Michael : har du en Android mobil? Så kan jeg præsenterer dig for et ordblinde program der både læser billeder og mails op og omvendt og meget mere og VUC er begyndt at bruge det. Hvis du smutter ind på min forside har jeg netop i dag skrevet endnu en artikel om det. Udvikleren er selv ordblind.
Trådstarter : Undskyld lidt off topic...
grundlæggende grund skrev , det er super redskab til også ikke ordblinde , da man derved kan sætte sin skrive hastighed op , da det hjælper en igennem grammatikken og kommer med ord forslag .
da konceptet er bedre og billige tekster og tid er penge de har flere programmer http://www.scandis.dk der gør skrive hastigheden øges og tit er det godt nok hårdt side og skrive løs og derved det let overstreg en skrevet tekst papir 0 sekunder står det på computer plus det læser op imens
mange bøger med mere er ikke udgivet nettet tekster det er ekstrem brugbart vis vil lave hurtig brug bare tekster i lyn fart , derved det er mere teknisk vis vil levere seo tekster pris billigt , men der er mange måder at lave det hurtigt på og vis skal holde meget billige priser er det nøsvendigt med nogle smarte hjælper midler , selv om formålet er til en anden målgruppen kan ingen seo følge med en maskine
desuden du kan let enkelte lave ny tekst del overstreger punkter klikker enter og tager forskellige dele
måske kan dit også bruges ,jeg tjekker det lige efter om det kan øge ens hastighed i at skrive artikler