Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 11 ud af 23 (230 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare det norske layout og billederne deri  får min mavesæk til at vende sig...det stinker af plat og fusentasteri og det er bedrøvligt at de mennesker som lader sig forblænde af sådanne lede karle ikke kan tænke selvstændigt og vurdere hvad der ret og vrang.

For nylig hørte jeg igen om et kvinde menneske som smidt  5.000.- ud i verdensrummet via Western Union for at få en lille skødehund leveret fra England. Hvad er det i folks hjerner der gør at de ikke kan sortere i hvad der er skidt og hvad der er kanel. Disse kaffemaskine/ hundehandlere/støvsugerbander  fra Camerun og København m.v. har frit spil, da det åbenbart ikke vurderes om det er OK eller ej. Kortsigtet griskhed og ta røven på alt og alle omkring dig mentaliteten, bare jeg får dollartegn i øjene. Ikke mærkelig at danskerne kaldes NORDENS JØDER i vores nabolande og at svenske handelsfolk foretrækker at bruge engelsk, når man handler med dansken for at "undgå misforståelser" pænt omskrevet !

Og undskyld til alle jøder det er ikke ment racistisk men blot talemåde som basererer sig på grove fordrejninger og animationer at et folkeslag. 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:49 | Låst

Hej Kim.

Tak for dit kompliment! Vi må se om projektet lykkedes med tiden, selvom du næppe bliver omvendt :-) Skulle jeg fejle, så ligger 80% af min forretning udenfor Danmark, så jeg overlever nok!

Vedr. min argumentation så bestemmer modtageren budskabet, men mine argumenter er de facto, så dem kan der ikke pilles ved.

Held og lykke med dine projekter.

Hilsen

Anders

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 10:52 | Låst

Anders Petersen:
Vedr. min argumentation så bestemmer modtageren budskabet, men mine argumenter er de facto, så dem kan der ikke pilles ved.

Modtageren bestemmer budskabet? Tror du at du lever i 60'erne? I så fald så prøv at se om du om ikke andet kan komme ind i 90'erne og dermed lidt tættere på os andre der lever i det 21. århundrede.

Ja, vi må se :)

Hvor længe har du været i gang med dit MLM-foretagende? Sådan helt ærligt - jeg ved godt man skal pynte lidt på det, men vær nu sød at lade være.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 10:56 | Låst

Hej Jørgen.

At modtageren bestemmer budskabet er første lektion i markedsføring, og er i den grad hvordan nymoderne reklamefolk tænker! Om man havde samme tankegang i 60´erne, ved jeg ikke!

Jeg har været i gang i 1 år, men arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino!

Og jeg pynter ALDRIG på min forretning!

Hilsen

Anders

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 11:02 | Låst

Anders Petersen:
Jeg har været i gang i 1 år, men arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino!

Nej, men du arbejder med MLM - det var det jeg spurgte om.

Selvfølgelig pynter du ALDRIG på din forretning, det er der ingen der udtaler at de gør :) Og så er der nogen (måske dig heriblandt?) der forlanger troværdighed.

Jeg pynter på min forretning hvis det kan gavne mig i en forhandlingssituation hvis det kan gøre kunden mere tryg. Det er fup og fidus, og det er vi mange der gør. Hvis vi ellers derudover kan leve op til vores forpligtelser og mere til er det ikke videre problematisk.

F.eks. vil en MLM-pusher der skal sælge sit produkt til en ny "forhandler" fremstå mere troværdig og successfuld hvis han pynter lidt på sandheden - og det er ikke nogen forbrydelse hvis du spørger mig, idet det sker i god tro til et godt koncept og/eller et godt produkt.

Hvor mange penge har du tjent på det år og har du arbejdet fuldtid?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:11 | Låst

Hej Jørgen.

Mener at folk skal have info, som er repræsentativt for flertallet. Altså kan folk ikke bruge min historie til noget, da jeg har en helt anden baggrund end de fleste. Har været selvstændig i 8 år, sidder i en del bestyrelser og har i det hele taget erfaring med at drive forretning. For mig har det været let at opbygge et netværk, men sådan er det ikke for de fleste. Folk skal vide, hvad der kræves for at få succes, så de ikke føres bag lyset af latterlige overdrivelser.

Jeg er een af dem, som kan tillade mig at arbejde fuldtid med NWM!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:22 | Låst

Hvis man søger på CVR registret på Zinzino Aps og deres cpr nr. så kommer nedenstående oplysninger frem, at selskabet har adresse hos
c/o Maqs Law Firm Advokat A/S
Pilestræde 58 4
1112 København K
og hvis man er lidt nysgerrig og klikker videre på "vis alle virksomheder på denne adresse", så er der  7 (skriver s y v ) sider med virksomheder, fonde ASX Aps  etc. der er enten tvangsopløste, i konkurs, i likvidation eller ophørt. Der er et fåtal aktive uden anmærkninger. Bl.a. noget ved navn Zystems Solutions, filial af Zystems Solutions by ENFO AB, Sverige. Måske bare en tilfældighed men måske p g a Z i navnet et sammenhæng. Jeg undersøger lige og vender tilbage.... Men hvis Zinzino kaffe systemet har adresse og tilhørighed med CVR nr 27266940, så ville jeg nok tænke mig om. Ikke fordi der er nogen plet eller anmærkning på selskabet ifølge CVR registret men det er forundrende at de har adresse hvor så mange andre har lidt en kedelig skæben. Se kopi for neden fra CVR.dk :
ZINZINO ApS
Webreg.dk
Er dine virksomhedsoplysninger ikke korrekte?

Opdatér på Webreg
Selskabsrapport (16,00 kr.)
Format: Pdf Csv Excel
Antal:  1
Læg i indkøbskurv
Fuldstændig rapport (32,00 kr.)
Læg i indkøbskurv
Forretningssteder (25,00 kr.)
Læg i indkøbskurv
Regnskaber
Regnskaber via e-mail:   37 kr.
Regnskaber via post:    100 kr.
Grønne regnskaber:        Gratis

Se tilgængelige regnskaber
Andre produkter
Tegningsudskrifter, sammen-skrevet resumé m.m.

Se oversigt.
Stamdata
Abonnement: Abonnér på denne virksomhed
Cvr-nr: 27266940
Startdato: 21.07.2003
Ophørsdato:
Adresse: c/o Maqs Law Firm Advokat A/S
Pilestræde 58 4
1112 København K

Vis alle virksomheder på denne adresse
Telefon:
Fax:
Email:
Branche: 643030 Investeringsselskaber
Virksomhedsform: 80 Anpartsselskab
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej
-->
Selskabsoplysninger
Binavn(e):
Senest offentliggjorte regnskab: 04.06.2009
Regnskabsår: Fra 01.01 til 31.12
Status: Selskabet er normalt
Journalsager: Ingen verserende sager.
Seneste registrering: 26.02.2007
Køb regnskaber: Klik her for en liste over tilgængelige regnskaber
-->
Øvrige informationer
P-numre for denne virksomhed:
1010000692  (ZINZINO ApS)
Indkaldelser til generalforsamlinger: Se oversigt
Dokumenter på EU-sprog: Se oversigt
Statstidende meddelelser: Se oversigt
Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:29 | Låst

Hej Sejtræk.

De fleste network marketing selskaber har adresse hos en advokat i Danmark. Det skyldes, at selskaberne skal have en officiel importør, når de handler med fødevarer. Selskaberne er ikke interesserede i at have cash flow gennem Danmark, så man vælger udelukkende dette setup for at overholde gældende regler fra Fødevarestyrelsen.

Der er ikke noget hokus pokus ved det!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:36 | Låst

Anders Petersen:
Der er ikke noget hokus pokus ved det!

Nope!

Og at mange konkursramte firmaer har adresse hos en advokat er der heller ikke noget underligt i, da denne type selskaber ofte får adresse hos kurator.

Henrik

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:41 | Låst

Hej Henrik.

Godt set!!!

Anders

Side 11 ud af 23 (230 indlæg)