Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg udvide SEO-tekst-konceptet

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Lykkebjerg,

Jeg kan ikke se at det er diskriminerende at forvente at en VIRKSOMHED som vil sælge mig noget kan stave. Var det en blog, et debatindlæg etc. ville det ikke betyde noget som helst for mig. Men når jeg skal have pengene op af lommen er det anderledes.

Kan man ikke lave regnskab skal man bruge en revisor. Kan man ikke programmere skal man have fat i en programmør. Kan man ikke designe et logo skal man bruge en grafiker. Er man ordblind bør man få en til at rette tekster igennem inden de lægges online.

Jeg mener at en meget vigtig del af det at få succes er ikke blot at stille sig tilfreds med "godt nok". For hvem definerer "godt nok"? I sidste ende er det jo kunden. Vil man gå glip af ordre fordi ens egen "godt nok" tærskel er lavere end kundens? Fint nok hvis man bare driver en hobby virksomhed og ikke skal leve af den...

Mvh Carsten

Det var ironi.

Man kan godt gå ind i en fysisk butik og købe af en som er ordblind. Men man vil ikke købe på nettet af samme person. Men det er jo ikke nemt for kunden og se om man er ordblind eller bare sjusket og hvis man er sjusket så er man det måske også i at drive sin butik.

Det er bare besværligt at være ordblind også hver gang man har skrevet noget skal man have en til at læse det igennem. Og det kan blive en dyr regning til en tekstforfatter.

Men det største problem er at mange nok ikke læser deres tekst igennem fordi det skal gå for hurtigt.

Men det er ufatteligt hvor mange som skriver noget og ikke læser det igennem. Mig incl.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:37

Så er der igen stjernekrig. En stjerne til mig.

UUUUUUUUUUUUUUU hvor barnligt.

Der er bare ikke nogle som forstår ironi.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha.... Nej, det er sgu ikke nemt at skrive :-)

Lad os smide tråden tilbage til dem der vil hjælpe Hans med svar på spørgsmålet ;-)

Mvh Carsten

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:54

Carsten Jacobsen:

Haha.... Nej, det er sgu ikke nemt at skrive :-)

Lad os smide tråden tilbage til dem der vil hjælpe Hans med svar på spørgsmålet ;-)

Mvh Carsten

Jeps, var personligt heller ikke min mening at aflede tråden. Jeg var/er bare enig i din vurdering af, hvor forholdsvis "let" gode tekster vægtes og vejes, og hermed var det også en indirekte bemærkning til Hans' oprindelig indlæg om, hvorvidt der er et segment for dyrere tekster. Det er jeg ikke i tvivl om, at der er.

Men jeg tror primært, at segmentet findes udenfor Amino. Der er også nogle potentielle, mere likvide kunde her på siden, men der er så afgjort længere imellem dem.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:55

Hans Stokholm Kjer:

Du kan bruge resten af dit liv på, at lave markedsundersøgelser osv...

Men det letteste er da bare at teste det af... Især når du allerede har en eksisterende kundegruppe. Så ved du indenfor kort tid, og der evt er grundlag for udvidelsen, eller om du skal fokuserer på SEO tekster...

Du kunne evt lave en indkøringsfase, hvor du benyttede prof skribenterne til begge ting, så de ik går arbejdsløs fra starten af. Og så stille og rolig lade dem skrive flere og flere af de gode tekster efterhånden som, at ordre indgangen stiger... 

Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:00

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Men det letteste er da bare at teste det af...

Præcis! Svaret vil Hans' næppe få i tråden her. Der kan sidde nogle potentielle kunder, der ser med fra sidelinjen, men som bare ikke giver sig til kende i tråden her.

Og så ville jeg i øvrigt også - hvis jeg var dig, Hans - gøre mere ud af at søgemaskineoptimere din hjemmeside. Få den dog op på side 1 på google.dk og brug lidt penge på adwords, så skal de mere likvide kunder nok finde dig :-).

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:15

Fashion-Seller:

Hans Stokholm Kjer:

Men det letteste er da bare at teste det af... Især når du allerede har en eksisterende kundegruppe. Så ved du indenfor kort tid, og der evt er grundlag for udvidelsen, eller om du skal fokuserer på SEO tekster...

Du kunne evt lave en indkøringsfase, hvor du benyttede prof skribenterne til begge ting, så de ik går arbejdsløs fra starten af. Og så stille og rolig lade dem skrive flere og flere af de gode tekster efterhånden som, at ordre indgangen stiger... 

Du har indlysende ret.
Jeg må lige tænke det igennem.
Jeg kan godt se, at min tvivl i virkeligheden ikke handler om, hvorvidt der er et marked for professionelle tekster, for det marked kender jeg udmærket godt.
Det handler nok mere om, at jeg personligt har svært ved at honorere topprofessionelle skribenter med et halvt arbejdslivs erfaring eller mere på niveau med gymnasieelever.

Tak for jeres mange input.
Det har sat tankerne i sving - jeg håber, jeg kommer op med en kreativ løsning.

Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:17

Hans Stokholm Kjer:

Johnny Nielsen:

3. spørge til prisen på produktet

Jeg kan ikke huske, hvornår du sidst har spurgt til prisen, Johnny. Du plejer da bare at bestille. Big Smile

Go' tur til varmen.

Hans

Rigtigt, sidste gang jeg spurte om pris er nok 2 år siden...

Men nu kan det jo være det bliver billigere, uden jeg spørger :-) kvalitet koster

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:20

Johnny Nielsen:

Men nu kan det jo være det bliver billigere, uden jeg spørger :-) kvalitet koster

Den er god med dig, Johnny - jeg har ikke flere stjerner at dele ud af, så du har fem til gode for et godt grin.

Hans

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)