Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Draw Something Cheat tool

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

igang:

Magnusjensen:
Absolut latterligt at lave et tool som dette, og tilmed købe et domæne, som inden længe formentlig ligger nummer 1 på Google for præcis det søgeterm, de fleste vil skrive. Awesome job Casper - du hjælper til med ødelægge spillet :)

Bu-hu de andre snyder! Crying

Velkommen til den virkelige verden, og vær glad for at det bare er et spil.

Jeg synes det er et fint værktøj. Jeg aner ikke hvilket spil det er til, men ud fra din reaktion kan jeg forstå at det er noget som vil komme til at generere mange hits, og dermed indtjening til Casper. Det synes jeg er fint, og jeg håber at det bliver en stor succes.

Kun idioter tænker på indtjening først. At du tænker det er i orden at ødelægge spil, for profittens skyld gør dig til et fjols af kaliber.

Casper er ikke gud. Jeg er klar over at mange ser op til ham, og synes han er helt fantastisk, men selv den "bedste" kan lave fejl, og det han har gjort her er uanset hvad - en stor fejl. At han ikke selv kan se det, er ikke mit problem.

Jeg håber det bliver en fiasko - jeg ser ingen grund til at lave sådanne værktøjer som kun har til intention at snyde og bedrage. Jeg vil ikke diskutere denne sag mere, betragt det som du vil, men jeg kan godt se når der er overflod af lamme tilhængere som synes det er fedt at snyde, og disse ikke kan tales til fornuft.

God påske til jer, trods alt - men i får fanme ikke noget påskeæg for jeres halvretarderede holdninger omkring snyd.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:58

Halvretarderede? Fjols af kaliber? Lamme tilhængere?

Man kan vel godt snakke ordentligt, og der er ingen grund til at opføre sig sådan. Jeg håber da det er sarkastisk ment, og det er dejligt og høre vi har nogle halvretarderede holdninger omkring snyd... Så der ingen påskeår til mig i år jo! Øv!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:05

Hvad bruges det til, forstår det ikke helt..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:31

Magnusjensen:
Jeg håber det bliver en fiasko - jeg ser ingen grund til at lave sådanne værktøjer som kun har til intention at snyde og bedrage. Jeg vil ikke diskutere denne sag mere, betragt det som du vil, men jeg kan godt se når der er overflod af lamme tilhængere som synes det er fedt at snyde, og disse ikke kan tales til fornuft.

Vi har hver vores syn på det, og dette strider ikke mod min etik og moral.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:32

Angrybird:

Det bruges til at finde mulige ord, udfra fra en række bogstaver.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:36

Casper Schneidereit:

Angrybird:

Det bruges til at finde mulige ord, udfra fra en række bogstaver.

Prøver lige igen :) I hvilken sammenhæng bruger man det så?

vh AB

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:52

Angrybird:

Til dette spil

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:05

Hej Casper.

Jeg har ikke selv afprøvet dette, men hvis der sammenlignes med andre online cheat services, til andre spil såsom Wordfeud og lign. Er dette langt over deres niveau både funktionelt og i useability.

Mit forslag (såfremt det ikke allerede er på, og jeg ikke kan se det fra min mobil hvilket så også er ret vigtigt) er at du får lagt reklamer på (håhå) og skaffer en kort url, som man kan benytte sig af når man spiller på telefonen, så det bliver endnu mere attraktivt.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:15

Casper Schneidereit:

Angrybird:

Til dette spil

Så giver det mere mening :)

vh AB

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:53

M.P:
Mit forslag (såfremt det ikke allerede er på, og jeg ikke kan se det fra min mobil hvilket så også er ret vigtigt) er at du får lagt reklamer på (håhå) og skaffer en kort url, som man kan benytte sig af når man spiller på telefonen, så det bliver endnu mere attraktivt.

Jeg smækker ikke annoncer på, i hvert fald ikke lige nu. Men et shortcut keyword domæne skal jeg da selvfølgelig have :-)

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)