Først lidt hyggeironi: Hvis vi skal følge dit ønske, synes jeg vi skal vente med at smide Google/SEO-folket ud, indtil dine typer vidensdeling-folk melder sig på banen. Min mening: Hvis der skal flere typer iværksættere på banen herinde, er kunsten nok at stille gode muligheder til rådighed for alle typer, og fortælle at disse muligheder er til stede. Som jeg ser det, er der gode muligheder til stede nu, og jeg har følelsen, at hvis jeg synes jeg har fået en ejjergod idé til nyt på Amino, så er jeg velkommen til at fyre den idé af til bossen. At påstå at der er for mange af én slags Amino-deltagere, fordi der er for få af en anden slags - er det ikke en gang bavl? Hvem er det, der ikke er velkommen? Selv har jeg en fysisk forretning, hvor jeg betaler husleje og alt det andet, der koster. Jeg har også brug for en hjemmeside, og jeg forsøger også at gøre mig godt på Facebook. D.v.s. at jeg som indehaver af en fysisk forretning har stor glæde af at få input fra net-nørderne (ordet er positivt i min ordbog) |
Hmm!
Hej!
Altså angående mig selv, vil jeg også sige det er måske for meget SEO, jeg kan huske da jeg startede på amino var der en masse tømrer, vinduespudsere og sådan! Hold kæft hvor blev jeg inspireret af, at sidde og høre på deres historier, jeg har selv ville starte et eller andet med noget vinduespudseri engang, og det fik jeg sku hjælp af til hvordan man kunne gøre med vandet og alt det med udstyr af en vinduespudser! Jeg arbejder i Superbest, og Carsten min chef som er købmanden deroppe han har jo en spændende hverdag ifølge mig selv! Jeg følger da nøje efter hvad man laver, og det skaber en hvis interesse for mig og se den måde han betjener kunderne på, det er vidunderligt! Hold kæft hvor jeg lære meget af det, hvis man smiler til verden så smiler den til en! Det er virkelig gået op for mig det koncept! Jeg smiler hele tiden i butikken som en eller anden lalleglad 14 årig’’ knejt, men alligevel smiler kunderne tilbage! Hvis man yder det bedste for kunderne som man kan, så får man det bedste svar tilbage i hovedet: Tak! Og et glad smil! Wauw det er fantastisk! Derfor kan jeg godt savne det, at have købmænd, tømre og sådan til at være herinde for vise hvordan de kunne lave deres kundeservice og sådan! Det er en helt utrolig fantastisk verden sådan en købmand lever i, den er hård, men wow! Tænk på alle de smil man kan modtage! Men amino har altid været et fantastisk støttemiddel for mig, og det er jeg dybt taknemlig for! Jeg syntes Aminoe breder sig mere og mere ud på en god måde, og det er så dejligt at se! Jeg følger oigså mange af indlæggene med interesse, men oftest ved jeg ikke en dyttende fis om det! Så tænker jeg: Hmm skal jeg prøve og øve mig i det, også kigger jeg lidt på det og ser om det er noget jeg kunne falde interesse om, så skriver jeg måske et indlæg til om andre gjorde det og sådan hvordan de gør!
Alt i alt er amino et fantastisk site!
- Mads Grønning