Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af Plus

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Fik denne sjove mail:

[Slettet indlæg fjernet af moderator]

Indlægget er ikke skrevet i en positiv ånd. Amino er et rart sted at være,
og det er fordi folk er flinke og rare.
Så angreb på andre personer, advarsler mod virksomheder etc. Hører ikke
hjemme her.

Vær rar at læse vores guide “Kom godt i gang med Amino”. Den vil hjælpe dig
til at få mere ud af Amino.
Du finder guiden her:
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

Med venlig hilsen

En af Amino’s rare moderatorer.

De bedste hilsner
Iværksætter Debatten Amino
http://www.amino.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:00

Under ret profil og så dine abonnementer helt ude til højre

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det. Det var jo let nok, når bare man viste hvordan. :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sjovt.... 74 har set denne tråd. 11 besøg på min side herfra. - Der er nok mange der tænker... Hvorfor dog opsige sit PLUS abonnement for det?!?! - Underlig fyr.

Det må man jo selv om, men hvis ikke en varer svarer til hvad jeg forventer af den, så lader jeg være med at købe den. Længere er den faktisk ikke. - Men reaktionen er meget sjov... Og flere gange 1 stjerne.

Tak Aminoer... I har reddet min aften. :-)

P.S.: Nu ville jeg jo gerne havd kunnet uddybe den oprindelige tråd med den hurtige support jeg fik fra Webbot, og at det hele faktisk kører igen.... Men tråden er jo slettet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:
Men reaktionen er meget sjov... Og flere gange 1 stjerne.

Kunne måske skyldes at nogle vil mene du kunne have skrevet til supporten med dit spørgsmål i stedet for at oprette en tråd.
Formoder ikke, der er mange der har gået længe og spekuleret over netop det spørgsmål du starter en helt ny tråd med...!

Kun en teori...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

Smider da også lige 5 stjerner i håb om, at Carsten fortryder sine tanker om opsigelse. Men ellers er det altså også fint nok. Man behøver jo ikke være plus for at hjælpe andre hvor man kan....

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
i håb om, at Carsten fortryder sine tanker om opsigelse

Det gør han ikke, for han er fundamentalt uenig med Amino. Jeg synes det er rigtig sjovt, at men gerne må rose andre, men ikke fortælle hvad der ikke er godt... Så bliver det hele lidt sukker-sødt - men absolut ikke et billede af virkeligheden.

Det ville nok være som at kun gode anmeldelser kunne komme på trustpilot.... Nej vel. :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten smider du så et link op til din egen blog, hvor du taler dårligt om en anden virksomhed? For jeg går da udfra at når nu du er så uenig i amino´s politik, jamen så har du intet problem i at gøre det på dine egne sider?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26

Carsten Kvist:
Det gør han ikke, for han er fundamentalt uenig med Amino. Jeg synes det er rigtig sjovt, at men gerne må rose andre, men ikke fortælle hvad der ikke er godt... Så bliver det hele lidt sukker-sødt - men absolut ikke et billede af virkeligheden.

Det er da skidt hvis dette er tilfældet. Og jeg synes da jeg oplever mange gode, selvom ophedede, debatter stadig på Amino.

Jeg håber virkelig ikke det er generelt, hvis du mener, at man ikke kan komme til orde fordi man måske har en anderledes holdning end flertallet eller de, der "bestemmer". Det er jo netop forskelle, der ofte giver stof til omtanke og viden til andre.

Men jeg skal nu også lige nævne, at jeg modsat så også ofte oplever nogle bliver rigtig "frøken-fornæmede" fordi de måske ikke kan få lov til at køre deres argumentationer i en mere "skinger" tone end måske godt er.

Alt i alt har jeg en god fornemmelse af at dette reguleres fornuftigt til gavn for det store hele...Men skal jo naturligvis ikke kunne vurdere om dette ikke er tilfældet i din "sag"...da jeg jo ikke har oplevet den..

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)