Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Før Nr. 1 hos Google - nu helt ude i mørket

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilføjede noget tekst på min forside og deri indgik sidens vigtigste keyword.

Det var åbenbart dråben som fik bægeret til at flyde over. Siden forsvandt fuldstændig ud af Googles søgeresultater på det pågældende keyword.

Jeg fandt så ud af (efter grundig gennemgang af sitet) at den eneste grund til at Google kunne straffe siden måtte være keyword stuffing. Jeg havde ikke været opmærksom på at der efter løbende tilføjelser i teksten efterhånden var 31 gentagelser af keyword på siden.

Efter den sidste tilføjelse af tekst med keyword var der gået over 1 år siden sidste keyword tilføjelse til teksten på siden. Derfor er jeg overbevist om at det var tilføjelsen af et enkelt keyword for meget som gjorde det negative udslag.

Hvad gør jeg nu? Jeg har fjernet 4 stk. af det pågældende keyword.

Vil Googles bot nu automatisk finde ud af at der ikke mere er for mange keywords og derefter give mig min gamle placering tilbage?

Eller skal jeg ind i Google Webmastercentral og anmode om et nyt kig på mit site.

Jeg optræder stadig i Google med mit site på nogle af de andre keywords. Jeg er altså kun ude i kulden på 1 bestemt keyword. Og det er desværre branchens vigtigste keyword. Jeg er til gengæld (for nylig) gået op hos Google til side 1 på et helt andet (mindre væsentligt og mindre søgt) keyword, med en af undersiderne på sitet.

Jeg er ikke interesseret i at opgive sitets URL.

Anyone med gode råd?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:48

Er du smidt helt ud af Google på ordet, eller ligger du meget langt tilbage?

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:22

Jeg har meget svært ved at tro at det er pga keyword stuffing at du er blevet lavere rangeret når det kun er 31 gentagelser -

hvor mange procent fyldte dit keyword på den enkelte side?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:25

hvis du sendte sidens url til mig i en pm så kan jeg bedre vejlede ellers skyder vi i blinde?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kan være mange årsager til at din side ryger ned i rækken.

hankiman:
Jeg er ikke interesseret i at opgive sitets URL.

Det er umuligt at komme med kvalificerede inputs hvis du ikke vil oplyse siden og det relevante søgeord.

Hvorfor vil du ikke opgive sidens url? Det virker lidt modstridende, at du spørger hvorfor du ikke kan findes på noget du gerne vil holde hemmeligt :-/

/Brian

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:47

Brian Reinhold Jensen:
Hvorfor vil du ikke opgive sidens url? Det virker lidt modstridende, at du spørger hvorfor du ikke kan findes på noget du gerne vil holde hemmeligt :-/

Yes

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:50

Du skriver at du havde dit keyword 31 gange i teksten.

Tallet 31 siger os intet. Det kan både være meget og på den anden side også utrolig lidt..

At skrive et keyword 31 gange, har ingen betydning i sig selv, men derimod hvor stor densiteten af hele teksten på siden. Du må lige finde ud af hvor stor procentdel dit keyword udgør af hele sidens tekst..

Ud over det, er det ret usandsynligt at du er blevet smidt ud på grund af dette, det er også lidt svært at hjælpe dig, når du ikke opgiver et domæne eller har andre oplysninger. Ud over dit keyword har tallet 31. 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:37

Ja, der er jo forskel om ordet indgår 31 gange i et tekst på 1.000 ord, eller en tekst på 10.000 ord.

Hvis man vil rangere godt på siden, så skal man da netop linke så meget til ens side som muligt, og ikke holde sig tilbage med links, for så holder den ikke en 1. plads i søgemaskinerne.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:55

Hvad skriver Google til dig i webmaster tools?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:58

Nu vil #0 ikke hjælpes, men måske kan i hjælpe mig. Jeg har denne side: http://billigcomputer.comli.com

Har egentligt mest brugt den som en for sjov side hvor jeg har skrevet en masse dårlige og et par gode artikler (som har fået et par links fra forskellige sider)

Jeg lå nr 3-4 på google på flere af de keywords jeg vil findes på som både er niche (Vision bærbar) og mere generisk billig computer. Nu er min side dog helt væk fra de første mange sider på google og den kommer kun frem hvis jeg laver en site:billigcomputer.comli.com

Måske kan det hjælpe #0 at i hjælper mig, ellers vil jeg lave min egen tråd.

Det skal lige siges at jeg har fjernet ret mange SEO ting fra min side (bla. titles osv) for at få google til at kunne lide mig igen.

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)