Det er alene derfor. - Jeg skrev et indlæg om noget man skulle passe på hos en virksomhed - Skrev samtidig at alt andet var fint! - Men hvis man køber varen for den lille ting, ja så skulle man være opmærksom. - SLAM, så var det indlæg væk. - Og det er jo Aminos ret. - Men jeg vælger jo også selv, om det så er et sted jeg ønsker at betale til.
Amino ville lukke og slukke hvis den type indlæg blev accepteret. Og ikke alene grundet retssager men grundet det faktum at det er røvsygt at læse om historier fra de 1000vis af kunder hvor et produkt ikke indfrier deres forventninger, og hvor virksomheder måske tager til genmæle, det ville blive ren ragnarok.
Der er derfor nødt til at være en balance, og det er min fornemmelse at det løbende justeres. Jeg var personligt ved at brække mig over alle de jobsøgninger der kom fra mindreårige og som ikke blev slettet og var tæt på at stoppe mit Plus grundet dette, da jeg ikke gider se på det.
Det blev så heldigvis bedre, men er så småt på vej igen kan jeg se op mod sommeren, så derfor har jeg fremfor et årsabonnement tegnet løbende der kan opsiges, hvis og såfremt at Amino skulle blive oversvømmet af nytteløse jobsøgningsannoncer fra mindreårige.
Men Amino er mig bekendt ikke oprettet i ånden at man skulle advare andre mod tvivlsomme firmaer eller deres håndtering af kundeservice, dertil har markedet som du nævner TrustPilot samt andre muligheder. Men det gør jo ikke noget dårligt for din virksomhed at du har Plus såfremt du anvender mulighederne, men det er jo dit eget valg.
Men der kan utvivlsomt for en del brancher være en fordel at være Plus medlem.