super godt initiativ og et rigtig godt tilbud med super value min su kan desværre ikke følge med, god vind til de heldige købere :-) |
hvad skal sådan en pakke koste når den ikke er på tilbud?
super godt initiativ og et rigtig godt tilbud med super value min su kan desværre ikke følge med, god vind til de heldige købere :-) |
Watches inspired by fighter jets
hvad skal sådan en pakke koste når den ikke er på tilbud? |
Watches inspired by fighter jets
Hej Thomas, Det er svært helt at sige. Vi regner med ca. 10 - 15 timers arbejde pr. pakke. Hvis du kender timepriserne for SEO arbejde kan du jo selv begynde at regne lidt.. Men mon ikke at vi finder på en ny tosset ide på et senere tidspunkt, som vi bliver nødt til at skal have finansieret :0) Hilsen Mike & Gina
|
Hej alle sammen, Tusind tak for den fantastiske opbakning! Vi har nu kun to pladser tilbage, og en hel del PM´s at besvare :0) Hilsen Mike & Gina |
Vil det give mening så at købe en ekstra pakke som jeg også bruger i marts? Hilsen Tina |
Hej igen, Nej det vil jeg heller ikke anbefale dig! Med en enkelt pakke får du alt den link eksponering din webshop kan tåle på en måned. Yderligere linkbuilding vil bare have en negativ (eller ingen) effekt. Gina |
Super godt tilbud :-) Vi har selv bestilt SEO-arbejde, og har igennem hele processen fået opdateringer mht. arbejdet. Nu her efter et par ugers arbejde, har vi allerede kunnet se mærkbare resultater på de forskellige søgemaskiner. Før vi bestilte søgemaskineoptimering, lavede vi en tråd på Amino og ringede rundt til forskellige firmaer for at få priser på søgemaskineoptimering. |
Hej Mads, Tak for de pæne ord.. Vi er rigtig glade for, at i har været tilfredse! Til jer andre, Tak for opbakningen, men vi må lukke tråden nu da den sidste pakke er solgt! Det er da muligt at vi kører et knaldtilbud igen senere!
Hilsen Mike & Gina |
det lyder som et super tilbud jeg kunne godt bruge lidt til min stripper side og gerne en dobbelt pakke vis det kan lade sig gøre |
Hej alle, Det er skønt med kunder i butikken. Men der ER ikke flere pakker, så venligst ikke flere henvendelser på marts tilbudet :0) Det er muligt at vi laver noget tilsvarende igen i April, men så åbner vi tråden igen.. Tak til jer alle! Hilsen Mike & Gina |