Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utilfreds med malerarbejde - hvad gør jeg ?

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på nettet fundet et firma som gav tilbud på at male mit sommerhus.

Der blev aftalt at huset skal males med gori 88 og tilbudet lød på 13.000 alt inklusiv og de lovede et perfekt resultat.

super tænkte jeg, og sagde ok. 

Nu viser det sig at det er nogle østarbejdere der går og maler, de er uprofessionelle, de maler oven på ledninger, de maler med den forkerte maling. de sliber ikke vinduerne ned for skallet maling men maler ovenpå.

Jeg har henvendt mig til ham der står for firmaet og sagt at det ikke er i ordden, jeg har også skrevet det på mail samt taget billeder af det svineri de har lavet indtil nu.

han siger de nok skal lave et perfekt resultat, men ingen har set dem siden og nu svare ham der ejer firmaet heller ikke på mine opkald eller mails.

hvad gør jeg

Jeg vil jo gerne have tingene i orden, jeg har ikke betalt noget endnu og gør det heller ikke.

Men vil gerne have huset klart til sæsonen.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 17:22

Det må være et lille sommerhus siden du kan få den malet for 13000 eller er det kun vinduer

Tilmeldt 13. Mar 12
Skrevet kl. 17:23

hvis dit hus ligger i DK kan de ikke male udv nu

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Jeg spurgte om det samme og han svarede at han havde brugt en fugt måler og st træet var tørt nok til at male

Tilmeldt 13. Mar 12
Skrevet kl. 17:33

Du kan ikke male udv før der er ca 10 grader døgnet rundt, har du aftalt en bestemt tid (skrifligt) om hvornår det skulle laves, har du kan du give vedkommenende en frist hvor det skal være færdig ellers kan du ikke gøre så meget da arbejdet ikke er færdig gjort endnu. du kan selvfølgelig påtale skrifligt at det der til dato er udført ikke har en ordentlig håndværksmæssig kvalitet , som du ønsker rettet

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tja altså du har været udsat for en svindler... Dem findes der mange af... Normal kan det ikke betale sig at få østarbejdere til det... Men du har vel heller ikke betalt noget endnu vel?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 13. Mar 12
Skrevet kl. 17:35

Har du det skrifteligt der skulle bruge gori 88 , eller står det i tilbudet. Hvis ja kan du sige aftalen ikke er overholdt og du vil opsige den 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Jeg har ikke betalt noget endnu .

jeg kunne heller ikke vide at et dansk firma med meget proff hjemmeside havde østarbejdere ansat som ikke kan udføre arbejdet korrekt.

der er sikkert nogen der kan men ikke dem her.

Så ja jeg er faldet i kløerne på en svindler tror jeg.

vil gerne af med dem uden for megte ballade og de får ingen penge for det de har lavet.

tænker jeg kan kræve erstatning af dem 

Tilmeldt 13. Mar 12
Skrevet kl. 17:42

Det er fint med hvad har du på skrift

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

pris type af maling og hvornår det er færdigt, dog har jeg noget på en sms som jeg har gemt og noget på mail.

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)