Jeg har på nettet fundet et firma som gav tilbud på at male mit sommerhus. Der blev aftalt at huset skal males med gori 88 og tilbudet lød på 13.000 alt inklusiv og de lovede et perfekt resultat. super tænkte jeg, og sagde ok. Nu viser det sig at det er nogle østarbejdere der går og maler, de er uprofessionelle, de maler oven på ledninger, de maler med den forkerte maling. de sliber ikke vinduerne ned for skallet maling men maler ovenpå. Jeg har henvendt mig til ham der står for firmaet og sagt at det ikke er i ordden, jeg har også skrevet det på mail samt taget billeder af det svineri de har lavet indtil nu. han siger de nok skal lave et perfekt resultat, men ingen har set dem siden og nu svare ham der ejer firmaet heller ikke på mine opkald eller mails. hvad gør jeg Jeg vil jo gerne have tingene i orden, jeg har ikke betalt noget endnu og gør det heller ikke. Men vil gerne have huset klart til sæsonen.
|
Det må være et lille sommerhus siden du kan få den malet for 13000 eller er det kun vinduer