nummer 1 kan godt gå an og nummer 4 er da bestemt stilfuld. De 2 synes jeg bestemt ikke er urimelige i pris. jeg synes ikke engang af det er specielt dyrt. Stol 2 og 3 synes jeg umiddelbart er ret grimme men de kan måske gå an i de rette omgivelser. Hvad er det der sidder på siden. Er det et askebæger? |
Vulgære kontorstole - Hot Or Not?
jeg giver din kone ret. Skulle der vælges ville det blive den sidste. |
det skal jeg fortælle dig når jeg har siddet 12 timer i dem hver |

Jeg kunne godt fristes til at købe Senator stolen, eller President stolen. Men måske er prisen en smule for høj, den sidste kontorstol jeg købte var i IDE Møbler, som kostede ca. 2500 hvilket jeg synes er ret dyrt for en kontorstol. Men man kan jo så sige at de kontor her, er lidt mere unikke :) så måske der er et marked for det. |
Hey Morten! |
Nummer 1 kan gå, men ellers tror jeg nok, at jeg er enig med din kone. Desværre, for man sidder sikkert godt i dem alle. |
Nr. 1, hvis den havde været helt sort. Så jeg må nok også give din kone ret. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
@ Morten Tak for din kommentar Det på siden er håndtaget til at justere ryglænet :) Nr 1 & 4 er altså ok. Kan du skaffe en Samsung galaxy note til en fornuftig pris kan vi jo snakke lidt barter handel :)) @ Anders Tak - det bliver hun glad for at høre he he. DE er sgu også specielle og de fleste vil nok vælge en mere traditionel stol, men igen - måske er der nogen der falder for denne type... det håber jeg da :) @ Janni Tak - jeg ville gerne invitere på en prøvesidning, men ikke i 12 timer pr stol he he @ Mark Ja, og før jeg selv begyndt at handle kontorstole, så sad jeg i en fra Føtex til 500,- Jeg vidste ikke bedre, før jeg fik stolene hjem og mærkede forskellen... hold da helt op :) @ Niclas Tusind tak for dit indput. Ideen er netop at de skal minde om lænestole fordi det giver en hentydning til komfort, men for nogen er det nok for meget - især rent visuelt... tak fordi du deler din mening @ Rasmus Ja det gør man forhåbentligt. Så er spørgsmålet om komfort er vigtigere end udseende.... @ TT Tak. Det virker som om det er den folk synes bedst om, men det er også den (af de 3 første) der skiller sig mindst ud.... @ Henning Det ved jeg ikke 100% endnu, men jeg har skrevet den pris jeg formoder de kan sælges til. Prisen står angivet eksklusiv moms lige før billederne... håber det giver en god ide om priserne :) Hilsen Morten |
Der er et eller andet over 1'eren. Meget stilfuld! kunne jeg bestemt godt finde på at købe! |