Kun idioter tænker på indtjening først. At du tænker det er i orden at ødelægge spil, for profittens skyld gør dig til et fjols af kaliber.
At gå så meget op i et spil er i sig selv tåbeligt.
Hvis dem der udvikler spil, for at tjene kassen, er så ringe amatører, at andre nemt kan lave scripts som omgår spillets regler, så skal dem der laver disse scripts bare klø på og tjene kassen, jo hurtigere jo bedre, så kan det være folk ikke betaler for ubrugeligt tidsfordriv næste gang.
I øvrigt virker det meget som om at du er den mest cementdebile her, der i sin spillene stund er så naiv at tro folk ikke gøre noget for profittens skyld, herunder også at lave snydescripts.
Casper er ikke gud. Jeg er klar over at mange ser op til ham, og synes han er helt fantastisk, men selv den "bedste" kan lave fejl, og det han har gjort her er uanset hvad - en stor fejl. At han ikke selv kan se det, er ikke mit problem.
Casper har lavet nogle ting og uvist en mådeholdenhed og samtidig stamina i sin projekter og har de seneste 2 år været hjælpsom, hårdtarbejdende og initiativrig.
Hvor mange af de ting kan du skrive på dit C.V.?
Casper fortjener om nogen, respekt for det han har nået på den korte tid. Alt andet vil være blasfemi.
At du så virker som en forsmået lille kælderiværksætter der spiller for meget i stedet for at holde fokus, det er din udfordring og vil blive dit endeligt på et tidspunkt. Uden fokus synker du som Titanic når din spillesjæl er knækket midtover.
Ja har godt lagt mærke til at du er kommet skræmmende tæt på. Men hva', det er sundt med noget konkurrence. Man kommer op på mærkerne :)
Sådan ser jeg også på det. Det holder en skarp og til ilden, og i sidste ende er man mindre sårbar overfor algoritme ændringer. Vi kommer nok til at bokse lidt om den placering :-)
Kun idioter tænker på indtjening først. At du tænker det er i orden at ødelægge spil, for profittens skyld gør dig til et fjols af kaliber.
Din debatform er blevet anmeldt for at være grov og ubehøvlet. I denne situtation er jeg helt enig.
Vær rar at skrue lidt ned for retorikken.
Tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Når folk bliver så sure over en uskyldig app hvor man kan snyde sig til nogle fake ting, så vil jeg gerne bede alle om ikke at fortælle dem om nogle af de andre ting der sker i den frygtelige verden.
Halvretarderede? Fjols af kaliber? Lamme tilhængere?
Man kan vel godt snakke ordentligt, og der er ingen grund til at opføre sig sådan. Jeg håber da det er sarkastisk ment, og det er dejligt og høre vi har nogle halvretarderede holdninger omkring snyd... Så der ingen påskeår til mig i år jo! Øv!
Ja, man kan undre sig over at han, få indlæg forinden, hentyder til din unge alder og så alligevel falder ned på et så barnligt niveau, at man ikke kan holde en saglig og pæn tone i sin diskussion ;-)
Om man kan lide det eller ej, så synes jeg det er fedt at du har lavet det Casper. Jeg vil heller ikke bruge det, men det er jo også til den enkelte :-)