Hej alle Aminoer! Jeg har efter godt en uges arbejde med min side fået den op at køre, og har bevæget mig ind i at optimere min hjemmeside til de dersens søgemasikner. Følg med i siden, og dens kode her: link Efter at have læst guides og e-bøger har jeg fået lavet nogle ting til siden, og jeg synes da jeg er godt på vej. Men jeg er stadig begynder, og tænkte der var nogle venlige sjæle der ville give deres besyv på mit første projekt! Jeg har sørget for at linke til interne sider - læste et sted at så virkede man.. tror der stod troværdig overfor søgemaskinerne. Mit websites title er på ca 62 tegn, og undersiderne hedder ikke bare random navne, men er døbt efter deres indhold -- men overordnede sideinfo går igen. Jeg har udfyldt meta-data for keyword og description. Min URL er noget som jeg tror man ville søge efter, og det har relevans. Jeg er i gang med at lave et sitemap som skal sendes ind (synes det er svært og tager tid dog!) Nå, det er så hvad jeg har gjort - måske kan det gøres bedre. Og det er derfor jeg spørger Jer -- når jeg søger efter Copenhagen Travel Guide, Copenhagen City Tips, og mange forskellige andre ting, så kan jeg ikke finde mig selv. Det er kun hvis jeg decideret søger efter "goingtocopenhagen" i et ord på Google, at jeg kan finde mig selv. Tager det bare tid, og skal jeg være mere tålmodig, eller hvad gør jeg forkert? |
Det kan godt tage noget tid før du kommer mere op på Google. Hvor gammel er dit site?