Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbud - Super billig og effektiv LINKBUILDING pakke i marts!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville være betænkelig!

Jeg valgte ikke at slå til tidligere, da du netop skrev flere steder at de kunne gå igennem copyscape. For mig betyder den ene kommentar (gentaget flere gange) at der ikke er rent mel i posen. Det lyder som om man så bevidst vil bevæge sig i gråt område - hvor det handler om at undgå eks. copyscape. 

Af en professionel virksomhed havde jeg da ikke forventet andet end at artiklerne var unikke - måske er det bare mig der er for naiv?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:42

B. Hvarregaard:

Jeg ville være betænkelig!

Jeg valgte ikke at slå til tidligere, da du netop skrev flere steder at de kunne gå igennem copyscape. For mig betyder den ene kommentar (gentaget flere gange) at der ikke er rent mel i posen. Det lyder som om man så bevidst vil bevæge sig i gråt område - hvor det handler om at undgå eks. copyscape. 

Af en professionel virksomhed havde jeg da ikke forventet andet end at artiklerne var unikke - måske er det bare mig der er for naiv?

Det kunne også være at de fortæller sådan noget så der ikke kommer 1000 spørgsmål om det unikke i artiklerne. For der vil uden tvivl komme en del spørgsmål til unikheden i en artikel når der skal laves så mange.

Jeg ville kunne forstå hvis du havde betænkligheder over at få links fra sider i udlandet, men selv her behøver man ikke have betænkligheder.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:30

@Kim: Det er meget muligt at det er for at undgå en masse spørgsmål. Jeg hører det bare på en anden måde, lidt som en bilforhandler der skal sælge dig en bil, og når du snakker med ham i telefonen så hans beskrivelse af bilen er at "den kan gå gennem syn" - der må være nogle bedre kvaliteter man kan spille på?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

B. Hvarregaard:

@Kim: Det er meget muligt at det er for at undgå en masse spørgsmål. Jeg hører det bare på en anden måde, lidt som en bilforhandler der skal sælge dig en bil, og når du snakker med ham i telefonen så hans beskrivelse af bilen er at "den kan gå gennem syn" - der må være nogle bedre kvaliteter man kan spille på?

Hej Hvarregaard,

Vi syntes at vi i indlægget ret tydeligt beskriver hvilken vare der er tale om. Endvidere opfordrer vi til at sende en PM såfremt der skulle være yderligere spørgsmål. Vi vil her undlade at komme ind på en kedelig forklaring omkring copyscape, da vi jo allerede har sendt dig denne!

Nu er det sådan at dette tilbud henvendte sig til de 10 første der meldte sig. Dine underminerende kommentarer viser vel retydeligt at du ikke er en af disse 10? Det er derfor yderst prisværdigt at du af ren bekymring for dine medmennesker vælger at kommentere på en vare som du for det første tydeligvis ikke aner noget som helst om, og for det andet aldrig nogen sinde har købt!

Meningen med denne tråd var hverken at diskutere copyscape, brugte biler eller dine synske evner! Der er helt sikkert masser af plads på Aminos servere, så åben meget gerne en ny tråd om disse emner, og hold så gerne denne fri for støj!

Med venlig hilsen

Mike & Gina

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 6 person

akitao.dk:
Meningen med denne tråd var hverken at diskutere copyscape, brugte biler eller dine synske evner!

Nej din tråd er oprettet så DU kan sælge DINE ydelser, og så er det selvfølgelig ikke godt at der er nogen der er kritiske....uha.....

Kan du ikke argumentere for dine produkter, så prøv envejskommunikation i form af fx reklamebannere her på siden. På Amino hjælper vi hinanden, og så kan du altså ikke tillade dig at reagere som om der er nogen der har pisset på din sukkermad fordi de kommer med et kritisk spørgsmål.

Jeg har godt kunne lide din tone igennem dette indlæg, men her synes jeg du går over stregen. Jeg kender ikke til dit forhold til Hvarregaard og hvorvidt i har kommunikeret privat, men for mig som ikke kender til SEO eller copyscape, så er det da en relevant debat i overvejelserne om et køb, og hvis der er nogen herinde som mener det er noget jeg skal være opmærksom på, så sætter jeg da utrolig stor pris på at de fremhæver det.  

Nu har du ikke behov for flere salg, så du kan selvfølgelig være ligeglad, men ellers så tror jeg du vil vinde langt flere kunder hvis du tog en dyb indånding og skrev et svar som bringer Hvarregaards kritik til skamme. Du har jo styr på copyscape, så det kan det ikke være så svært at forklare os potentielle kunder hvorfor jeg IKKE skal være bekymret for copyscape (som jeg ikke engang aner hvad er) 

Med venlig hilsen

Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej med jer, Skype-Smile

Nu er tråden her en tilbudstråd.

Opklarende spørgsmål i forhold til det tilbuddet må vel anses for rimelige.
Men at mistænkeliggøre trådstarter og dennes tilbud, fordi man ikke synes om validering via Copyscape, er ikke ok og giver ikke ret til at spolere trådstarters tilbud.

Tilbuddet i denne tråd er ifølge trådstarter ikke længere gældende. Hvis nogen ønsker at debatere validering af teksters kvalitet via Copyscape, er de mere end velkomne til at gøre det under kategorien Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd. Det egner denne kategori, "Jeg har et godt tilbud til dig" sig ikke rigtigt til.

På forhånd tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:35

Super fed måde at få betalt sine udgifter på. God rejse Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:42

B. Hvarregaard:

Der er sikkert også flere ting man kan spille på, og det bliver der rent faktisk også gjort, men i det her tilfælde er det som jeg ser det, for at understrege at de artikler som der laves og linkbuildes med, er UNIKKE. Det er lidt selvsagt, og en enkelt søgning på CopyScape vil også klargøre hvad CapyScape nu er (til dem som ikke aner hvad det er).

De spiller både på relevante links, relevante artikler af god kvalitet og ja en bred linkbuilding. At de så gerne vil understrege at det er fuldt ud unikke artikler de skriver, kan jeg på ingen måde se problematikken i, og slet ikke i denne tid hvor langt størstedelen af aminos brugere, snakker om unikhed når vi snakker SEO og linkbuilding.

Det er for mig at se et underligt sted at sætte spørgsmålstegn, også selvom der måske er nogle som ikke ved hvad copyscape er.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:51

God tur, håber i lærer noget. Ærgeligt jeg ikke nåede tilbuddet, håber i smider et nyt ud til april.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hydroponics:

God tur, håber i lærer noget. Ærgeligt jeg ikke nåede tilbuddet, håber i smider et nyt ud til april.

Tilbuddet lyder godt, men jeg er ikke sikker på at det er det. Jeg bookede det til en kollega, som intet arbejde har set endnu og som ikke har fået bevis for at der er lavet ét eneste indgående link. Vi er heller ikke selv i stand til at spore nogle af de links der efter sigende skulle være oprettet.

Der er rykket rigtig mange gange, og for mig at se er det tomme løfter der kommer tilbage.

>Hele pakken bliver naturligvis leveret løbende
>igennem marts måned, så det får et naturligt flow.

Her i maj, må jeg konstatere at det ikke ser ud til at være tilfældet. Jeg vil derfor gerne høre hvad de 9 andre i denne tråd har oplevet.
Side 3 ud af 4 (33 indlæg)