Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nede?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
ja korrekt de er godt på vej mod den ene 1% eller

dvs at du tror surftown kun har 5 gange flere kunder en meebox, må jeg skuffe dig, det er bestemt ikke tilfældet. Antallet af folk der skriver på trustpilot er overhovedet ikke en indikator for hvor mange % man har af markedet, det er en indikator for om du beder dine kunder skrive der eller ikke.

nå jeg skrive måske kan det også være de har 10 gange mere kunder surftown men vi kender begge 2 ikke talene men meebox.net vokser jo lige nu så de er på vej mod de store mener jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 00:11

Mikael christiansen:
hvert fald vokser de mod de store lige nu

nu er de jo ikke de eneste der er på markedet, selv 1% er der mange der har brugt 10 år på at nå så der tvivler jeg godt nok, men lad os da se om de kan klare mosten, 12 timers nedetid på serverne er ikke imponerende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
hvert fald vokser de mod de store lige nu

nu er de jo ikke de eneste der er på markedet, selv 1% er der mange der har brugt 10 år på at nå så der tvivler jeg godt nok, men lad os da se om de kan klare mosten, 12 timers nedetid på serverne er ikke imponerende.

nu skriver jeg ikke 1% men måske har en 1% , men det jeg mener de vokser mod de større altså de har stor vækst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 07:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

... men er det ikke ligemeget om vi har 1%, 2% eller 50% antal kunder ift. udbyder A eller B, sålænge vi har en sund forretning der vækster i svære tider? Jeg forstår ikke helt drejningen, som diskussionen har taget.

Jovist havde vi nogle problemer i weekenden, som vi også erkender og har knoklet med at få fixet. Selvfølgelig er der også kunder ind imellem, som ikke synes vi er vejen til den syvende himmel. Men vi gør, hvad vi kan, og leverer det bedste vi kan. Så må vi jo over tid se, om ikke vi kommer op og overhalder de andre indenom :-)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)