Tilbuddet indeholder i alt 122 artikler. Til en pris af 2.500 kr. så er hver enkelt artikel nok ikke skrevet manuelt. Det kan stort set ikke lade sig gøre at finde folk der vil skrive engelske artikler til under $1, hvis de har engelsk som modersmål. Danske artikler til under 30 kr.? Glem det. Når der nævnes copyscape, så vil jeg antage, at der er tale om, at de 100 engelske artikler stammer fra én eller flere seed artikler, som er blevet spinnet og gjort unik fx ved at bytte om på afsnit og sætninger. Det samme med de danske artikler. Super billigt .. tjah.. |
Umiddelbart vil jeg give trådstarter ret, links fra Engelske sites til dansksproget indholder virker endog rigtigt godt. Jeg har været med til at lave noget lign. for en del danske kunder der har oplevet ganske stor tilfredshed og både fået fastcementreret nogle eksisterende samt skabt nogle nye førstepladser. Jeg mener ikke at et Engelsk link er ligeså godt som et dansk, men tilgengæld er det intet problem at skaffe kæmpe mængder internationale links. Så den smule ringere effekt de har opvejes mange gange af det faktum at vi kan blive ved med at oprette dem i en uendelighed.
Så thumbs op til tilbudet herfra :)