Selvom jeg er på jordomrejse med min familie, svarer jeg på mange Amino'ers mails. Du må meget undskyld at jeg ikke nærlæste din mail, men jeg svarer på 50 om dagen, selvom jeg er på ferie, og den detalje havde jeg ikke læst. Undskyld.
Du må undskylde, men jeg forstår ikke hvad du mener?
Jo naturligvis, hvor har jeg sagt eller skrevet andet???
Det er en relativt grov anklage, som jeg egentlig syntes du skulle have taget privat med mig, men sådan er vi så forskellige. Her er opgaven på Freelancer: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147482691_Proffessionel_oversætter_søges_til_at_oversætte_bog_fra_engelsk_til_dansk._.aspx Her er kvinden der vandt den: Her er bogen: Her er en del af den takkemail hun skrev til mig: ***************************** Kære Martin Thorborg
Det er på tide, du får lidt igen for dine guldkorn og velanbragte grovheder ;-)
Jeg vil gerne dele en solstrålehistorie med dig. Den handler kort fortalt om et udbud på Amino Freelancer, jeg kan leve på længe ;-) – og tilbageviser visse skeptikeres frygt for, at en Freelancebørs som Aminos blot er med til at presse prisen!
Historien tager godt nok sin begyndelse i marts, men ’barnet’ så først dagens lys for ganske nylig, og derfor giver historien rigtig god mening lige nu:
Den 26. august udkom nemlig ”Steve Jobs – manden bag Apple” – en velskrevet og rasende interessant biografi på dansk om Apples stifter og CEO, Steve Jobs, der med afsæt i hans personlighed tegner et både ærligt og kærligt billede af serieiværksætteren Steve Jobs.
Så jo, den er god nok.. Jeg forstår udemærket mange freelanceres frustrationer, for Danmark har været et godt og hyggeligt land at arbejde i. Men verden er en anden og bliver aldrig den samme og det lettere at skyde skylden på Amino Freelancer, end at indse at man i fremtiden skal løbe lidt stærkere, for lidt færre penge, men sådan bliver det for mange. De bedste hilsner Martin |
Louise L:Jeg elsker Amino, men jeg forventer ikke, at Amino alene skal brødføde mig.
Det siger sig selv, at man ikke gider betale ret meget, hvis man ikke aner, hvad man får for sine penge, når man hyrer en freelancer fra Amino.
Jeg ved ikke om dit indlæg var en kommentar til det sidste afsnit i mit forrige indlæg, Louise - men det var en respons til trådstarter :-).
Jeg har det i øvrigt ligesom dig: Jeg elsker også Amino og forventer heller ikke, at Amino skal brødføde mig. Tværtimod. Jeg er her af så mange andre grunde.
Dbh
Thomas
Bliv gratis medlem