han burde linke yil noget info der forklare om konceptet og hvad han sælger lige nu kan ingen bruge indlægget til noget , det videre formidler ingen viden om hans produkt
Mikael, jeg kan nu godt forstå dig at det ville være perfekt hvis det var muligt at give en fuldstændig grundig og uddybende forklaring på konceptet på skrift. Men MLM har eksisteret i mange år, så der er en masse lærdom, der er lavet bunkevis af fejl som man forsøger at lære noget fra.
Det er ikke til at undgå at folk får nogle tanker og nogle billeder i hovedet når der snakkes produkter. Man kan ikke få den samme dialog igang på skrift som man kan på telefonen.
Jeg er på linie med Allan andetsteds i trådene fra Nitharsen - og syntes den rammer lidt blandet. Hvis man søger hardcore sælgere som blot skal koncentrere sig om at sælge, så har det i mine øjne ikke grund til at være placeret i MLM kategori. Hvis man vil ansætte sælgere, som efter prøveperiode ansættes, så er det i mine øjne ligegyldigt om producenten normalt sælger via personlig anbefaling eller tv reklame.
For mig handler det om WHATS IN IT FOR ME...og udfra mit kendskab til super sælgere, så kigger de også lidt på hvad der er af muligheder, hvis jeg kunne tjene kassen på bleer, så ville jeg formentlig ikke nå at høre at jeg kunne det, fordi bleer ikke interessere mig. Forstået på den måde, at man bliver nødt til at se på selve muligheden først...er den interessant for mig, så kigger man på produkterne og vurdere om helheden er et match.