Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webshopløsning skal jeg vælge ? lille budget

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Articoli.dk - tilføj link:

Hej Viggo

Det var jo en super god viden du der har :)

Hvordan er prestashop og redigere i ? her tænker jeg at sætte vare ind og redigere i dem ?

Hej

Det er nemt at arbejde med Prestashop. På deres hjemmeside prestashop.com er der et forum, hvor der også er en Dansk afdeling, her kan man få meget hjælp.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Hvorfor ikke få en Prestashop til 3.900 .- alt inkl. for unikt design samt gratis oplæring (tager ca. 1 time)

Derefter skal du blot betale 9 kr pr måned, da du er supre Amino og rigtig aktiv får du shoppen til 3.500 .-

Hva’be’har, ingen dikkedar du er online om 2 uger

Mvh

HH

Jeg sender gerne referencer til dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:10

Magento :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:14

Tak for de mange bud og på PM :)

I første omgang hører jeg meget gerne bare hvilke shopmuligheder, da jeg gerne vil se hvad de forskellige kan og mulighederne

Presta er dem jeg har set flest flotte shops lavet i samt Magento.

Om jeg vælger Magento eller Presta kan jeg så få dansk brugerflade både for kunden og for mig som admin ?

Faktura der sendes automatisk ud efter ordre ?

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 15:18

Mht. Magento vælger du bare den danske sprogpakke. Så er der både dansk i frontend og backend.

Den sender også automatisk faktura ud.

Kender desværre ikke til Prestashop

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24

De fleste open source kan stort det samme mere eller mindre, grænsen går ved kundens idéer & mod samt naturligvis programmørs kunnen.

Der findes i både Presta & Magento et hav af feature som ville fylde de næste mange sider - det gode ved den slags er at de er nemme at bruge og man kan altid lærer mere.

Mvh

HH

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:25

hej igen Mikael

Det lyder jo enkelt og lige til, men hvordan med at oploade det via ftp ?

Så skal jeg have oprettet mig en paypal konto og skal det være den ene eller anden ?

Skal gerne kunne modtage ordre højere end 1000 kr som jeg har kørt den ene ikke kan

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 15:31

Jeg har sendt dig en PM.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:39

Synes nu nok at hosting er det forkerte sted at spare, når man skal basere sin forretning på nettet og hosting til 9kr, da så får du også hvad du betaler for.

De webshops jeg har arbejdet og snakket med, ligger mellem 200 og 11.000 om måneden for hosting.

Det kan godt være du har en webshop for 4.000kr i en presta eller magento, men der vil evigt og altid være rettelser som du skal betale dig fra og/eller bruge en krig på at finde ud af.

Hvad gør du, hvis du har købt en webshop for 4.000-10.000 og så den bryder ned på din 9krs hosting?

Start et sted hvor du har en god service og support aftale, det får du ikke for 9kr/mdr og 4.000 i engangsbeløb.

Synes selv 999/kr om mdr for en shop inkl. hosting og support så er du godt startet, så kan du jo også teste din forretning og se om det er noget som virker. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:46

Jeg står lidt i samme situation, så jeg ser med :)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)