Hej Casper Respekt for din beslutning - Familien og ens nærmeste kommer først, intet over - intet ved siden af. Vi er formentlig mange i det offentlige rum, som fra tid til anden bliver udsat for trusler, personlige angreb og for den sags skyld falske anmeldelser, hvilket vi så forholder os til, men når det involverer andre, herunder familien, så får det hele karakter af noget, der er meget mere alvorligt og systematisk (ikke at det er tilfældet, langt fra, men man bliver nødt til at overveje eventuelle konsekvenser). Det skal derfor ogås siges, at det i langt de fleste tilfælde kun er tale om såkaldte "tomme trusler" uden reelt índhold - Problemet er kun, at det kan væres svært at sortere i disse trusler. Casper du er ikke den første og bliver næppe den sidste, der må træffe denne beslutning, hvilket er meget beklageligt. De bedste hilsener herfra Tonny |
Som andre skriver, så er det et enormt tab for Amino, men jeg har fuld forståelse for Caspers beslutning.
I mine øjne, skal alle os brugere og Amino, måske prøve at se det her som et wake-up call, for i mine øjne står Amino overfor et alvorligt problem. Alt for mange tråde ender i tilsvininger og åndssvage skænderier, og det var jo bare et spørgsmål om tid før der var en der gik så langt over stregen.
Nu er det kommet så langt, og mon ikke det skulle lægge op til en debat om hvorvidt Aminos debatforum har brug for strammere moderation og at de folk der ikke kan opføre sig ordentligt får sparket meget hurtigere?
Jeg er taknemmelig for de erfaringer jeg har gjort mig her på Amino, men i mine øjne er det desværre alt for ofte et ubehageligt sted at debattere.