Kun idioter tænker på indtjening først. At du tænker det er i orden at ødelægge spil, for profittens skyld gør dig til et fjols af kaliber. Casper er ikke gud. Jeg er klar over at mange ser op til ham, og synes han er helt fantastisk, men selv den "bedste" kan lave fejl, og det han har gjort her er uanset hvad - en stor fejl. At han ikke selv kan se det, er ikke mit problem. Jeg håber det bliver en fiasko - jeg ser ingen grund til at lave sådanne værktøjer som kun har til intention at snyde og bedrage. Jeg vil ikke diskutere denne sag mere, betragt det som du vil, men jeg kan godt se når der er overflod af lamme tilhængere som synes det er fedt at snyde, og disse ikke kan tales til fornuft. God påske til jer, trods alt - men i får fanme ikke noget påskeæg for jeres halvretarderede holdninger omkring snyd. |
Halvretarderede? Fjols af kaliber? Lamme tilhængere?
Man kan vel godt snakke ordentligt, og der er ingen grund til at opføre sig sådan. Jeg håber da det er sarkastisk ment, og det er dejligt og høre vi har nogle halvretarderede holdninger omkring snyd... Så der ingen påskeår til mig i år jo! Øv!