Jeg ville være betænkelig! Jeg valgte ikke at slå til tidligere, da du netop skrev flere steder at de kunne gå igennem copyscape. For mig betyder den ene kommentar (gentaget flere gange) at der ikke er rent mel i posen. Det lyder som om man så bevidst vil bevæge sig i gråt område - hvor det handler om at undgå eks. copyscape. Af en professionel virksomhed havde jeg da ikke forventet andet end at artiklerne var unikke - måske er det bare mig der er for naiv? |
Det kunne også være at de fortæller sådan noget så der ikke kommer 1000 spørgsmål om det unikke i artiklerne. For der vil uden tvivl komme en del spørgsmål til unikheden i en artikel når der skal laves så mange.B. Hvarregaard:Jeg ville være betænkelig!
Jeg valgte ikke at slå til tidligere, da du netop skrev flere steder at de kunne gå igennem copyscape. For mig betyder den ene kommentar (gentaget flere gange) at der ikke er rent mel i posen. Det lyder som om man så bevidst vil bevæge sig i gråt område - hvor det handler om at undgå eks. copyscape.
Af en professionel virksomhed havde jeg da ikke forventet andet end at artiklerne var unikke - måske er det bare mig der er for naiv?
Jeg ville kunne forstå hvis du havde betænkligheder over at få links fra sider i udlandet, men selv her behøver man ikke have betænkligheder.
MVH Kim