Prøv at læse den igen. Eller hop ind under trådstarters profil og se overskriften på den tråd som der er fjernet. /Henrik |
Amino er et iværksætterforum, og ikke et Trustpilot-sur-i-maven-forum.
Hilsen, Robert
Prøv at læse den igen. Eller hop ind under trådstarters profil og se overskriften på den tråd som der er fjernet. /Henrik |
Amino er et iværksætterforum, og ikke et Trustpilot-sur-i-maven-forum. Hilsen, Robert |
Nå, men det er det sku... |
Carsten, jeg respekterer 100% at du ikke vil have Amino Plus, det er dit eget valg. Martin
|
Den her slags tråde er altid så underholdende. Lige gyldigt hvor mange gange der bliver skrevet og forklaret at man ikke må svine andre firmaer til på Amino så kommer der gang på gang en eller anden der slet ikke kan forstå det. Trådstarter kunne i øvrigt nemt bare have skrevet til support eller en admin direkte, men nej, for så kan man jo ikke lave drama om sit exit Næste gang du er i tvivl om så basale ting, kan jeg anbefale Google, den finder adskillige tråde med samme spørgsmål som dit, men så får du selvfølgelig ikke dramaet med: Jeg kan godt afsløre at jeg fandt dette resultat: |
God konstruktiv tråd, Carsten, det kan anbefales at du en anden gang læser de regler, retningslinjer og normer der er der hvor du har tænkt dig at deltage. Uvidenhed overfor regler m.m. er ingen undskyldning. Det er beklageligt at du mener du har haft en uheldig oplevelse, men på baggrund af denne tråd, vil jeg nok have en tendens til at mene, at det er oplevelsen der har haft et uheldigt møde med dig :) |
Jeg kan da godt forstå hvis nogle skulle have lyst til at svine firmaer til efter dårlig behandling. Jeg er da blevet snydt 2 gange ind til videre, med "firmaer" der er på amino. Det ville da være dejligt at kunne advare andre om disse plattenslagere. Men er godt klar over at det vil ende som en boksering...... ha en god dag. Jan |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.