Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 22 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har lige fundet en Senseo til kr. 447 på nettet!

Øj, hvor er butikkerne i Danmark strenge, når de kan finde på at tage op til kr. 1.400 for maskinen! Det er jo det rene svindel :-)

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 08:34 | Låst

Jørgen Olsen:

Anders Petersen:

Hej Maelstrom.

Omkring din sammenligning med Coca Cola, så kan du køre syd for grænsen og købe en cola til kr. 2. Altså tager tankstationerne og supermarkederne i Danmark en voldsom overpris! Har lige fundet en Senseo fra Philips til kr. 570 på nettet! Damn jeg betalte 1.300 kr. for min i Imerco!

Tilbagebetalingen i mlm er nogenlunde den samme som detailavance, så skrønen med at mange led skal have betaling, har ikke rigtigt noget på sig!

Omkring skattesvig så kan jeg naturligvis kun udtale mig om det firma, som jeg arbejder med. Her skal man registreres med CPR nummer, eller CVR nummer. Har man ikke et firma, skal pengen opgives som B-indkomst. Min vurdering er, at de seriøse firmaer lukker muligheden for skattesvig.

Hilsen

Anders

Tankstationerne tager selvfølgelig "overpris", men supermarkederne er mindst ligeså "rimelige" som i Tyskland. Kender du til begrebet "afgifter" ?

Jeg har en teori om at cola rent faktisk er billigere herhjemme excl afgifter end i Tyskland - er der nogen der kan be/afkræfte den teori?

Jo, jeg kender til afgifter! Pointen var vel nok, at man sagtens kan finde danske varer billigere i udlandet, men det gør ikke den danske forhandler til en svindler!

Kender du til 25% dansk moms?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 08:47 | Låst

Anders Petersen:
Jo, jeg kender til afgifter! Pointen var vel nok, at man sagtens kan finde danske varer billigere i udlandet, men det gør ikke den danske forhandler til en svindler!

Fint nok, jeg kunne bare ikke se din pointe - det har du ret i. Man er ikke en svindler fordi man tager overpris for et produkt. Det er der mange der gør, og jeg tager også selv overpris for nogle af mine produkter.

Nu hvor vi er enige skal vi bare se om vi kan koble vores enighed sammen med det egentlige emne, - eller om vi er ude på et sidespor.

Anders Petersen:
Kender du til 25% dansk moms?

Moms? Nej, det bruger vi ikke her (det vil jeg prøve at sige når Skat ringer fra inddrivelsen og spørger hvor deres 120.000kr der forfalder i dag bliver af) :)

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:51 | Låst

Anders Petersen:

Hej Kim.

Du skriver, at du fortsat mangler svar! Jeg har gentagne gange spurgt dig, om du ikke kan oplyse mig, hvad Ekstrabladet har afsløret? Jeg venter stadig! Og det skal ikke være noget med, "jeg synes" eller en anden lomme filosofi!

Kom nu med noget konkret, uomtvisteligt, sort på hvidt fakta, som dokumenterer, at Zinzino er fup! I sidste ende er det vel forbrugerombudsmanden, som bestemmer det, og jeg vil sætte hele min formue på højkant, at Zinzino kører videre som om, at intet er hændt og er stadig er på markedet om 5 år!

Som jeg har sagt igen og igen! Skruen uden ende for du er låst fast i, at Zinzino SKAL være fusk, fordi Ekstrabladet skriver det!

Hilsen

Anders

Kære Anders

Du besidder jo åbenlyst even til på MLM retoriskvis at håndtere MLM sprøgsmål det har du åbenlyst prøvet mange gange før.

Det syntes at være et af kendetegnede med MLM folk der sidder længere oppe i hirakiet.

Når du siger tak for kampen i en debat om noget som du ikke ved noget om jf. dine egne debatindlæg så er det jo åbenlyst at du tager kampen fordi du vil løbe os trætte på bedste MLM vis og at du muligvis ser dig selv om overlegen.

Jeg syntes og det er min personlige holdning at du både skader dig selv og ikke mindst Zinzino - i kommer det at se mere og mere utroværdig ud.

Jeg tror ikke du har fattet at det er ikke Ekstrabladets afsløringer der er problemet men at de fremstiller Zinzino højst utroværdig de rejser en række spørgsmål i forholde til metoder, pyramide, lokke, og ikke mindst om de betingelser produktet sælges under.

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg og du endda var enig i så er det vigtigt i MLM at man ikke udnytter den personlige relation til at oversælge et tosse produkt. Men inden vi skal se på om Zinzino er et tosse produkt til prisen så skal vi have klarhed om nogle enkelte spørgsmål som jeg efterhånden har nævnt en del gange i denne tråd.

Anders vi kan ikke bruge dig til så meget i denne sammenhæng du har erklæret dig uviddende om Zinzino og i øvrigt har et vendskab med en af bagmændende. Vi vil have Zinzino til at svare og ikke bare nogen der ser det som en retorisk sport. Men zinzion er tavse som alt andet MLM crap og det gør at vi må konkludere udfra de faktiske fact (som du selv er fortaler for ) vi har. Nemlig ta Bo hamburger blev taget med buskerne ned under et hverve møde.

Men det er typisk MLM gem jer med alle jeres aftaler, produkter og metoder der ikke tåler lyset.

Du vil gøre dig til talsmand for MLM det er fint lav en gruppe og begynd at arbejde for at hæve den 1% ikke tosser. Når du nu vil være formand syntes du så at Zinzino håndtere denne sag på en god måde og er det den måde du vil fremme for i dit arbejde som MLM talsmand.

Ta' et af mine første indlæg der står mine sprøgsmål.

I øvrigt kan ham her http://www.amino.dk/forums/t/67700.aspx optages i jeres MLM etiske korrekte klub? Jeg troede det var en joke.

Bevar nu din troværdighed. Jeg vil gerne deltage i en ny tråd om dit produkt for mig at se kan jeg ikke se hvorfor MLM altid skal være hemmelig i forhold til produkter, virkning og pyramide konstruktionen. Det vil klæde jer at skabe åbenhed som du selv siger.

Så Anders vi gider ikke høre på dig vi vil høre noget fra bagmanden i Zinzino!

Tak for kampen eller hvad nu det er du siger.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 08:56 | Låst

Anders Petersen:

Har lige fundet en Senseo til kr. 447 på nettet!

Øj, hvor er butikkerne i Danmark strenge, når de kan finde på at tage op til kr. 1.400 for maskinen! Det er jo det rene svindel :-)

Hilsen

Anders

Anders jeg tvivler på at de pågældende forretninger sælger så mange af dem - vi kan jo slå op på nettet som du selv lige har gjort. De sælger da nok en der ikke gider at undersøge priserne og bare skal bruge en til en gave til faster Oda måske fordi at hendes Zinzino er brændt sammen.

Men det er klart at når det er venner og familie der kommer med en god pris så er der ingen der vil undersøge prisen - den er jo anbefalet. Det var jo netop det du selv vil være til fortaler for ikke måtte ske i MLM.

Men igen fremstår du mere og mere som et helt 'normalt' MLM medlem.

Ak ja 99%

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 09:05 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Jeg hæfter mig ved, at du forstat ikke kan komme med fakta, som viser mig, hvad Ekstrabladet har afsløret!

Du kører rundt, og vi kommer ingen vegne!

Hilsen

Anders

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 09:08 | Låst

Kim L:
Anders jeg tvivler på at de pågældende forretninger sælger så mange af dem - vi kan jo slå op på nettet som du selv lige har gjort. De sælger da nok en der ikke gider at undersøge priserne og bare skal bruge en til en gave til faster Oda måske fordi at hendes Zinzino er brændt sammen.

Vrøvl.

Folk aner ikke noget om den slags maskiner og jeg tror faktisk de fleste køber i butikkerne og betaler overpris fordi de ikke har forstand på det og derfor har brug for at mærke på den og stå og vrøvle lidt med sælgeren først.

Jeg køber selv ind på denne måde når det kommer til ting jeg ikke har forstand på - f.eks. cykler og køkkenmaskiner - og jeg ved inderst inde godt at jeg betaler dobbelt pris for varen.

Det er ikke meget anderledes end at jeg må anse fona som en alvorlig edb-konkurrent selvom de tager det dobbelte for deres computere/udstyr - eller mere end det dobbelte.

Folk betaler gerne overpris - og det er ok! Det eneste (eller om ikke andet en af de vigtigste ting) jeg (og du velsagtens) har noget imod er venne- og familiehverving - og det kan vi ikke engang bevise at de gør. Vi bliver desværre nødt til som civiliserede mennesker officielt at bide i det sure æble og lade tvivlen komme dem tilgode, selvom vi inderst inde "ved bedre" :-)

Jeg ærgrer mig ihvertfald over at jeg ikke har noget på "Zinzino" eller MLM som jeg kan dokumentere/bevise - jeg har kun fornemmelsen i maven og mine erfaringer der skriger imod det.

Men folk der sælger noget og ikke vil ud med prisen i det offentlige rum kan for min skyld godt få stemplet med det samme. Eller folk der ikke vil ud med betingelserne i det offentlige rum.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 09:08 | Låst

Anders Petersen:

Hej Kim.

Jeg hæfter mig ved, at du forstat ikke kan komme med fakta, som viser mig, hvad Ekstrabladet har afsløret!

Du kører rundt, og vi kommer ingen vegne!

Hilsen

Anders

Jeg hæfter mig ved at du ikke læser hvad jeg skriver. Om igen du kan det godt....

Kim 

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 09:18 | Låst

Jørgen Olsen:

Kim L:

Vrøvl.

Jørgen Olsen:

Folk aner ikke noget om den slags maskiner og jeg tror faktisk de fleste køber i butikkerne og betaler overpris fordi de ikke har forstand på det og derfor har brug for at mærke på den og stå og vrøvle lidt med sælgeren først.

Jeg køber selv ind på denne måde når det kommer til ting jeg ikke har forstand på - f.eks. cykler og køkkenmaskiner - og jeg ved inderst inde godt at jeg betaler dobbelt pris for varen.

Det er ikke meget anderledes end at jeg må anse fona som en alvorlig edb-konkurrent selvom de tager det dobbelte for deres computere/udstyr - eller mere end det dobbelte.

Folk betaler gerne overpris - og det er ok! Det eneste (eller om ikke andet en af de vigtigste ting) jeg (og du velsagtens) har noget imod er venne- og familiehverving - og det kan vi ikke engang bevise at de gør. Vi bliver desværre nødt til som civiliserede mennesker officielt at bide i det sure æble og lade tvivlen komme dem tilgode, selvom vi inderst inde "ved bedre" :-)

Jeg ærgrer mig ihvertfald over at jeg ikke har noget på "Zinzino" eller MLM som jeg kan dokumentere/bevise - jeg har kun fornemmelsen i maven og mine erfaringer der skriger imod det.

Men folk der sælger noget og ikke vil ud med prisen i det offentlige rum kan for min skyld godt få stemplet med det samme. Eller folk der ikke vil ud med betingelserne i det offentlige rum.

Jeg håber da at dine kunder vælger dig fordi du ikke snyder dem og de har tillid til det du sælger - 

Jeg går du fra at du er revisor http://www.olsensrevision.dk/ hvilket jo virkeligt kræver troværdighed.

Jeg går da også udfra at du ikke snyder dine venner eller familie med de overpriser du nævner før?

At folk snydes eller lader sig snyde i en forretning/reklame er jo deres sag men at MLM udnytter tilliden mellem venner og familie til at sælge tosse produkter til tosse priser med tosse betingelser opfatter jeg som pyramide scam.

Kim

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 09:34 | Låst

Kim L:

Jørgen Olsen:

Kim L:

Vrøvl.

Jørgen Olsen:

Jeg håber da at dine kunder vælger dig fordi du ikke snyder dem og de har tillid til det du sælger - 

Jeg går du fra at du er revisor http://www.olsensrevision.dk/ hvilket jo virkeligt kræver troværdighed.

Jeg går da også udfra at du ikke snyder dine venner eller familie med de overpriser du nævner før?

At folk snydes eller lader sig snyde i en forretning/reklame er jo deres sag men at MLM udnytter tilliden mellem venner og familie til at sælge tosse produkter til tosse priser med tosse betingelser opfatter jeg som pyramide scam.

Kim

Hejsa.

Jeg tænkte nu på nogle af mine IT-produkter - vores avance er normalt meget lav, men vi har visse produkter vi har en rigtig god avance på som så betaler "for meget for" fordi de lige skal bruge det i forbindelse med deres ordre - og så er der mærkelige gadgets som egentlig ikke har nogen nytteværdi.

Olsens Revision er en bundærlig forretning uden overpriser, og kunder i denne forretning samt familie og venner handler i min it-butik til indkøbspriser.

Så vi er egentlig enige - det er skidt at snyde venner og familie og prakke dem dyre produkter på nakken som fås for det halve hvis de gider kigge sig om når/hvis de en dag skulle få behovet.

Men jeg kan ikke argumentere for at det kendetegner en MLM-mand eller en Zinzino-mand - kun ved hjælp af tonsvis af eksempler - og det er dårlig argumentation så jeg vil lade være.

Og ekstrabladet beviser ikke noget som helst omkring hverken MLM eller Zinzino - den beviser noget om de to personer artiklen vedrører.

Så skal du have dem ned med nakken må du jo bare køre lidt ekstra på det med hemmelighedskræmmeriet.

Som nævnt tidligere:

Sidder du derude og har et fantastisk produkt/koncept? Tør du kun præsentere produktet/konceptet over en privat telefonsamtale eller et møde - ja så kan du godt få stemplet.

Så vidt jeg kan forstå er det muligt at købe denne vidunder-zinzino-maskine uden selv at blive forhandler, og det er der også mange kunder der er dumme nok til at gøre med stor tilfredshed - og så er der jo grobund for en sund forretning uden at man BEHØVER tage røven på nogen - medmindre man selvfølgelig vil være rig !!! :)

Side 22 ud af 31 (310 indlæg)