Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utilfreds med malerarbejde - hvad gør jeg ?

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

og hvorfor i alt verden skal jeg modtage 2 stjerner for den her spørgsmål, må man ikke være nysgerrig

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:
er det en herfra? Den maler? Nu er jeg nysgerrig? 

Wink Er du ikke plus medlem ? Så kan du se hvem der giver dig stjerner. Istedet for alle dine gisninger.

Har du fået 2 eller mindre antal stjerner, har du nok fortjent det, også selv om det ikke er fra en maler.

Du giver selv i rigt mål 1 stjerner til andre rrundt på Amino, samtidig med du i private mails truer med bål og brand (læs stævninger).

Og altså det er ikke undertegnede der har givet dig 2 stjerner.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49

Hej

jeg synes ikke det er fair at nævne navne på nuværende tidspunkt.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:11

Giarre:

Hej

jeg synes ikke det er fair at nævne navne på nuværende tidspunkt.

Hvem er denne kommentat til ?

Som tidligere påpeget har jeg på det kraftigste advaret dig imod dette. Du kender åbenbart ikke injurielovgivningen. Hvad skulle det hjælpe og få et navn på et malerfirma ?

Du kan oplyse pågældende maler denne tråd, så havde denne også en chance for at svare.

Eller oplyse mig via en PMer, hvem vedkommende er (du har selv fået en sådan fra mig, så du må nu kende proceduren).

Men du går måske ind for Standretter i Danmark, hvor der bl.a. kunne høres på dine berettigninger.

Hvorfor tror du vi i Danmark har et retssystem ?

Du kan bare tage imod de råd der er givet i tråden tidligere.

Du er åbenbart sikker i din sag. Så henvend dig til de privte klagenævn indenfor systemet: Håndværkets Ankenævn - Byggeriets Ankenævn. det koster kun 300 kr. i gebyr.

Derinde behandler de din klage hvis de finder den berettigtet. Fusker du med dine oplysninger får du temmelig sikkert ikke ret, men måske dit indbetalte gebyr på 300 kr.

Derefter må du igennem den sædvanlige domstolsprocedure. Hvorunder "din" maler også får lejlighed til at berette om sine oplevelser med dig.

Så det bliver ikke i dette år du får malet dit sommer hus (til iøvrigt et maget lavt tilbud).

Om tidligst næste år og fremefter kan du jo søge efter firmaer med gode referencer, men finde dem til 13.000 kr. får du meget svært ved.

Men til den tid må du gerne herinde skrive om dine gode oplevelser. Man må nemlig godt herinde skrive om gode oplevelser, men ikke dårlige og dermed hænge firmaer ud.

Det er vil også fair nok ?

Hvad nu hvis det var dig maleren skrev om herinde ? At du var kvækulant - dårlig betaler - ikke overholdt aftaler m.m. ?

Men du går måske ind for disse metoder ? http://avisen.dk/borgere-gaar-amok-i-selvtaegt-paa-nettet_162602.aspx?redir=newsletter&utm_campaign=user_Normal_A&utm_medium=newsletter&utm_source=newsletter_Morning_A

Sjovt tidligere gik du ellers ind for ordentlighed.

Mon ikke du efterhånden har fået svar på din tråd med overskriften " Utilfreds med malerarbejde - hvad gør jeg ?"

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Svaret var til parterapeuten.

Og ja jeg går ind for ordentlighed, netop derfor vil jeg ikke nævne navne.

Som beskrevet herinde vil det tage tid at få sagen afklaret, men det må jo så tage den tid det nu engang tager.

Har i øvrigt, desværre fået en henvendelse som fortæller at flere andre kunder er i lignende situation med samme firma. Bare andre opgaver.

Tænker du ikke, at et sådan firma er med til at gøre det svært for dem der bare gør deres arbejde , 

Tænker du ikke nogen bør gå hele vejen og få det stoppet,. 

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Syntes det er synd at du (ib) hvergang skal køre tråden i en anden aggerasiv retning p.g.a du har haft dårlige erfaringer . brug hellere tiden til at give et konstruktivt svar til dem som spørger

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:59

Giarre:

Tænker du ikke, at et sådan firma er med til at gøre det svært for dem der bare gør deres arbejde , 

Tænker du ikke nogen bør gå hele vejen og få det stoppet,. 

Jo helt bestemt under ordentlige og rigtige procedurer.

Når der så foreliger en kendelse fra diverse kan man offentligegøre denne, under de pågældende regelsæt.

Du bør dog sætte dig mere og bedre ind i et meget vanskeligt komplekst juridisk område.

Du kunne f.eks. henvende dig til den lokale advokatvagt i din kommune, og fra denne i første omgang få gratis advokathjælp, herunder få foreskrevet dine valgmuliheder, som er mange og meget omfattende. Og herinde næsten umuligt og beskrive.

Held og lykke med, herunder en hlsen fra en der også går ind for ordentlighed.

Husk måske også at være "klædt lidt på" forinden, jo mere du ved om området jo bedre bliver dine spørgsmål.

Og lad endelig være med at hæve aftalen på nuværende tidspunkt, selvom du højere oppe i tråden er blevet rådet til dette af en advokat.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:10

babygab:
Syntes det er synd at du (ib) hvergang skal køre tråden i en anden aggerasiv retning p.g.a du har haft dårlige erfaringer . brug hellere tiden til at give et konstruktivt svar til dem som spørger

Du burde læse hele tråden, og herunder de forskellige besvarelser, også fra min side af, da det er undertegnede du angriber.

Magter man ikke det ? er det noget møg.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Giarre:
Svaret var til parterapeuten.

Hej Giarre (og andre),

Når du svarer på indlæg har du muligheden for at citere det du svare på. Det har den fordel at vi alle kan se hvem du svarer, specielt i en tråd som denne hvor der er mange indlæg, kan det være meget svært at følge linien i debatten når der ikke citeres.

Jeg vil opfordre jer alle til at bruge citat-funktionen, så vi undgår misforståelser og afsporing af debatten på den baggrund.

God søndag
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Tak for dit råd.

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)