Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er amino?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads, jeg er enig.
Menda jeg sidder med min iPhone, så gider jeg ikke skrive en mere uddybende besked lige nu - måske den kommer senere :)

// Daniel Poulsen

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:18

Jeg savner som Mads også andre muligheder for indspark til eget firma. Dog skal det siges at det jeg har fået fra Amino kun har været positivt.

Jeg savner lidt noget mere Ingeniør og Produktions relateret

Hvad med nogle fysiske Amino netværks hvor man grupper efter interesser og landsdel??

Jeg vil personligt godt tage mig af fyn!!

De fysiske netværks som findes i dag er ikke omkostningsfri og i det øjeblik du stopper er al den aktivitet du fik her igennem væk (ikke egne erfaringer kun hvad jeg har hørt).

Har selv deltaget i nogle af de kommunale netværks men syntes umiddelbart det var for spredt over for mange interesser.

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:20

Thomas Frost:
Så kom ud af busken i stedet for at sidde og opgive, det er sgu næsten ikke til at holde ud at høre på den indstilling.

Jeg har skam ikke opgivet noget. Har jeg bidraget til den opfattelse, beklager jeg. Jeg har blot valgt at bruge tiden anderledes.

At vi læser forskellige tråde er oplagt. Det skulle være mærkeligt andet. Hvis ikke du kan se forskel på værdien af egne erfaringer kontra hvad man kan Google sig frem til, - ja, så befinder vi os i forskellige virkeligheder. Lad os bare være uenige om det.

Michael

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:30

Dukkemageren:
Jeg har skam ikke opgivet noget. Har jeg bidraget til den opfattelse, beklager jeg. Jeg har blot valgt at bruge tiden anderledes.

Du skrev du havde opgivet, derfor troede jeg det, men ærgerligt du har valgt at bruge tiden anderledes når du selv gerne vil have mere debat indenfor det område på Amino.

Dukkemageren:
Hvis ikke du kan se forskel på værdien af egne erfaringer kontra hvad man kan Google sig frem til, - ja, så befinder vi os i forskellige virkeligheder. Lad os bare være uenige om det.

??? Hvilken del af det skrevne læser du at jeg ikke kan se forskel på værdien af erfaringer kontra google?

Jeg ved efterhånden hvem de fleste affiliatefolk er på Amino, og jeg påpeger blot at jeg sjældent ser dem prøve at rådgive om fysiske forretninger.

Så vi er ikke uenige overhovedet, jeg skriver blot at hvis du ser en masse affiliatefolk der rådgiver folk med fysiske forretninger, så må det være fordi vi læser forskellige tråde, da jeg ikke ser dette.

Men ærgerligt at du gerne vil have mere debat omkring f.eks. fysiske forretninger men selv vælger at bruge tiden anderledes. Hvis alle har den holdning er det klart debatten kommer til at dreje sig om online marketing, webshops m.m. da vi jo altid gerne hjælper hinanden herinde.

Jeg håber du vil genoverveje din holdning og komme i gang med at skrive om det spændende projekt du har gang i med 14 andre butikker. Hvis du lægger ud er jeg sikker på andre nok skal følge trop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:
Så må du jo få spredt budskabet til alle de mennesker der ikke kender Amino endnu.

Og når en af dine medarbejdere rækker hånden i vejret med en ide, så har han iflg. dig også per automatik selv vagt at skulle udfører opgaven?
Det er lidt tyndt bare at skrive at Mads må igang med at udbrede det... måske ville nogle god tiltag fra amino.dk, kunne gøre en del mere end Mads kan, og hvorfor skal Mads ud i byen og arbejde gratis for en anden virksomhed, når han blot ligger op til debat?

Men SEO delen fylder rigtig meget på amino. Ikke bare omkring emnet, men også tydeligt i emnerne som ikke nødvendigvis handler om SEO. Kan man i 100 tråde skrive at sociale medier skal på ens side, har man fået 100 links og er en fandens hjælpsom karl.

For mig at se, så er den båd sejlet, hvor amino.dk skulle være for alle iværksættere. Og fred være med det, det er trods alt også online iværksætterer der kan se værdien i fx. et plus medlemsskab.
Men jeg er nu sikker på at der sidder en masse offline iværksættere online, og følger med ude bagved skærmene...

Jeg tvivler dog på at de føler sig "velkomne" til at skrive på amino, pga den kultur der er skabt på amino. En kultur der er bygget op omkring SEO, affilliate og facebook pages liking... så når der stilles et spørgsmål om ledelse, jaså for man lige 50 gode fif til at optimerer sin hjemmeside.

Derfor tror jeg aldrig at vi for den "del" med at iværksætterne, som aktive deltagere. Det kan man så irriterer sig over, eller accepterer. Selv henter jeg den manglende "del" i mit netværk, og dermed har jeg nu blot accepteret, at skal jeg have hjælp til den del af min virksomhed der er online... så er det amino.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person

jeg synes forumet fungere fint som det er nu , korrekt jeg oplever nogle gange når spørger om noget man ikke får et svar på sine iværksættere spørgsmål og mange kan jeg heller ikke svare , men i alt synes jeg det fungere og det er et super forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:40

Korrekt at der er mange som snakker om SEO og affiliate, men som Thomas siger så ville vi gerne se flere med fysiske forretninger dele ud af deres guldkorn, så de skal bare komme igang, tak! :D

Tomislav

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:00

Mads:
Men jeg syntes at det begynder at blive det samme ensartet hver dag, hvordan seo opdatere jeg min hjemmeside, hvordan starter jeg webshop, hvordan finder jeg en dropshipping leverandør osv.

Jeg havde det på samme måde, det var en af grundene til at jeg startede min hjemmeside op, da jeg synes at Amino godt kunne "undvære" alle disse indlæg.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:31
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:53

Boysen:
Det er lidt tyndt bare at skrive at Mads må igang med at udbrede det... måske ville nogle god tiltag fra amino.dk, kunne gøre en del mere end Mads kan, og hvorfor skal Mads ud i byen og arbejde gratis for en anden virksomhed, når han blot ligger op til debat?

Jamen Boysen, så kom da med ideerne. Vi har lavet en Virksomhedsbørs hvor alle kan købe og sælge (Men næsten kun online folk deltager). Vi har lavet ekspertbloggere, men det er praktisk taget næsten kun online folk der gider at skrive, vi har en Freelance-base hvor 80% af kategorierne intet har med online at gøre (Men ingen bruger dem), vi har lavet kategorier for opfindere (Men ingen bruger dem), vi har lavet Amino Bizz, og der er lidt andet end online, men ikke i forhold til at vi har alle kategorier med.

Vi har stillet op til alle iværksættermesser jeg kender til og forklaret til alle der gad at høre på det, hvad Amino kan.

Jeg ved helt ærligt ikke hvad vi kan og skal gøre mere for alle de andre.

Men igen, kom nu med jeres ideer, i har sikkert mange af dem.

De bedste hilsner

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)