Hvis det er muligt, vil jeg bestemt foreslå at få det fixet, så det er nok bare at trykke på aktiveringslinket.
Hvis man som jeg selv, ikke tjekker sin email ofte og generelt bare sletter alt overflødigt og unødvendigt, ville jeg totalt glemme din side, hvis jeg ikke kunne logge ind med det samme. :)
Samme "fejl" er på mange artikeldatabaser i udlandet, de skal godkende en forfatter først selvom man aktivere linket i mail.. Det fik også mig til at smutte igen. Så var den side glemt
Jeg er offentlig ansat med 3 børn jeg er ikke Martin Thorborg
Jeg har fået en del henvendelser nu som jeg arbejder videre på, så siden bliver ikke solgt eller nedlagt
Det er måske når man er helt nede at der kun er en vej og det er jo op :-)
Ps. jeg skriver altså ikke med mig selv i 6-12 mdr. det kan sgu ikke være helt sundt.
Ved hvor du vil hen med det. En ansat koster penge og ikke bare 1-2 kroner.
Kunne skrive hvad jeg selv tjener, at jeg bare er iværksætter osv. Men det gør jeg ikke. Sender i stedet en PB med et tilbud til dig. Amino starthjælp intro pris :) Laver alligvel en del af det du skal bruge, så en side til gør ikke den store forskel for mig.
Jeg har fra start valgt at en bruger med det samme kunne bruge siden, men da jeg har været væk fra siden i ca. en uge og så idag finder en fucking spammer på min side som har skrevet over 30 indlæg på den, så har jeg valgt denne løsning og de 5 jeg har godkendt idag, har fået åbnet deres profil på under 5 min. det kan du vel vente ????? alle tilmeldte kommer ind på min tlf. og godkendes hurtigt.
Jeg havde forventet omkring 50-100, men jeg havde en klar forventning at dem som tilmeldte sig ville bruge siden, det ligger jo i ordret Community side ;-)
Man kan ikke være passiv bruger i et community, man kan dog være mere eller mindre aktiv i perioder, men det er ikke tilfældet her :-(
For det første kan man ikke på forsiden se hvad der drejer sig om. 10 - 90 årige der kan lide medier????
Er det folk der ser Paradise Hotel, er det folk der kan lide at gå i biografen???
Efter lidt tid, får jeg fornemmelsen af at det er marketing du vil arbejde med, men det står ingen steder og jeg er heller ikke engang sikker nu. Du har helt tabt mig og jeg gider som bruger ikke spilde mit liv med at gætte hvad du har gang i.
Dertil er det alt for bredt.
10 - 90 årige, det er edderbankemig en stor niche og det duer ikke, i hvert tilfælde til en start.
Så find en niche at arbejde med og kommuniker tydeligt hvad jeg får ud af at bruge tid hos dig.
Ændrer du det og giver den 3-4 timer hver aften i 3-4 år, så vil jeg tro du kan få en god succes.
Men husk nu at finde en niche der interesserer dig, for ellers går du kold.