Ikke opdaget nogle problemer ud over de der har været hele tiden |
Ja har også oplevet det er blevet meget langsomt den sidste måneds tid
Ikke opdaget nogle problemer ud over de der har været hele tiden |
Ja har også oplevet det er blevet meget langsomt den sidste måneds tid |
Jeg påstår intet med min sætning , jeg kunne også have skrevet en time tidpunktet er ligegyldig. Meningen med mit indlæg er at kontakte sin udbyder når man har problemer udfra de support/serviceaftaler man nu har. Kim, vi er enige om at samme spørgsmål da bestemt også optræder ofte på amino. Du må for min skyld oprette alle de indlæg du har lyst til for at få vidensdeling, jeg bestemmer ikke over amino. Jeg er ikke kunde nej, men jeg kunne sagtens finde på at købe ydelser hos dem. Jeg har interesse i hosting - og hvad der deraf følger - jeg synes bare det er sørgeligt at man idag knapt kan drive en hosting business, uden at kunderne begynder at flå en med det samme teknikken driller en smule. _ lidt tilbage med min sammenligning med TDC. Hvis man har et prohotel har man så ikke telefonsupport? Hvis jeg var kunde , og hele serveren var nede - så ville jeg da bestemt ringe og informere dem, og så give dem ro til at arbejde. Jeg tænker bare på at dårlig omtale er hammer træls, og en sådan overskrift på tråden her skal da nok ranke højt. |
virkelig godt forklaret , men i alt har meebox.net klaret det godt ,de svare også om problemet og nu da de har en ekstrem høj http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net husk det kræver kunder for at tjene penge og jo meebox,net de har kunder og de er vokset ud ad mod og bliver en af de store i branchen , de har jo langt mere end en server nu |
Og at man har en proaktiv kundeservice, at man informere kunden om at man har driftforstyrelser på systemerne |
lyder lidt optimistisk, en udbyder som eksempelvis sufttown har ca 5% af markedet og de er vel omkring 50 mand, der er godt nok lang vej endnu. Nedetid på 10-12 timer for MySQL adgang er ikke godt nok for en professional udbyder men forhåbentligt sker det ikke igen.
|
antager du mener dptrade.dk, tester du med host-tracker.com er dit snit 6 kb/sek, det er ikke specielt imponerende så du skal nok bede dem give dig lidt flere ressourcer at lege med |
ja korrekt de er godt på vej mod den ene 1% eller mere det kan se på antal inden på trustpilot.dk med mere spørg dem selv hvor mange ip de har og spørg surftown ja så forskel ikke det man troet men de var bitte små |
dvs at du tror surftown kun har 5 gange flere kunder en meebox, må jeg skuffe dig, det er bestemt ikke tilfældet. Antallet af folk der skriver på trustpilot er overhovedet ikke en indikator for hvor mange % man har af markedet, det er en indikator for om du beder dine kunder skrive der eller ikke.
|
nej da jeg mener de vokser lige nu mod de stor ,ikke 5 gange men måske 1% eller mere eller mindre i hvert fald vokser de mod de store lige nu |