Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nede?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej med jer. Skype-Smile

Nu er der jo ingen grund til at straffe trådstarter med minus karma, fordi vedkommende stiller et helt legitimt spørgsmål.

Anders svarer jo, at der var et par issues, og det skulle nu være løst.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får desværre stadig fejl på begge mine sider så helt løst kan det vel ikke være.
Computere altså Smile

og

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:
Nu er der jo ingen grund til at straffe trådstarter med minus karma, fordi vedkommende stiller et helt legitimt spørgsmål.

Hej John,

Det er da muligt - men når folks telefoni går ned , så ringer de til TDC, Fullrate whatever de nu har.... 

Kontakt dog leverandøren ? I stedet for at give virksomheden en  "dårlig" omtale herinde. 

De har bestemt vel en driftstatus, eller læg en ticket ligesom alle andre gør?

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Smith:
når folks telefoni går ned , så ringer de til TDC

Hmmm.

Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:
Jeg får desværre stadig fejl på begge mine sider så helt løst kan det vel ikke være

Samme her...
Håber de hurtigt får de op at køre igen når nu det er denne weekend jeg har valgt at flytte et par sites over til dem. Det er trods alt lettest at gøre når det hele spiller (som det jo gør normalt)

og ja... der er oprettet support ticket på problemet Smile

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Smith:

John Nielsen:
Nu er der jo ingen grund til at straffe trådstarter med minus karma, fordi vedkommende stiller et helt legitimt spørgsmål.

Hej John,

Det er da muligt - men når folks telefoni går ned , så ringer de til TDC, Fullrate whatever de nu har.... 

Kontakt dog leverandøren ? I stedet for at give virksomheden en  "dårlig" omtale herinde. 

De har bestemt vel en driftstatus, eller læg en ticket ligesom alle andre gør?

Skype-Smile

Udveksling af erfaringer med andre brugere er ganske udbredt på Amino.

Hvis man oplever en udbyders site eller service er nede, og man ikke kan se nogen driftsstatus, er det jo helt normalt at spørge andre, om de oplever det samme. Meebox har vist rigtigt mange kunder blandt iværksættere, så det er da helt naturligt at spørge på Amino - Danmarks iværksætterportal.

Da en anden udbyder havde nedbrud i flere dage, blev der flittigt udvekslet status på Amino. Det er der også blevet før.

Enhver udbyder bør da kunne tåle, at kunderne udveksler erfaringer med hinanden. Naturligvis i en sober tone.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

lad os i sammenlet folk hjælpe være en positive iværksættere ånd og lad os give tråd starter nogle plus stjerner jeg desværre brugt mine positive stjerner for i dag men skal nok give positive når igen kan give måske første imorgen

vi skal alle kunne klare kritik og tage til os og jeg ved meebox.net er super gode og oveni var det en ny bruger i nærmeste skræmte med minus karma lad os få en god iværksættere lørdag og weekend i en positive karma og vi alle støtter hinanden i samlet folk med positive input og vi derved i den ånd kan vi alle få vækst især det gode man laver skal frem for det er det man er god til

vi har alle dårlige sider og jeg synes ikke der har været en dårlige ide at spørge herinde om råd så ikke en gang en fejl der blev spurgt om råd, måske mere nogle der ikke var i positive ånd i dag og dem som havde det i dag håber jeg får en mere positive syn på dagen og hjælper i mere i en positive karma ånd .

vi er jo iværksætter og vi hjælper hinanden og positive tanker kan gøre forskellen om du kan klare arbejde 10 gange hurtigere og lave det perfekt for positive tanker kommer man meget langt med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Udveksling af erfaringer med andre brugere er ganske udbredt på Amino.

Ja men erfaring vil jeg nok næppe kalde det...... 

Lad mig stille den op således, en it-virsomhed har en driftaftale hos en kunde om at holde serveren i luften. Men så sker det at serveren uventet går ned pga. ex. ram fejl. it-virksomheden begynder fejlretning men i samme øjeblik spørger kunden på amino om hvorfor han server pludselig er nede og hvorfor hans udbyder ikke har rettet fejlen. 

Det er da ikke vidensdeling man kan bruge til noget som helst.

Det du kan bruge er hvis MeeBox fx. havde haft timelange nedbrud, og IKKE svarede på ticket, supportmail, telefon eller hvilken form for kommunikations service du nu havde tilkøbt. 

Det ender med at forummet bruges som rent udbyder/leverandør flame! Der var sikkert ikke engang gået 15 minutter fra serverne stoppede med at svare til tråden blev oprettet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smith:
Der var sikkert ikke engang gået 15 minutter fra serverne stoppede med at svare til tråden blev oprettet.

Hvordan kan du vide det? Skype-Smile



OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Smith:
Der var sikkert ikke engang gået 15 minutter fra serverne stoppede med at svare til tråden blev oprettet.

Nu kommer du vist med påstande du griber ud af den blå luft...

Jeg er også kunde hos Meebox og var tidligt i gang fordi jeg skulle have flyttet 3 domæner over til dem i dag.
Allerede kl. 6 i morges kunne jeg konstatere at der var "grus i maskineriet"
kl. 8.25 oprettede jeg en support ticket på det idet der ikke stod noget på deres driftstatus
kl. 9.26 oprettede trådstarter et indlæg herinde (mindst 3 timer efter problemet opstod)
kl. 11.43 havde de sidste opdatering på driftstatus hvor bloblemet blev "løst"
Siden har der været uregelmæssigheder med adgangen til databaserne
Sidste svar på supporten (ikke den officielle statusside) var kl. 17.50 med beskeden at det er løst og alt kører igen
Situationen pt. er at jeg igen ikke adgang til hverken kontrolpanelet eller mine sider, og nu får mere end almindeligt travlt med at få flyttet det hele i morgen hvis jeg skal have alt oppe at køre inden mandag morgen.

Jeg bakker stadig op om Meebox uagtet at de åbenbart har en dårlig weekend, hvilket vi alle kan have og heldigvis sker sjældent hos dem (så vidt jeg har konstateret indtil nu) - uanset er det ihvertfald langt bedre end den udbyder jeg kommer fra...

Men det her må jeg vel heller ikke skrive om hvis jeg skal rette ind efter Smith's holdning ??

Det er i mine øjne da et mere relevant emne end de trådstartere der stiller spørgsmål som er stillet 117 gange før og i øvrigt til tider er så banale at de ligger tæt på kategorien "skal man betale moms når man er momsregistreret" eller "skal man nødvendigvis lave regnskab når man er selvstændig"

Et emne som denne tråd er da netop vidensdeling... Det sparer faktisk supporten hos Meebox (eller hvem det nu kan være der har et problem) for en masse tid.
I dette tilfælde er det en udbyder med mange kunder mellem Aminomedlemmerne - dermed kan de svare een Amino som indirekte kan holde de øvrige Aminos opdateret gennem vidensdeling.
Dermed kan supporteren bekymre sig om at få teknikken op at køre igen i stedet for at skulle svare på 10, 100 eller måske 1000 supporttickets...

Af Smiths kommentarer kan jeg gætte (uden at vide det med sikkerhed) at han ikke er Meebox-kunde eller i det mindste ikke er interesseret i tråden. Men så la dog vær med at blande dig i den...
Bare fordi det ikke interesserer dig kan der jo være andre som gerne vil opdateres denne vej... 

Well... i mellemtiden er der igen hul igennem til mine sider og databaser så jeg kan komme videre.
Men sidste status fra supporten er stadig flere timer gammel.
Nu håber jeg at alt kører stabilt så jeg ikke bliver afbrudt igen i weekendprojektet Smile

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)