Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du et boost som iværksætter..se her

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer :-)

Er der en lille direktør, business man og/eller har du et godt netværk er dette lige noget for dig.

Vi er et professionel firma, som lever af networking, og vil investere i DIG.

Der bliver holdt møder i århus området mindst to gange om ugen, hvor vi vil investerer i dig.

Der er mulighed for at få gratis firmabil, gode penge og god avance på produkter.

Du kan også tjene penge på at have et godt netværk

Skriv til mig, hvis det har dig interesse? Alt er gratis og en mulighed for dig i at blive selvstændig med et kæmpe firma til at støtte dig :-)

Mvh

Nitharsen Vijayakanthan

LR World 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lyder som endnu en MLM scam. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:25

Mark Jensen:
Lyder som endnu

Kunne også anskues ud fra det synspunkt at her er en mulighed mere!

Har lige skrevet med FLP-kolleger rundt kloden også i dk og der er mange med gode endog særdeles gode forretninger!   Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:56

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:31

Mark Jensen:
Lyder som endnu en MLM scam. 

Du har helt ret Mark. 

LR er så vildt et scam - at de har fået lokket Bruce Willis, Heidi Klum og Leona Lewis med på vognen, og de aner ikke engang at de deltager i et scam.

Til LR's 25 års jubilæum deltog Tysklands tidligere præsident hvor han holdt tale og bl.a. takkede LR for at bruge "Made in Germany" som deres slogan. Du kan finde klippet på youtube.

Er det ikke vildt, at alle disse kendis-personers rådgivere og advokater, ikke engang ved, at LR har bedrevet scam i over 25 år?

Og så er de ovenikøbet en af VW-koncernens største erhvervskunder. Jeg tror VW bliver kede af det, når Mark Jensen afslører dette scam. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

kunne i ikke skrive lidt om produkt på siden eller linke til et sted der forklare mere om det , kun et godt råd vis i ønsker folk skal være interesseret i jeres produkt og blive forhandler for jer

lige eneste forklaring gode penge at tjene egen firma bil 

alle steder kan man tjene gode vis tjener godt, især vis laver et godt stykke arbejde

alle steder kan man købe egen firma bil vis tjener godt enten firma køber eller man selv køber en firma bil til sit eget firma

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:39

Mikael christiansen:

kunne i ikke skrive lidt om produkt på siden eller linke til et sted der forklare mere om det , kun et godt råd vis i ønsker folk skal være interesseret i jeres produkt og blive forhandler for jer

alle steder kan man tjene gode vis tjener godt, især vis laver et godt stykke arbejde

alle steder kan man købe egen firma bil vis tjener godt enten firma køber eller man selv køber en firma bil til sit eget firma

Kære Mikael

Det har jo været nævnt før. MLM er en forretning, hvor konceptet ikke kan vurderes fordi man kan læse om et produkt. Hvis folk ønsker at sælge LR herinde, så vil de formentlig lave markedsføringen af produkterne. Dette ser ud til at være en markedsføring af forretningen - "Vær forsigtig med, hvem du lytter til. Lytter du til viden og erfaring, eller lytter du til meninger". Kiyosaki's ord gælder også i Network Marketing.

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Kære Mikael

Det har jo været nævnt før. MLM er en forretning, hvor konceptet ikke kan vurderes fordi man kan læse om et produkt. Hvis folk ønsker at sælge LR herinde, så vil de formentlig lave markedsføringen af produkterne. Dette ser ud til at være en markedsføring af forretningen - "Vær forsigtig med, hvem du lytter til. Lytter du til viden og erfaring, eller lytter du til meninger". Kiyosaki's ord gælder også i Network Marketing.

Martin

han burde linke yil noget info der forklare om konceptet og hvad han sælger lige nu kan ingen bruge indlægget til noget , det videre formidler ingen viden om hans produkt

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:44

Mikael christiansen:

han burde linke yil noget info der forklare om konceptet og hvad han sælger lige nu kan ingen bruge indlægget til noget , det videre formidler ingen viden om hans produkt

Mikael, jeg kan nu godt forstå dig at det ville være perfekt hvis det var muligt at give en fuldstændig grundig og uddybende forklaring på konceptet på skrift. Men MLM har eksisteret i mange år, så der er en masse lærdom, der er lavet bunkevis af fejl som man forsøger at lære noget fra.

Det er ikke til at undgå at folk får nogle tanker og nogle billeder i hovedet når der snakkes produkter. Man kan ikke få den samme dialog igang på skrift som man kan på telefonen.

Jeg er på linie med Allan andetsteds i trådene fra Nitharsen - og syntes den rammer lidt blandet. Hvis man søger hardcore sælgere som blot skal koncentrere sig om at sælge, så har det i mine øjne ikke grund til at være placeret i MLM kategori. Hvis man vil ansætte sælgere, som efter prøveperiode ansættes, så er det i mine øjne ligegyldigt om producenten normalt sælger via personlig anbefaling eller tv reklame.

For mig handler det om WHATS IN IT FOR ME...og udfra mit kendskab til super sælgere, så kigger de også lidt på hvad der er af muligheder, hvis jeg kunne tjene kassen på bleer, så ville jeg formentlig ikke nå at høre at jeg kunne det, fordi bleer ikke interessere mig. Forstået på den måde, at man bliver nødt til at se på selve muligheden først...er den interessant for mig, så kigger man på produkterne og vurdere om helheden er et match.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:46

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Mikael, jeg kan nu godt forstå dig at det ville være perfekt hvis det var muligt at give en fuldstændig grundig og uddybende forklaring på konceptet på skrift. Men MLM har eksisteret i mange år, så der er en masse lærdom, der er lavet bunkevis af fejl som man forsøger at lære noget fra.

Det er ikke til at undgå at folk får nogle tanker og nogle billeder i hovedet når der snakkes produkter. Man kan ikke få den samme dialog igang på skrift som man kan på telefonen.

Jeg er på linie med Allan andetsteds i trådene fra Nitharsen - og syntes den rammer lidt blandet. Hvis man søger hardcore sælgere som blot skal koncentrere sig om at sælge, så har det i mine øjne ikke grund til at være placeret i MLM kategori. Hvis man vil ansætte sælgere, som efter prøveperiode ansættes, så er det i mine øjne ligegyldigt om producenten normalt sælger via personlig anbefaling eller tv reklame.

For mig handler det om WHATS IN IT FOR ME...og udfra mit kendskab til super sælgere, så kigger de også lidt på hvad der er af muligheder, hvis jeg kunne tjene kassen på bleer, så ville jeg formentlig ikke nå at høre at jeg kunne det, fordi bleer ikke interessere mig. Forstået på den måde, at man bliver nødt til at se på selve muligheden først...er den interessant for mig, så kigger man på produkterne og vurdere om helheden er et match.

du misforstår mig et links og nogle flere forklaringer der forklare mere om dette produktet , det var det jeg mente der mangler i indlægget

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)