Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter mange timers arbejde med SEO - hvordan kan jeg forbedre mig?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg har efter godt en uges arbejde med min side fået den op at køre, og har bevæget mig ind i at optimere min hjemmeside til de dersens søgemasikner. Følg med i siden, og dens kode her: link

Efter at have læst guides og e-bøger har jeg fået lavet nogle ting til siden, og jeg synes da jeg er godt på vej. Men jeg er stadig begynder, og tænkte der var nogle venlige sjæle der ville give deres besyv på mit første projekt!

Jeg har sørget for at linke til interne sider - læste et sted at så virkede man.. tror der stod troværdig overfor søgemaskinerne.

Mit websites title er på ca 62 tegn, og undersiderne hedder ikke bare random navne, men er døbt efter deres indhold -- men overordnede sideinfo går igen.

Jeg har udfyldt meta-data for keyword og description.

Min URL er noget som jeg tror man ville søge efter, og det har relevans.

Jeg er i gang med at lave et sitemap som skal sendes ind (synes det er svært og tager tid dog!)

Nå, det er så hvad jeg har gjort - måske kan det gøres bedre. Og det er derfor jeg spørger Jer -- når jeg søger efter Copenhagen Travel Guide, Copenhagen City Tips, og mange forskellige andre ting, så kan jeg ikke finde mig selv. Det er kun hvis jeg decideret søger efter "goingtocopenhagen" i et ord på Google, at jeg kan finde mig selv.

Tager det bare tid, og skal jeg være mere tålmodig, eller hvad gør jeg forkert?

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 21:46

Det kan godt tage noget tid før du kommer mere op på Google. Hvor gammel er dit site?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 21:54

Okay, så er der ingen alarm - jeg troede at så snart man havde det hele, så var man på forden.. Men siden er kun en uge og 1300 hits gammel!

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:01

Er du gået igang med at skaffe links til din side ?

Der er blandt andet hjælp at hente i denne tråd

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:03

Ork det tager tid :)

Men nu er du jo heller ikke ene og alene på de søgeord, der er også dine konkurrenter. Så husk evt. at linkbuilde på disse ord.

Husk at pinge din side ved opdateringer: Ping my site - Hvor du ligesom fortæller at NU er der nye opdateringer på sitet!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 22:06

Hmm, jeg er ikke gået så meget i dybden som Anders, men jeg er aktiv på tre fora i alt. Dette, et dansk og til sidst et amerikansk forum.

Det er dog primært hvad jeg har lavet af marketing - ud over social marketing, hvor jeg har spammet venner og bekendte med links. Overvejer dog at lave noget konkurrence snart - da det kunne booste likes og links.

Angrybird: Mener du intern linking, eller på andre blogs/sider?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:08

Læs evt. Seolex fra Thomas Rosenstand. Du kan starte med at hente den gratis udgave, og købe den fulde, når du har fået blod på tanden.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:09

Kasper:
Mener du intern linking, eller på andre blogs/sider?

Nej mere ekstern linkbuilding, eller kald det hvad du vil :) Intern linkbuilding er Onsite altså på din egen side.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 22:17

Så få aftaler i hus med forskellige andre travel-guides, hvor vi linker til hinanden? Eller bare at jeg skriver flere indlæg på fora og blogs? :D

Jeg spørger meget, det er jeg klar over, men uden spørgsmål lærer man sjældent noget!

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:20

Kasper:

Så få aftaler i hus med forskellige andre travel-guides, hvor vi linker til hinanden? Eller bare at jeg skriver flere indlæg på fora og blogs? :D

Jeg spørger meget, det er jeg klar over, men uden spørgsmål lærer man sjældent noget!

At du får links fra sider som minder om din egen, ser google som et brugbart link og vil faktisk være et godt link.

vh AB

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)