Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 14 ud af 26 (256 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. Tak for kampen ;-) Det er rart at nogle mennesker har lyst til at gå i forsvar for andre - også uden selv at få noget ud af det.

Den første ting der lige skal udfordres her er sandhedsværdien i Ekstrabladet. Faktum er at deres journalister ikke er neutrale formidlere af »sandheden«. På samme måde som Roskilde Bank's »rådgivere« der helt op til dagen før krakket solgte bankens egne aktier til uanende mennesker, så sælger Ekstrabladets journalister en avis - glem aldrig det. Og blod og kendte sælger nu en gang bedst, og hvad er bedre til deres jantelovsbefængte læsere end at få en kendt person ned med nakken. Føj for pokker siger jeg bare.

Og lige netop her har de forsøgt at slagte en kendt person på den groveste og mest personlige og lede måde. Jeg er selv nævnt i artiklen fordi jeg havde den første kontakt med de to journalister som optrådte under falsk navn og løj sig vej gennem det hele. Og fra starten af spurgte de til Bo Hamburger fordi det ikke var interessant at slagte mig da jeg ikke er kendt.

Jo, Bo og Peter løb med et kamera (som senere blev afleveret på Ekstrabladets redaktion), men de var også blevet personligt krænket ved at man i det skjulte havde optaget dem i en personlig samtale. En optagelse som senere ville blive offentliggjort efter en »passende« redigering - man lægger jo ikke en times optagelse på nettet.

Det pudsige i denne debat er at de fleste i den angriber Zinzino's forretningskoncept, selvom det i bund og grund opfylder alle kriterier for en god forretning. Der sælges en unik hardvare som man har eneforhandling på, produktet er spiseligt og kunden abonnerer på det og der er et voksende marked for det. Det er drømmen om et produkt. Hvad med lidt sund nysgerrighed og entrepenørånd?

Mange hilsner

Pete ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02 | Låst

Harmony:

Faktum er at deres journalister ikke er neutrale formidlere af »sandheden«. På samme måde som Roskilde Bank's »rådgivere« der helt op til dagen før krakket solgte bankens egne aktier til uanende mennesker, så sælger Ekstrabladets journalister en avis - glem aldrig det.

Det var så dagens dårligste sammenligning OVERHOVEDET!!! En bankrådgiver har ingen indsigt, hva der sker i kulissen af Roskilde Bank, og passer blot det job vedkommende er ansat til. Derfor er der intet forkert i, at vedkommende sælger aktier, når vedkommende ingen indsigt har i bankens skæbne.

Og ved rådgiveren det på forhånd, er det brud på børsreglerne!!!

Så hvis du ik magter, at lave et sammenligningsforhold, der er reelt, så undlad det, fremfor sådan en gang crap...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:30 | Låst

jamen jamen det kan jeg godt forstå når du skriver : " Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker " . Du underminerer din egen troværdighed  ved at deltage i debatten og først lige inden du melder pas og ud af debatten. Du forsvarer MLM og Zinzino lange veje med at der er ingen beviser og det er EB der fabulerer o.s.v. men du har jo "aktier" i det og når du nu, heldigvis for din egen moral, står frem til sidst og afslører dit nære forhold til en af hovedejerne, så har du stemplet  u t r o v æ r d i g over dig selv og dine hodninger.

Jeg beklager din kamp fordi den indeholder fusk momenter og det er ikke sportsligt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34 | Låst

sejtræk:

jamen jamen det kan jeg godt forstå når du skriver : " Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker " . Du underminerer din egen troværdighed  ved at deltage i debatten og først lige inden du melder pas og ud af debatten. Du forsvarer MLM og Zinzino lange veje med at der er ingen beviser og det er EB der fabulerer o.s.v. men du har jo "aktier" i det og når du nu, heldigvis for din egen moral, står frem til sidst og afslører dit nære forhold til en af hovedejerne, så har du stemplet  u t r o v æ r d i g over dig selv og dine hodninger.

Jeg beklager din kamp fordi den indeholder fusk momenter og det er ikke sportsligt.

Uden at skulle forsvare nogen i denne debat, så er det bare tragisk, når en debat bliver personlig og uden fakta. Der er som sådan intet nyt i EBs artikel om MLM. Det er samme problemstilling der om og om igen diskuteres... Og det er old news, nu fangede man blot en kendt, som deltager.

Og din måde med at beskylde andre for at have "aktier" i det uden bevis, er ganske enkelt usmagelig og loosy. Hvis du ik kan holde en debat til realiteter eller fakta, så burde du ik deltage...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:44 | Låst

sejtræk:
Anders Petersen skriver selv nedenstående på siden før han vælger det rigtige, at trække sig ud af debatten. Hvis du læser nogle af de artikler der er om stifteren og hans fortid, så er det nok ikke bare "tomme tønder der buldrer".
Anders Petersen svarede: 08-31-2009 14:01 | IP-adresse er gemt

Hej Jørgen.

Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker. Hvis du på baggrund af en artikel i Ekstrabladet kommer til den konklusion, at han er toptrænet i at handle svinsk, så siger det mere om dig, end det gør om Peter!

Hilsen

Anders

Jeg kan sagtens læse, men hvor er det bare tragisk når mennesker som dig ik magter at vurdere deres kilder, eller mangel på samme. Hvor troværdig er Ekstra Bladet? Hvor tit skaber Ekstra Bladet ik en stemning, som der reelt er varm luft eller blot skabes fordi nogle føler sig uretfærdigt behandlet?
Der er mange historier fra EB, som reelt ingen værdi eller andet har, men folk føler bare med nogle der har et problem. Om det er deres egen skyld eller hva er underordnet...

Og bemærk det er Anders egen vurdering af personen...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:54 | Låst

sejtræk:

Og hvad er dine " aktier " i sagen? Prøv og søg lidt på Østen Sæle og læs om "hans bedrifter". Der er een der tjener penge og det er Østen. Og det kaldes normalt Pyramide spil / aktivitet etc.

Jeg mangler stadig connection mellem det og Anders, som du påstår har andel i det... Hva ham Peter har gjort og ik gjort, vedrøre ik Anders andel i det omtalte...

Desuden kan vi godt blive enige om, at det ik er smart og blande venskab og business sammen, hvorfor Anders var bedst tjent hvis han havde undladt det afsnit, men det er heller ik særligt eftertænktsomt af dig, at påstå andre har andel i noget, uden at have bevis for dette...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07 | Låst

sejtræk:

Hvilket simpelt talt at lukrere på andre menneskers tiltro og penge for egen regning.

Du er god til at tale udenom... Den perfekte MLM mand ;D
Du har endnu ik bevidst hvilke "aktier" Anders har i Zinzino, som du påstod...

Desuden er ovenstående sætning, sådanset fundamentet i alt business. Hvordan skulle man f.eks sælge et TV uden at det sker på kundens tiltro til produktet, kundens penge og med egen fortjeneste for øje? Er Fona, "Merlin" osv os humbug?

Som skrevet flere gange tidligere er der intet nyt i det her, og det er samme problemstilling der diskuteres om og om igen, nemlig måden hvorpå MLM sælger sig selv. Og enten er man tilhænger som Anders, eller os er man modstander som jeg. Men uanset så kan man kun forvente at folk diskutere noget med facts og forholder sig til ting, som de rent faktisk har dokumentation for... Alt det med at påstår ting, mene noget, tro noget osv er bare loosy...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:37 | Låst

Anders, 

Anders Petersen:
Vi bliver vel næppe enige i denne sag, så jeg vælger at sige over and out! Bliver begravet i mails i forbindelse med mit forsvar af et selskab, som jeg ikke selv arbejder med.

Du blander dig i denne debat med et langt indlæg (åbner i samme) hvor du kritiserer Ekstrabladets hetz mod MLM og såkaldte "MLM-hadere". Du konkluderer alle beskyldninger er grundløse og står 100% bag Zinzino, som du gentagende gange skriver du ikke arbejder for.

Den originale poster, Morten, er forsvundet efter kritikken i Ekstrabladet, men står til rådighed, hvis kunder vil i kontakt. Ingen fra Zinzino synes at en undrerende offentlighed har krav på et svar om tyveri og pyramidespil. Et par stykker opretter en profil på Amino, men de flytter nok ikke i positiv retning (for dem selv) med deres indlæg.

Du tilbyder dig i som den ærlige og hæderlige networker der vil rydde op i branchen. Du tager afstand fra løfter om "guld og grønne skove" og synes man fortjener at komme på forsiden, hvis man opfører sig sådan. En ambassadør for MLM. Samtidigt giver du din støtte til, at Bo Hamburger stjæler Ekstrabladets optagelser... dem hvorpå Peter Sørensen siger det næste han køber er en Ferrari og en villa til 10 millioner kroner... du kalder Ekstrabladet utroværdigt, men så viser det sig at du kender Peter Sørensen personligt som en "bundærlig familiefar" - altså er du ikke så uvildig som du i debatten har givet udtryk for.

Jeg har ingen problemer med, at folk kan læse denne tråd og danne sig sig en mening om hvad de finder sandt. Jeg flueknepper ikke prisen eller kaffekvaliteten, men stiller spørgsmål til troværdigheden, som du og andre ikke vil svare på. Hvis I foretrækker tavsheden, så er det også et svar for mig.

For afrunde dette indlæg lidt venligt, vil jeg gætte på du sikkert er en flink fyr privat og du er trods alt ikke så stor en kryster, som alle de Zinzino folk der sidder og læser dette. Men hjulpet troværdigheden for Zinzino, MLM og Network Marketing - det har du i mine øjne ikke.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:21 | Låst

Hej Jesper.

Dit indlæg var så tilstrækkeligt personligt, at  jeg ikke helt kan lade være med at besvare det. Jeg får nu på puklen, fordi jeg valgte at trække mig fra denne debat. Siden jeg valgte at trække mig, har jeg modtaget 26 mails fra Amino, hvor der er kommet nye indlæg. Udgangspunktet for mange er, at ligegyldigt hvad, så skal Zinzino ned med nakken. Derfor kom jeg til den konklusion, at det var skruen uden ende, hvilket alt jo også tyder på.

Nu bliver jeg så kritiseret for, at jeg kender Peter. Det at jeg kender ham og samtidig forsvarer ham, gør mig pludselig til utroværdig. Altså drager I den konklusion, at jeg er typen, som vil sælge min mor for at forsvare en bekendt, ligegyldigt hvor ulovligt og uetisk denne person måtte have optrådt! I går totalt efter manden i stedet for bolden, for at jeg kender Peter fra adskillige forretningspræsentationer, har ingen indflydelse på min dømmekraft. Man kunne jo også sige, at jeg rent faktisk er den eneste, som kan tillade mig at kommentere Peter som menneske, da jeg har mødt ham i andre sammenhæng en Ekstrabladet.

Jeg har ikke konkluderet, at beskyldningerne er grundløse! Jeg har blot konkluderet, at der indtil videre ikke er nogen, som har fremvist bevis for, at de ikke skulle være det!

Omkring det at Bo tager kameraet, så skrev jeg, at jeg godt kunne forstå ham. Du ved ligeså godt som jeg, at optagelser bliver klippet og klistret, så du kan fremtvinge det meste makabre budskab. Det er alment kendt, og jeg tvivler på, at Ekstrabladet ligger i den blide ende. Selve det at han tager kameraet, er jo dybest set tyveri, hvilket jeg naturligvis ikke kan stå inde for, men jeg kan godt forstå reaktionen.

Så snakker du om, at Peter snakker om 10 millioner og Ferrari. Faktum er jo, at Peter rent faktisk kommer til at tjene +4 millioner om året på Zinzino indenfor overskuelig fremtid, så den påstand er sandfærdig. Han har også knoklet for det!

Så jeg foretrækker ikke tavsheden! Dog skal der være rimelighed i tingene, og når folk begynder at kalde mig for utroværdig svindler, blot fordi jeg kender Peter, så bliver jeg altså nødt til at stå af! Jeg har som sagt oplevet manden til mange præsentationer, og han er bestemt ikke, som Ekstrabladet giver udtryk for!

Hånden på hjertet! Er der nogen i dette forum, som mener, at en networker kan være troværdig? Tror nogle gange, at selve det at vi beskæftiger os med mlm gør, at vi per definition er utroværdige. Er det tilfældet, er det nytteløst at fortsætte denne debat.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:24 | Låst

sejtræk:

Jeg er vist ikke den eneste der mener at Anders er inhabil, meget glædeligt. Og du kære Fashion Seller (hvilket jeg ikke håber du er, ihvertfald ikke for dine kunders skyld) forstår åbenbart ikke at læse hvad Anders selv skriver eller du tror måske at nogen har stjålet hans identitet eller at han havde fået et black out når han vedkom sig sin direkte forbindelse til sagens hovedmand. Jeg er bange for at du er typen hvor alle argumenter eller påstande som du ikke ønsker at høre, preller af som vanddråber på en gås.

Forskellen på at gå ind i f.eks Fona og købe et TV, er at man får et TV med sig når man har betalt. Vel viden om at de har tjent penge ved at sælge dig det men ellers var der ikke noget Fona.

I pyramide aktiviteter bliver du sat i udsigt til at få noget en gang ud i fremtiden, måske, hvis du opfylder en stribe krav og forventninger.Som desværre mange gange ender med at man tabt sit indskud og værre stiftet gæld for at brødføde toppen (snylterne) af lagkagen. 

Det er som at sammenligne æbler og pærer.

Sjovt nok forsvarer jeg hverken Anders eller Anders argumenter, men stiller blot spørgsmål ved din argumentation. Du konkludere noget uden at have facts...

Og synes du ik det fremgår meget tydeligt hva min holdning er til MLM? Ellers læser du ik særlig godt...

Side 14 ud af 26 (256 indlæg)