Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 6 ud af 26 (256 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For at understrege det..vi kan ikke klage.

Vore pods kommer med posten hver anden måned, og vi har købt maskinen, som virker upåklageligt og

uden problemer.

Endnu engang....det er et superprodukt..som fuldt ud modsvarer vore forventninger.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:25 | Låst

Til info er der i de priser der er opgivet i ekstrabladet og andre steder fuld valuta for pengene.. den pris der her er nævnt er for 2 stks. espresso maskiner, tilhørende kaffe og tilbehør og en opstarts pakke med mapper, dvd'ere osv.. for at komme igang...
De folk ikke fatter er at der er fuld valuta for hver partner og kunde der tegnes ind i zinzino..

Priserne på vores pods, matcher markedspriser her i landet for konkurrerende produkter..

Det her er en storm i et glas vand over en person der ikke ved hvordan man skal opføre sig..... at Bo Hamburger går i panik og forlader stedet, vel og mærke gående, ikke løbende som de skriver i artiklen, er mellem Bo og journalisten...det kan ikke pålægges zinzino..

Det faktum at 80 procent af vores kunder vedbliver kunder efter det første år fortæller også en del om hvor tilfredse de er med produktet.

Så stop nu det bavl om pyramide og pjat....Vi har en seriøs forretning,  med momsregistrering, ugentlige løn udbetalinger, distributions led direkte til kunder og flere ting der gør at vi er et firma og ikke et fup firma..så drop nu bare det pjat....

Ekstra bladet er efter min mening en medie luder der går efter hurtige penge ved at bruge en kendt person navn til at få solgt flere aviser.....at de ikke skammer sig...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:39 | Låst

Flet nu.. pyramidespil, MLM og jeg skal gi' dig skal jeg.

Det er altså begrænset hvor længe man kan hverve nye medlemmer til at købe produkt tuppervare, kaffemaskine eller støvsuger.

1: Når den sidste idiot i DK er fundet hvem skal den nyeste sælger som er kommet ind i bunden at pyramiden så sælge til?

2: Som forhandler er du tvunget til at hverve nye medlemmer for at få penge ind.

3: Jeg ser udelukkende disse kæder som fordyrrende for produktet (igen med henvisning til sidste idiot). Der er penge i hver eneste kæde der skal have penge. Det må kunne gøres billigere.

Jeg kritiserer ikke selve produktet, men kald nu for fanden en spade for en spade. Det er pyramidespil.

Jeg ville aldrig købe af dørsælgere m.m. men der er åbenbart folk der ikke ser kontant eller bare vil snydes.

Lad os nu få en pris på en kop kaffe på bordet :-) Så skal jeg nok æde min ord i mig igen hvis det ikke kan gøres billigere til samme kvalitet uden alle grådige mellemled!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:40 | Låst

Hej Peter

Kritikken af Zinzino er, at det er en pyramidelignende struktur og Forbrugerrådets jurist vurderer det er ulovligt "fordi indtjeningen primært stammer fra nye medlemmers indtræden i netværket og ikke fra et reelt salg af varer.". Jeg kom før til at skrive at artkilen ikke kommer ind på vennehvervning, men det var min fejl.

Det er positivt for Zinzino du er tilfreds med deres produkt, men jeg forstår ikke helt hvordan dét forklarer den kritik der rejses. 

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44 | Låst

Hej Jesper!

Nej..det forstår jeg godt.

Mit indlæg skulle også ses som synspunkt fra en tilfreds forbruger, og denne med hvervning af venner og familie, som det påståes

har vi ikke være udsat for, og flere andre som jeg kender heller ikke. 

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:58 | Låst

Jeg er temmelig ny her på Amino og fedt forum må jeg lige sige.

Men jeg fatter ikke de personer der er i MLM pyramiderne og de produkter de sælger. Sådan som jeg ser det så er det 99% tosser.

Men kunne du nu ikke oplyse følgende:

Hvad koster en Zinzino?
Hvad koster det pods man skal købe?
Er det kun ZinZino pods man kan anvende eller passer andre pods typer også?
Hvad binder man sig til?
Er der service på maskinen - kan man købe reservedele?
og er der andre betingelser?

Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim L:

Jeg er temmelig ny her på Amino og fedt forum må jeg lige sige.

Men jeg fatter ikke de personer der er i MLM pyramiderne og de produkter de sælger. Sådan som jeg ser det så er det 99% tosser.

Men kunne du nu ikke oplyse følgende:

Hvad koster en Zinzino?
Hvad koster det pods man skal købe?
Er det kun ZinZino pods man kan anvende eller passer andre pods typer også?
Hvad binder man sig til?
Er der service på maskinen - kan man købe reservedele?
og er der andre betingelser?

Kim

At dømme personer og folk du ik kender fordi de foretrækker en anden forretningsform end dig er loosy... Der findes mange produkter i MLM selskaber, som er super gode. Man kan så diskuterer måden hvorpå de sælges, men at kalde folk tosser, beviser jo blot din egen uvidenhed...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:49 | Låst

Kim L:

Ja Ja Trend det er nok ikke så pænt men jeg var selv en af de tosser for mange år siden - og jeg mener det faktisk ;-)

Desuden er jeg vist ej heller alene om den holdning:

Citat  Martin Thorbog fra tråden http://www.amino.dk/forums/p/52128/318174.aspx#318174:

MLM kunne være så fucking genialt, hvis det ikke for 99% vedkommende var udøvet af totalt hjernedøde personer.
Det er synd, men sådan er det desværre.

Nå ja så er vi da to ;-)

Men kom gerne med eksempler på MLM produkter som du mener bare er super gode? Gerne noget med vitaminer det gør folk glade :-D

Men jeg glæder mig til at få svar på mine sprøgsmål - tosser eller ej - men de tør nok ikke :-)

Mvh Loosy Kim

Nu har jeg intet med MLM at gøre, og mit indlæg var ik for at forsvarer MLM måden at gøre tingene på, for hader den selv... Det var mere for at gøre opmærksom på, at vi lever i et frit EU, hvor folk træffer deres egne valg, og det bør alle andre respekterer. Er der nogen som vil bruge/spilde deres tid på MLM, så må de gerne det for min skyld. Ønsker andre at spille fodbold, se tv, sælge online ydelser or what so ever, så må de os gerne gøre det for min skyld. Man skal bare ik kalde folk tosser pga deres valg...

Hva angår Thorborg, så referer han til MLM salgsmetoden, og kan kun give ham ret. Ser ingen fornuft i det selv, men det er der andre der gør... Og så lad dem endelig lege med MLM hvis de ønsker, bare de ik forstyre mig eller tilbyder mig det!!!

Af gode MLM produkter kan da nævnes Forever Living produkt eller LR. Der er i hvertfald en del gode ting i blandt, hvis man er til det... Produkterne er på niveau med Matas stribede og koster en smule mindre, hvis jeg ik tager helt fejl.
Men gider egentlig ik ramse en masse op, for det er uden for mine interesser og viden, ved blot de findes fra andre...

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:09 | Låst

agel4you:

agel4you:

man kan også bare gå ind på ekstra bladet hjemmeside, de har en reklame kørende, at man kan score kassen hver dag :-)

hæ hæ hæ

Hold da kæft det er et dårligt photoshop forsøg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27 | Låst

Kim L:

Jo Jo Det er da et frit land og tilmed EU og alt det der - og tosser er der altid plads til.
Men du angiber mig fordi jeg kalder dem (eller 99% af dem) for tosser. Din udtalelse '..men at kalde folk tosser, beviser jo blot din egen uvidenhed' syntes jeg er en meget frelst holdning og tager det mere som et udtryk for din foragelse at jeg kalder 99% af dem for tosser. Men Fair nok nu har som så mange andre her på Amino for at pleje dit image over for kunder mv. med de politiske korrekte holdninger og jeg ar jo bare en Anonym kryster. (ps. dem er der også en del af her på Amino :-D )

Det er fint du tager tingene ud af en sammenhæng, så de får den forkerte drejning. Det med at pleje image passer ik, for de fleste indlæg bliver skrevet for at hjælpe andre. Men hvis man kalder folk tosser pga et valg de foretager, så siger det vel mere om dig end dem. De tager en chance, og der er da flere her på Amino, som med succes er en del af MLM... At mange så sælger MLM på en forkert måde, eller lokker med urealistiske drømme er en anden side af snakken, som vi har samme holdning til...

Kim L:

Godt ord igen - tror faktisk at vi er i samme båd og endda padler den samme vej og så skal jeg nok lade være med at rode rundt i Forever Living eller LR. Jeg beklager at jeg har forarget dig - men det passer  - det er 99% tosser og ja MLM formen er ok hvis den kun er den 1% der er i den - men det er det bare aldrig ;-)

Men lad os nu se om ZenZino gutten også vender tilbage med svar på mine spørgsmål!?

Ja sikkert for hader selv det der med, at prøve at få venner/familie med på noget fordi det økonomisk gavner en selv. Det er bare ik en holdbar måde hverken forretnings eller venne/familie mæssigt. MLM er som alt andet business. Hovedparten af samfundet egner sig bare bedst til at være lønslaver, og have et 8-16 job, og så længe de er tilfredse med det, så er alt fint. Men når denne kæmpe gruppe pludselig skal til at lave noget utraditionelt, som at sælge varer, så går det galt. Man skal fokuserer på sine stærke sider og lader andre om alt andet, og det er problematikken i MLM. For meget få har salgsevnerne og alt for mange drømmene...

Side 6 ud af 26 (256 indlæg)