Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 21 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:

Hej igen.

Måske! Omvendt kan det virke utroværdigt at bruge Amino som reklamesøjle!

Nåååå, nu skal jeg altså i seng!

Sov godt til jer alle!

Hilsen

Pyramidepusheren Anders :-)

Men du kunne jo gøre det som Privat Personen - Formanden for MLM :-D

Men du siger noget med mlm reklame på Amino og utroværdighed :-D

Kim

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 00:35 | Låst

Anders Petersen:

Hej Kim.

Network Marketing har aldrig sagt mig noget, indtil for 2 år siden. På grund af min baggrund som selvstændig, har jeg nok en anden indgangsvinkel til mlm. Alt for mange lader sig lokke med hype, og de glemmer helt at undersøge både produkt samt markedet for det pågældende produkt. Før jeg valgte firma, brugte jeg 14 dage på focusgrupper, SWAT analyser og lavede en komplet forretningsplan.

MLM har en sørgelig statistik, da alt for mange firmaer lukker ned eller slår aldrig igennem. Men selve forretningsformen, hvis den drives rigtigt, er genial. I mine dage som selvstændig, brugte jeg flere hundrede tusinde, hver gang vi skulle lancere et nyt produkt. Havde et varelager på 4 mio, 8 ansatte, kæmpe gæld i banken, voldsomme udgifter, tung revision og et kæmpe ansvar!

Nu har jeg ingen ansatte, ingen varelager, næsten inden udgifter, skal ikke selv stå for godkendelse af produkter, skal ikke selv lave markedsføringsmateriale, har ubegrænset muligheder for indtjening, skal ikke selv stå for distribution og det kostede mig under kr. 3.000 at starte forretningen, som nu vokser over hele verden! Så har man været selvstændig, er det en no brainer!

Jeg synes, det er synd, hver gang en person fejler i network marketing. Derfor vil jeg gøre alt, hvad jeg kan, for at vi får bedre vilkår for dem, som vælger at prøve kræfter med network marketing.  Faktisk skulle det helst være sådan, at INGEN får en dårlig oplevelse med network marketing. Dermed siger jeg ikke, at alle får succes, men folk skal ikke føle sig ført bag lyset.

Jeg er ikke talsmand for mlm, men vil da prøve på at få firmaerne til at arbejde sammen, så vi kan få et bedre image.

Hilsen

Anders

At være med i et firma der bruger network marketing som markedsføringsplan vil jeg nok sige er det samme som at være selvstændig lige på nær alle du punkter du nævner her som du selv har haft erfaring med.

Man vil nok ikke kunne undgå at have folk der får en dårlig erfaring, og stopper deraf, ligesåvel som du heller ikke kan undgå at der er folk med deres helt egen forretning der går konkurs og dermed har en dårlig erfaring af at være selvstændig.

Jeg har selv været tilbud flere forskellige former for network marketing, og har også arbejdet med noget tidligere, som var der jeg lærte mest om kundeservice og køre en forretning.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 00:38 | Låst

Desuden syntes jeg stadigvæk at 99% af MLM er tosser med tosse produkter.

Lad os se om i kan argumentere zinzino op eller denne tråd bare begraver zinzino dybere og dybere i dynget.

Tror helts Zinzino ville have at denne tråd døde asap.

- men vi manger stadigvæk svar på nogen ting og så længe de ikke kommer bliver vi ved med at syntes at zinzino er et fup firma der tager overpriser og lokker folk med uærlige metoder.

Kim

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 00:48 | Låst

Kim L:

- men vi manger stadigvæk svar på nogen ting og så længe de ikke kommer bliver vi ved med at syntes at zinzino er et fup firma der tager overpriser og lokker folk med uærlige metoder. 

Nu har jeg jo ikke læst alle 21 sider med kommentarer, men er det ikke bare dig der syntes det?

Jeg vil gerne sige at vi har en maskine i salonen, og kaffen dertil har tjent os mange penge i god kundeservice. Men jeg er heller ikke den store kaffekender, så det betyder ikke så meget at det kommer fra mig. Inden vi fik denne her drak jeg ikke selv kaffe.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:00 | Låst

Snart 13.400 visninger... Det kan man da kalde fuld valuta for reklamepengene...

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 06:54 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Du skriver, at du fortsat mangler svar! Jeg har gentagne gange spurgt dig, om du ikke kan oplyse mig, hvad Ekstrabladet har afsløret? Jeg venter stadig! Og det skal ikke være noget med, "jeg synes" eller en anden lomme filosofi!

Kom nu med noget konkret, uomtvisteligt, sort på hvidt fakta, som dokumenterer, at Zinzino er fup! I sidste ende er det vel forbrugerombudsmanden, som bestemmer det, og jeg vil sætte hele min formue på højkant, at Zinzino kører videre som om, at intet er hændt og er stadig er på markedet om 5 år!

Som jeg har sagt igen og igen! Skruen uden ende for du er låst fast i, at Zinzino SKAL være fusk, fordi Ekstrabladet skriver det!

Hilsen

Anders

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 07:42 | Låst

Thomas Pedersen:

Nu har jeg jo ikke læst alle 21 sider med kommentarer, men er det ikke bare dig der syntes det?

Jeg vil gerne sige at vi har en maskine i salonen, og kaffen dertil har tjent os mange penge i god kundeservice. Men jeg er heller ikke den store kaffekender, så det betyder ikke så meget at det kommer fra mig. Inden vi fik denne her drak jeg ikke selv kaffe.

Der er som sådan ikke sagt noget negativt om selve produktet og dets kvalitet, men derimod om pris og firmaets salgsmetoder.

I har det sikkert helt fint med at have givet 400-500% mere for maskinen end hvad den kunne købes til i Belgien samt lidt merpris på podsne. Husk mange led skal jo have penge fra salget.. Sådan er vi jo så forskellige. Jeg har forresten nogle Coca-Cola på dåse til kun 16,- stykket - interesseret? Nå ikke..

Et helt generelt spørgsmål: Registrerer folk sig som selvstændige inden de bliver forhandler at MLM produkter eller et det normalt en branche hvor skattesvig gør sig gældende?

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:24 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maelstrom.

Omkring din sammenligning med Coca Cola, så kan du køre syd for grænsen og købe en cola til kr. 2. Altså tager tankstationerne og supermarkederne i Danmark en voldsom overpris! Har lige fundet en Senseo fra Philips til kr. 570 på nettet! Damn jeg betalte 1.300 kr. for min i Imerco!

Tilbagebetalingen i mlm er nogenlunde den samme som detailavance, så skrønen med at mange led skal have betaling, har ikke rigtigt noget på sig!

Omkring skattesvig så kan jeg naturligvis kun udtale mig om det firma, som jeg arbejder med. Her skal man registreres med CPR nummer, eller CVR nummer. Har man ikke et firma, skal pengene opgives som B-indkomst. Min vurdering er, at de seriøse firmaer lukker muligheden for skattesvig.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 08:27 | Låst

Thomas Pedersen:

Kim L:

Hej Thomas

Det er jeg glad for så kan du vel ikke lige fortælle lidt om hvad du måtte give for maskinen og om du har bundet dig til noget og hvad du giver for kaffepodsene og hvem du skal henvende dig til hvis den går i stykker og ikke mindst hvor du købte den.

Du vil nok ikke scanne din aftale med zinzino men det vil være en stor hjælp for os og zinzino at komme frem i lyset med deres betingelser.

Bagefter kan vi så diskuterere kvaliten i forhold til prisen :-D 

Kim

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 08:28 | Låst

Anders Petersen:

Hej Maelstrom.

Omkring din sammenligning med Coca Cola, så kan du køre syd for grænsen og købe en cola til kr. 2. Altså tager tankstationerne og supermarkederne i Danmark en voldsom overpris! Har lige fundet en Senseo fra Philips til kr. 570 på nettet! Damn jeg betalte 1.300 kr. for min i Imerco!

Tilbagebetalingen i mlm er nogenlunde den samme som detailavance, så skrønen med at mange led skal have betaling, har ikke rigtigt noget på sig!

Omkring skattesvig så kan jeg naturligvis kun udtale mig om det firma, som jeg arbejder med. Her skal man registreres med CPR nummer, eller CVR nummer. Har man ikke et firma, skal pengen opgives som B-indkomst. Min vurdering er, at de seriøse firmaer lukker muligheden for skattesvig.

Hilsen

Anders

Tankstationerne tager selvfølgelig "overpris", men supermarkederne er mindst ligeså "rimelige" som i Tyskland. Kender du til begrebet "afgifter" ?

Jeg har en teori om at cola rent faktisk er billigere herhjemme excl afgifter end i Tyskland - er der nogen der kan be/afkræfte den teori?

Side 21 ud af 31 (310 indlæg)