Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Draw Something Cheat tool

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det sjovt ud , men jeg klikket 4  til dette spørgsmål det er vel korrekt = NUMBER OF LETTERS IN WORD: er det ikke 4 der er korrekt ? , den siger hos mig ikke om det er korrekt eller forkert

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 18:56

Hej Michael,

Det er meningen at man 'modstanderen' skal tegne en tegning (I app'en) og derefter skal du gætte hvad det er.

Han tegner f.eks. et æble og du får derfor 5 felter (Fordi det er engelsk og du derfor skal gætte på Apple) - du vælger så 5 under "NUMBER OF LETTERS IN WORD" på Caspers site og under "ENTER LETTERS" skriver du så de 10-15 bogstaver du har i app'en (Kan ikke huske præcist hvor mange man får).

Normalt skal du ud fra de 10-15 bogstaver gætte hvad tegningen forestiller, men siden vil give dig nogle forslag til, hvad det kunne være.

Det er altså ikke et spil i sig selv, men et hjælpeværktøj til app'en Draw Something til iPhone.

Håber det hjalp :-)

Hav en super påske!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06

Mark Andreasen:

Hej Michael,

Det er meningen at man 'modstanderen' skal tegne en tegning (I app'en) og derefter skal du gætte hvad det er.

Han tegner f.eks. et æble og du får derfor 5 felter (Fordi det er engelsk og du derfor skal gætte på Apple) - du vælger så 5 under "NUMBER OF LETTERS IN WORD" på Caspers site og under "ENTER LETTERS" skriver du så de 10-15 bogstaver du har i app'en (Kan ikke huske præcist hvor mange man får).

Normalt skal du ud fra de 10-15 bogstaver gætte hvad tegningen forestiller, men siden vil give dig nogle forslag til, hvad det kunne være.

Det er altså ikke et spil i sig selv, men et hjælpeværktøj til app'en Draw Something til iPhone.

Håber det hjalp :-)

Hav en super påske!

Okay nu forstod jeg det , efter min mening ville jeg skrive mere inden på siden omkring dette koncept , jeg ville i hvert fald bedre havde forstået det hurtigt , med en masse tekst inden på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
Okay nu forstod jeg det , efter min mening ville jeg skrive mere inden på siden omkring dette koncept , jeg ville i hvert fald bedre havde forstået det hurtigt , med en masse tekst inden på siden

Hmm, jeg var lige inde på din side Mikael og der står ikke noget under lapdance. Det ved jeg ikke hvad er, så det burde du nok skrive noget mere om.

Nej, spøg til side. Jeg ved godt hvad det er Skype-BigSmile

Konklusionen er bare at hvis du kommer ind på den side, så kender du højst sandsynligt den app. Og gør du ikke, så er den ubrugelig for dig (og du er ikke i målgruppen), så derfor vil jeg mene tekst er overflødig..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:22

Hvis man ender på den side, af naturlige veje, så kender man også spillet. Der er ingen grund til at ligge en forklarende tekst på :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:11

fedt nok

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:
Jeg har ikke tiden til app udvikling lige nu - desværre :-). 

http://www.appsgeyser.com/ - så bliver det heller ikke lettere og hurtigere :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Philip Mahler:
..

tak for indlæg trods at det blev hurtigt slettet - tror der var en del der nåede at se det og det kan man kun være glad for selvom det er imod aminos retningslinjer at poste sådan en tråd

du har min sympati ihvertfald - der er grænser for hvad man kan tillade sig!

[Del af indlæg modereret, da da det indeholdt et citat fra indlæg, fjernet af moderator]

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:58

Kommer snart...

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)