Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg udvide SEO-tekst-konceptet

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Carsten Jacobsen:

Hvis jeg derimod ser en masse stavefejl, en udenomssnak, sludder for en sladder, og nogle sætninger jeg ikke helt forstår budskabet med, så bliver kreditkortet i lommen i mindst 50% af tilfældene.

Det må være diskrimination at mene at en ordblind sælger er dårligere end en som ikke laver stavefejl.

Jeg ved godt at det er noget andet på nettet end en butik.

Kunne bare ikke lade være.

en ordblind kan udmærket skrive bedre end en ikke ordblind især vis man har de rigtige ordblind programmer 

lige nu har jeg ikke et ordblind program da jeg ikke kunne få det gratis og det koster en formue , jeg spare dog op og også til en bedre computer der bedre kan klare de ordblind programmer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:56

Mikael christiansen:

en ordblind kan udmærket skrive bedre end en ikke ordblind især vis man har de rigtige ordblind programmer 

lige nu har jeg ikke et ordblind program da jeg ikke kunne få det gratis og det koster en formue , jeg spare dog op og også til en bedre computer der bedre kan klare de ordblind programmer 

Michael, undskyld jeg er efter dig igen

Tråden her handler ikke om ordblindhed, men hvordan en mand kan lave sit koncept bedre.

lad den blive i dette.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

Johnny Nielsen:

Mikael christiansen:

Tråden her handler ikke om ordblindhed, men hvordan en mand kan lave sit koncept bedre.

lad den blive i dette.

det er ok , man skal jo videre formidle sin viden 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04

Johnny Nielsen:

Mikael christiansen:

lad den blive i dette.

det er ok , man skal jo videre formidle sin viden 

det gør ej noget , man skal jo svare hvor også du ønsker , det er fuldt ud ok 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11

Carsten Jacobsen:

Lykkebjerg,

.

Kan man ikke lave regnskab skal man bruge en revisor. Kan man ikke programmere skal man have fat i en programmør. Kan man ikke designe et logo skal man bruge en grafiker. Er man ordblind bør man få en til at rette tekster igennem inden de lægges online.

Mvh Carsten

det er ligeså meget om du har de ordblind programmer om der kommer de stave fejl , mange ordblinde staver bedre end ikke ordblinde fordi de har nogle gode ordblinde programmer 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:25

Mikael christiansen:

det er ligeså meget om du har de ordblind programmer om der kommer de stave fejl , mange ordblinde staver bedre end ikke ordblinde fordi de har nogle gode ordblinde programmer 

Er det et program alle kan få.

Ja jeg er også lidt ordblind 10 i skolen også på handelsskolen hvor der er en lærer som siger til mig at det nok var en ide at jeg blev testet for det. Ja den var ok.

Hu-ra for det danske skole væsen

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27

Lykkebjerg:

Mikael christiansen:

Er det et program alle kan få.

Ja jeg er også lidt ordblind 10 i skolen også på handelsskolen hvor der er en lærer som siger til mig at det nok var en ide at jeg blev testet for det. Ja den var ok.

Hu-ra for det danske skole væsen

et alle kan få det , det fungere reelt sådan at selv en der staver perfekt og grammatisk korrekt

kommer med forslag ord imens du skriver en række kommer op imens skriver klik enter og du skrevet ordret før det er færdig , derved øger du din skrive hastighed 

læser teksten op , bremser lidt op ved komma og punktum den siger imens man sider med høretelefon så kan oveni rette sin grammatik imens 

koster desværre 2500 kroner som privat kunde og vis går i skole og vis de ikke vurdere nok ordblind skal du også betale for det

dog er hastigheden øget så meget når man skriver at , det var en god ide også til alle tekstforfatter der gerne vil skrive en masse uden at skulle klikke meget på computer , for tænk skriv 5 tegn og resten 20 dukker op nu klik enter nu , det er langt hurtigere end den hurtigste der bruger alle 10 finger på engang og skriver løs på sin computer 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:40

Hans Stokholm Kjer:
"Sprogvask på hjemmesiden"

Især det produkt tror jeg ville være en fed ting at have, det ville ihverfald være noget jeg kan bruge senere med mine projekter.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:47

Hans Stokholm Kjer:

Mit tekstkoncept Bedre billige tekster har haft pæn succes de sidste par måneder, så jeg har slået freelancestillinger op på Jobnet for at være sikker på, at have kapaciet nok. Jeg havde ikke de store forventninger, men det har givet et overraskende resultat.

Der er nemlig kommet en god, solid flok af erfarne freelancere på holdet. Det drejer sig om folk med forskllige sproglige og kommunikationsfaglige universitetsuddannelser, det drejer sig om uddannede journalister med mastergrad i et humanistisk fag, det drejer sig om voksne "kun" med studentereksamen, men med masser af bureauerfaring som tekstforfattere. De fleste af mine nye freelancere har udgivet bøger, skrevet artikler i fagmagasiner og i det hele taget arbejdet professionelt med tekst i årevis.
De testopgaver, som freelancerne skriver, før de bliver optaget på holdet, har udviklet sig til regulær litteratur, så jeg overvejer at udgive noget af det, for at illustrere forskellen på dygtige skribenter og professionelle skribenter. Det er en ren fornøjelse for en sprognørd at læse ansøgninger fra disse mennesker.

Det betyder, at mit hold nu består af to typer skribenter. Halvdelen er dygtige og pertentlige gymnasieelever eller studenter, og den anden halvdel er veluddannede voksne skribenter med professionel erfaring og virkelig højt niveau.

Jeg er lidt ked af at "spilde" de erfarnes evner på simple SEO-tekster, så jeg overvejer, om jeg skal udvide konceptet, så jeg ikke længere kun udbyder de såkaldte SEO-tekster, men også "rigtigt tekstforfatterarbejde" under det her koncept.

Tror I, der vil være marked for produkter som "Sprogvask på hjemmesiden", "Standard salgsbrev", "Standard virksomhedsprofil/Om os-side", "Målgrupperettede produktbeskrivelser" og flere lignende?
Kunderne ville så være sikker på at få tekster fra de "voksne" skribenter.

Priserne ville naturligvis blive lidt højrere, fordi opgaverne vil stille større krav til både skribentens professionelle niveau og til den tid, der lægges i arbejdet.

- jaja, tænker du så. Han vil gerne sælge nogle flere SEO-artikler, og så laver han et skinindlæg, der egenlig burde have været formuleret som et tilbud.
- joh, siger jeg så. Selvfølgelig vil jeg gerne sælge mere. Men jeg er rent faktisk i tvivl om, om jeg kan udnytte nogle menneskers evner bedre... samtidig med, at jeg sælger mere.

Venlig hilsen

Hans

Skulle denne tråd ikke bare komme tilbage, til trådstarterens oprindelige spørgsmål

dette er ikke et spørgsmål der skal besvares !!!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:49

Michael : har du en Android mobil? Så kan jeg præsenterer dig for et ordblinde program der både læser billeder og mails op og omvendt og meget mere og VUC er begyndt at bruge det. Hvis du smutter ind på min forside har jeg netop i dag skrevet endnu en artikel om det. Udvikleren er selv ordblind.
Trådstarter : Undskyld lidt off topic...

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)