget dyre (ja det er nok bare jante loven) og Bo hamburger koster nok også en del - måske ikke så meget mere. Men det er jo også mest markedsføring overfor "sælgere" og ikke forbrugerne.

/Kim

Jeg har ingen tal. Ved blot at Zinzino vækster, og mange af deres team medlemmer tjener gode penge!

Igen en masse udokumenteret pladder!

Damn, denne debat er kedelig!

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 10:18 | Låst

Suk Anders - Velkommen til de 99%...

Har tilmeldt mig et hverve møde med Zinzino så må jeg jo selv hente facts om ikke andet så forventer jeg de giver kaffe.

Kim

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 10:23 | Låst

Kim L:

Suk Anders - Velkommen til de 99%...

Har tilmeldt mig et hverve møde med Zinzino så må jeg jo selv hente facts om ikke andet så forventer jeg de giver kaffe.

Kim

Overlever nok! Er dog glad for at se, at du selv indhenter fakta, så vi kan få andet en personlig fnidder ind i debatten.

Gad vide hvordan din tilbagemelding bliver???

Side 23 ud af 31 (310 indlæg)