Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nede?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke opdaget nogle problemer ud over de der har været hele tiden

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:56

Ja har også oplevet det er blevet meget langsomt den sidste måneds tid

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:14

Kim Thranborg:
Nu kommer du vist med påstande du griber ud af den blå luft...

Jeg påstår intet med min sætning , jeg kunne også have skrevet en time tidpunktet er ligegyldig.

Meningen med mit indlæg er at kontakte sin udbyder når man har problemer udfra de support/serviceaftaler man nu har. 

Kim, vi er enige om at samme spørgsmål da bestemt også optræder ofte på amino

Du må for min skyld oprette alle de indlæg du har lyst til for at få vidensdeling, jeg bestemmer ikke over amino. 

Jeg er ikke kunde nej, men jeg kunne sagtens finde på at købe ydelser hos dem. 

Jeg har interesse i hosting -  og hvad der deraf følger - jeg synes bare det er sørgeligt at man idag knapt kan drive en hosting business, uden at kunderne begynder at flå en med det samme teknikken driller en smule.  _ lidt tilbage med min sammenligning med TDC.

Hvis man har  et prohotel har man så ikke telefonsupport? Hvis jeg var kunde , og hele serveren var nede - så ville jeg da bestemt ringe og informere dem, og så give dem ro til at arbejde. 

Jeg tænker bare på at dårlig omtale er hammer træls, og en sådan overskrift på tråden her skal da nok ranke højt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02

Kim Thranborg:

Smith:
Der var sikkert ikke engang gået 15 minutter fra serverne stoppede med at svare til tråden blev oprettet.

Nu kommer du vist med påstande du griber ud af den blå luft...

Jeg er også kunde hos Meebox og var tidligt i gang fordi jeg skulle have flyttet 3 domæner over til dem i dag.
Allerede kl. 6 i morges kunne jeg konstatere at der var "grus i maskineriet"
kl. 8.25 oprettede jeg en support ticket på det idet der ikke stod noget på deres driftstatus
kl. 9.26 oprettede trådstarter et indlæg herinde (mindst 3 timer efter problemet opstod)
kl. 11.43 havde de sidste opdatering på driftstatus hvor bloblemet blev "løst"
Siden har der været uregelmæssigheder med adgangen til databaserne
Sidste svar på supporten (ikke den officielle statusside) var kl. 17.50 med beskeden at det er løst og alt kører igen
Situationen pt. er at jeg igen ikke adgang til hverken kontrolpanelet eller mine sider, og nu får mere end almindeligt travlt med at få flyttet det hele i morgen hvis jeg skal have alt oppe at køre inden mandag morgen.

Jeg bakker stadig op om Meebox uagtet at de åbenbart har en dårlig weekend, hvilket vi alle kan have og heldigvis sker sjældent hos dem (så vidt jeg har konstateret indtil nu) - uanset er det ihvertfald langt bedre end den udbyder jeg kommer fra...

Men det her må jeg vel heller ikke skrive om hvis jeg skal rette ind efter Smith's holdning ??

Det er i mine øjne da et mere relevant emne end de trådstartere der stiller spørgsmål som er stillet 117 gange før og i øvrigt til tider er så banale at de ligger tæt på kategorien "skal man betale moms når man er momsregistreret" eller "skal man nødvendigvis lave regnskab når man er selvstændig"

Et emne som denne tråd er da netop vidensdeling... Det sparer faktisk supporten hos Meebox (eller hvem det nu kan være der har et problem) for en masse tid.
I dette tilfælde er det en udbyder med mange kunder mellem Aminomedlemmerne - dermed kan de svare een Amino som indirekte kan holde de øvrige Aminos opdateret gennem vidensdeling.
Dermed kan supporteren bekymre sig om at få teknikken op at køre igen i stedet for at skulle svare på 10, 100 eller måske 1000 supporttickets...

Af Smiths kommentarer kan jeg gætte (uden at vide det med sikkerhed) at han ikke er Meebox-kunde eller i det mindste ikke er interesseret i tråden. Men så la dog vær med at blande dig i den...
Bare fordi det ikke interesserer dig kan der jo være andre som gerne vil opdateres denne vej... 

Well... i mellemtiden er der igen hul igennem til mine sider og databaser så jeg kan komme videre.
Men sidste status fra supporten er stadig flere timer gammel.
Nu håber jeg at alt kører stabilt så jeg ikke bliver afbrudt igen i weekendprojektet Smile

virkelig godt forklaret , men i alt har meebox.net klaret det godt ,de svare også om problemet og nu da de har en ekstrem høj http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net

husk det kræver kunder for at tjene penge og jo meebox,net de har kunder og de er vokset ud ad mod og bliver en af de store i branchen , de har jo langt mere end en server nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Såfremt man ikke syntes om dålig omtale pga driftsproblemer så må man sørge for att man ikke har driftsproblemer.

Og at man har en proaktiv kundeservice, at man informere kunden om at man har driftforstyrelser på systemerne
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:01

Mikael christiansen:
og bliver en af de store i branchen , de har jo langt mere end en server nu

lyder lidt optimistisk, en udbyder som eksempelvis sufttown har ca 5% af markedet og de er vel omkring 50 mand, der er godt nok lang vej endnu. Nedetid på 10-12 timer for MySQL adgang er ikke godt nok for en professional udbyder men forhåbentligt sker det ikke igen.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:05

dptrade:
Ja har også oplevet det er blevet meget langsomt den sidste måneds tid

antager du mener dptrade.dk, tester du med host-tracker.com er dit snit 6 kb/sek, det er ikke specielt imponerende så du skal nok bede dem give dig lidt flere ressourcer at lege med

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
og bliver en af de store i branchen , de har jo langt mere end en server nu

lyder lidt optimistisk, en udbyder som eksempelvis sufttown har ca 5% af markedet og de er vel omkring 50 mand, der er godt nok lang vej endnu. Nedetid på 10-12 timer for MySQL adgang er ikke godt nok for en professional udbyder men forhåbentligt sker det ikke igen.

ja korrekt de er godt på vej mod den ene 1% eller mere det kan se på antal inden på trustpilot.dk med mere spørg dem selv hvor mange ip de har og spørg surftown ja så forskel ikke det man troet men de var bitte små

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:54

Mikael christiansen:
ja korrekt de er godt på vej mod den ene 1% eller

dvs at du tror surftown kun har 5 gange flere kunder en meebox, må jeg skuffe dig, det er bestemt ikke tilfældet. Antallet af folk der skriver på trustpilot er overhovedet ikke en indikator for hvor mange % man har af markedet, det er en indikator for om du beder dine kunder skrive der eller ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:57

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
ja korrekt de er godt på vej mod den ene 1% eller

dvs at du tror surftown kun har 5 gange flere kunder en meebox, må jeg skuffe dig, det er bestemt ikke tilfældet. Antallet af folk der skriver på trustpilot er overhovedet ikke en indikator for hvor mange % man har af markedet, det er en indikator for om du beder dine kunder skrive der eller ikke.

nej da jeg mener de vokser lige nu mod de stor ,ikke 5 gange men måske 1% eller mere eller mindre i hvert fald vokser de mod de store lige nu

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)