Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 16 ud af 39 (387 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 7 person

Provins:

Søren det er jo mandens mening så det er det, at du ikke er enig er en anden sag.

Du er jo nød til at acceptere at andre har en anden mening end dig, særlig om LO og 3F, har mange på Amino nok en anden meningSad 

Hej.

"mandens mening" og nej det faktum at han kalder 360.000 danskere for "ikke talentfulde" - det er simpelthen for meget. 

hvor højrø... har man lov til at være !

mvh

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kristian Holm:
Men fakta er vel :

Det er simpelthen noget vrøvl - du roder det ene og andet sammen i et ælte.

@ Susanne- jeg er helt på bølgelængde med dig og det nytter ikke at bestride det faktum at nogle sælger arbejdskraft og nogen køber arbejdskraft og for at disse to parter til at blive enige om en pris, er det jo meget praktisk med velorganiserede forhandlinger. 

til andre som forsvarer Amin - det er total ligegyldigt hvad han betaler og ikke betaler - vi har nogle regler - jeg spørger igen; "hvad har arbejdsretten sagt i den konkrete sag?"

mvh

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kære Søren, ud af dine svar kan jeg læse du er fagforeningsmand, ligesom de debatter du deltager i !

Dit eksempel holder simpelhen ikke, hvis to parter indgår en aftale, er de vel som udgangspunkt enige, men hvis man ikke tro på sig selv som forhandler, kan man blot sidde med på side linien, for ens løn reguleres uanset om man er medlem eller ej, hvis ens arbejdesgiver overholder den overenskomst i beslutter jer for er rimelig. så hvad skal vi som arbejdesgivere eller tager så bruge en fagforenings til ????

I er og bliver et forældet og fordyrende led, som burde skæres fra hvis man vil følge med udviklingen, og blive ved med at være konkurance dygtig mod andre leverandører og lande....

mvh. Kristian Kongstad Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kristian Holm:
Kære Søren, ud af dine svar kan jeg læse du er fagforeningsmand, ligesom de debatter du deltager i !

Det er utroligt hvad du er i stand til at læse - som en hvis herre læser biblen...

nej jeg er ikke fagforeningsmand og er ikke medlem af 3f... men,

- jeg er bare lodret uening i at bare man liberaliserer alting så skal det nok gå. arbejdsgiver og arbejdstager har modstridende interesser, kendsgerning.

- jeg kan ikke få øje på det forkerte i, at arbejdsmarkedet har to forhandlingsparter.

- denne tråd omhandlede "blokade" altså blokade som fagligt våben og trådstarter var vred over dette.

- det har vi så forsøgt at diskutere, men desværre er der altså nogen der ikke kan læse indenad. 

- som man ville kunne læse har jeg udtrykt tvivl om en faglig blokades berettigelse anno 2012.

mvh

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Søren, 

Jeg kan konstaterer at vi forstår hinanden, men blot ikke er enige.

Jeg takker for de 3 x 1 stjerner som jeg har modtaget fra dig, pga. vores uenighed!

Jeg kan ligeledes konstaterer at der ikke er særlig mange andre som deler dit synspunkt her på debatten, måske dit indlæg egner sig bedre til Information, eller SF parti hjemmeside, eller måske en fagforenings hjemmeside??

Min overbevisning er vi her på Amino skal hjælpe andre, jeg opfatter mere din som ( vi ved alle vi skal dø!, så hvorfor ikke give en skovl i gave til alle amino vennerne, så kan de nemlig hjælpe med at grave deres egen grav )

Du ønskes held og lykke som iværksætter

Kristian Kongstad Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Holm:
Jeg kan ligeledes konstaterer at der ikke er særlig mange andre som deler dit synspunkt her på debatten, måske dit indlæg egner sig bedre til Information, eller SF parti hjemmeside, eller måske en fagforenings hjemmeside??

Det ville da være kedeligt kun at ytre sin mening i fora, hvor alle har den samme holdning.

Kristian Holm:
Min overbevisning er vi her på Amino skal hjælpe andre

Og det kan man kun, hvis man mener at fagforeningerne skal afskaffes?

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Zenia:
DET er tarvelig, når man i såkaldt "frit" samfund kan ikke frit vælger hvem man vil have aftale med.

Det er vel logisk, at det ikke er arbejdsgiveren, der skal vælge hvem der skal forhandle på vegne af medarbejderne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Holm:
= fagforeninger er 100% ligegyldige

Du mener altså, at det ville være bedre, hvis en virksomhed skulle forhandle løn, ferie, pension, arbejdstid etc. etc., med hver enkelt medarbejder. Jeg er nu ikke sikker på, at virksomheder som Carlsberg, Lego, Danish Crown, Vestas og SAS deler din holdning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  bruselius.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok det mest talentløse indlæg i debatten til nu.

Samtidig er det utroligt nedsættende over for det store flertal, der har valgt at være medlem af en fagforening.

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  bruselius.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette svar er vist da havnet helt forkert i rækkefølgen.

Side 16 ud af 39 (387 indlæg)