Tak for de mange informative og suveræne indlæg gennem tiden. Whatever happens, så held og lykke med det hele Casper! /Janus |
Selvfølgelig er der vigtigere ting end Amino.
Til gengæld synes jeg egentlig ikke at du skal lade dig gå på af en klaphat, - bølgerne går nogen gange højt og forstanden ud når passion er involveret.
Da jeg i sin tid lavede en pointe om et emne ved at stifte et webbureau og blogge omkring det på Amino, - fik jeg et utal af hademails. De gik lige fra at jeg ødelagde branchen til at jeg fornærmede de faguddannede, - og en enkelt dødstrussel kunne det da også blive til. Alt sammen stigende i intensistet efterhånden som omsætningen steg, (webbureauet nåede knap en million i omsætning på tre måneder) og dødstruslen kom faktisk i forbindelse med at jeg forærede firmaet væk da jeg havde opnået hvad jeg ville.
Der er ikke så meget at gøre ved det Casper, udover at finde de brede skuldre frem og ryste episoden af dig.
Jeg kunne klare det, - så kan du også.
Jeg er endda ikke engang blevet kåret til en skid - du har derimod fået et fortjent og enormt skulderklap af både Martin Thorborg og alle os andre Aminoer. Vær stolt af det.
Op på hesten!
Vi glæder os til at se dig igen