Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Før Nr. 1 hos Google - nu helt ude i mørket

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hankiman:

Tak for de mange svar.

Det er kun forsiden af mit site som er forsvundet fra Googles søgeresultater på et specifikt keyword. Det er altså ikke hele sitet som er blacklistet.

Der var oprindelig 822 ord på forsiden og der var 31 keywords. Jeg har nu barberet keywords ned til 27. Er det stadig for mange?

Jeg har aldrig besøgt googles Webmaster Tools. Er det noget man automatisk er medlem af når man har en hjemmeside? Nåh ! - det må jeg se at finde ud af.

Vil der altid ligge en besked på Google Webmaster Tools hvis de har fjernet ens site fra søgerelsultaterne? Eller er det noget Google ikke altid følger sig forpligtet til at meddele noget om?

Jeg kan huske at jeg engang læste om at man kun har 1 chance for at få revurderet sit site. Så det kunne være at jeg heller må fjerne nogle flere Keyword for en sikkerheds skyld - inden jeg anmoder om en revurdering.

umiddelbart vil jeg sige du har for mange keywords med kun 822 ord -  du er oppe på 3.77 % og ifølge flere guidelines er det anbefalede mellem 1 og 3% alt efter hvilken slags side det er - så det kunne have noget at sige hvordan google ser på dine keywords med den % fordeling.

Og ja 27 er stadig for mange - 20 ord er 2.43% mens 27 er 3.28%

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

kom med en url eller gætter vi jo bare alle sammen :-)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)