Anders jeg tvivler på at de pågældende forretninger sælger så mange af dem - vi kan jo slå op på nettet som du selv lige har gjort. De sælger da nok en der ikke gider at undersøge priserne og bare skal bruge en til en gave til faster Oda måske fordi at hendes Zinzino er brændt sammen.
Vrøvl.
Folk aner ikke noget om den slags maskiner og jeg tror faktisk de fleste køber i butikkerne og betaler overpris fordi de ikke har forstand på det og derfor har brug for at mærke på den og stå og vrøvle lidt med sælgeren først.
Jeg køber selv ind på denne måde når det kommer til ting jeg ikke har forstand på - f.eks. cykler og køkkenmaskiner - og jeg ved inderst inde godt at jeg betaler dobbelt pris for varen.
Det er ikke meget anderledes end at jeg må anse fona som en alvorlig edb-konkurrent selvom de tager det dobbelte for deres computere/udstyr - eller mere end det dobbelte.
Folk betaler gerne overpris - og det er ok! Det eneste (eller om ikke andet en af de vigtigste ting) jeg (og du velsagtens) har noget imod er venne- og familiehverving - og det kan vi ikke engang bevise at de gør. Vi bliver desværre nødt til som civiliserede mennesker officielt at bide i det sure æble og lade tvivlen komme dem tilgode, selvom vi inderst inde "ved bedre" :-)
Jeg ærgrer mig ihvertfald over at jeg ikke har noget på "Zinzino" eller MLM som jeg kan dokumentere/bevise - jeg har kun fornemmelsen i maven og mine erfaringer der skriger imod det.
Men folk der sælger noget og ikke vil ud med prisen i det offentlige rum kan for min skyld godt få stemplet med det samme. Eller folk der ikke vil ud med betingelserne i det offentlige rum.