jeg synes det sjovt ud , men jeg klikket 4 til dette spørgsmål det er vel korrekt = NUMBER OF LETTERS IN WORD: er det ikke 4 der er korrekt ? , den siger hos mig ikke om det er korrekt eller forkert
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er meningen at man 'modstanderen' skal tegne en tegning (I app'en) og derefter skal du gætte hvad det er.
Han tegner f.eks. et æble og du får derfor 5 felter (Fordi det er engelsk og du derfor skal gætte på Apple) - du vælger så 5 under "NUMBER OF LETTERS IN WORD" på Caspers site og under "ENTER LETTERS" skriver du så de 10-15 bogstaver du har i app'en (Kan ikke huske præcist hvor mange man får).
Normalt skal du ud fra de 10-15 bogstaver gætte hvad tegningen forestiller, men siden vil give dig nogle forslag til, hvad det kunne være.
Det er altså ikke et spil i sig selv, men et hjælpeværktøj til app'en Draw Something til iPhone.
Det er meningen at man 'modstanderen' skal tegne en tegning (I app'en) og derefter skal du gætte hvad det er.
Han tegner f.eks. et æble og du får derfor 5 felter (Fordi det er engelsk og du derfor skal gætte på Apple) - du vælger så 5 under "NUMBER OF LETTERS IN WORD" på Caspers site og under "ENTER LETTERS" skriver du så de 10-15 bogstaver du har i app'en (Kan ikke huske præcist hvor mange man får).
Normalt skal du ud fra de 10-15 bogstaver gætte hvad tegningen forestiller, men siden vil give dig nogle forslag til, hvad det kunne være.
Det er altså ikke et spil i sig selv, men et hjælpeværktøj til app'en Draw Something til iPhone.
Håber det hjalp :-)
Hav en super påske!
Okay nu forstod jeg det , efter min mening ville jeg skrive mere inden på siden omkring dette koncept , jeg ville i hvert fald bedre havde forstået det hurtigt , med en masse tekst inden på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Okay nu forstod jeg det , efter min mening ville jeg skrive mere inden på siden omkring dette koncept , jeg ville i hvert fald bedre havde forstået det hurtigt , med en masse tekst inden på siden
Hmm, jeg var lige inde på din side Mikael og der står ikke noget under lapdance. Det ved jeg ikke hvad er, så det burde du nok skrive noget mere om.
Nej, spøg til side. Jeg ved godt hvad det er
Konklusionen er bare at hvis du kommer ind på den side, så kender du højst sandsynligt den app. Og gør du ikke, så er den ubrugelig for dig (og du er ikke i målgruppen), så derfor vil jeg mene tekst er overflødig..
tak for indlæg trods at det blev hurtigt slettet - tror der var en del der nåede at se det og det kan man kun være glad for selvom det er imod aminos retningslinjer at poste sådan en tråd
du har min sympati ihvertfald - der er grænser for hvad man kan tillade sig!
[Del af indlæg modereret, da da det indeholdt et citat fra indlæg, fjernet af moderator]