Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 4 ud af 16 (156 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helge Christensen:
Måske er en af grundene til din manglende succes, at du netop har gjort, hvad rigtig mange gør. Nemlig lyttet til alle de velmenende råd, du får her på Amino og mange andre steder. På den måde er det ikke rigtig din helt egen idé og du går og bander over, at de råd, du har fået, ikke har ført til succes. Desuden er de gode råd blevet blandet godt og grundigt i en gryde, så du tager lidt af hvert med det resultat at kombinationen ikke holder en meter. Ellers også gør den og så er det din tålmodighed, du skal arbejde med.

Det kan du have ret i ?

Jeg har altså været igang i over 6 mdr. nu.....ikke 3 uger. jeg relanceret siden får ca. 3 uger siden i håb om at flere ville komme til, men nej.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:

Mads A.:
Min erfaringer rækker desværre kun til dette,

Erfaring er ikke noget du har. Det er noget du får ( fuck det var klogt sagt )

Du vil ikke projektet, og så kan intet hjælpe dig. Hvis du virkelig ville, kunne du gøre alt med det.

Videre...

'Erfaring' er hvad man kalder sine fejltagelser der har kostet penge.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 19:05

Jeg kommer også til at tænke på: Det er jo ikke sikkeret, der er et behov for en sådan side. Så er sagen klar. Læg den ned hurtigst muligt og find et andet koncept.

Man kan have verdens bedste idé (og det synes man jo altid selv det er), men hvis behovet ikke er der, kan det være vanskeligt at skabe det, hvis man da ikke er den, der opfandt mikrobølgeovnen og lignende apparater. Her skabte man et behov som ikke var der i forvejen.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 19:11

Jeg mener bestemt behovet er der, bare se hvor mange spørgsmål der er om de emner min side omhandler her på Amino, hvor jeg ikke synes at de høre hjemme som så.

Der er ligende engelske sider som har over 300.000 brugere, hvor det kun er et forum og ikke andet, jeg har dog en chat og blog m.v. på siden.

Så behovet er der, brugerne skal bare finde siden og vær aktiv, så kommer der flere til, men ingen vil "starte" med at bruge siden dagligt.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:11

Jeg var til et seminar om blogging for noget tid siden, og foredragsholderen gav mange eksempler på blogs som først begyndte at blive kendte efter ca. et års jævnlige skriverier. Han mente at online kanaler tager ca. et år at trække besøgende til.

Men når det er sagt, så alt muligt respekt for at vælge at give det kniven hvis du vælger at gøre det. Jeg har selv haft brug for at gøre det et par gange, og det er ikke nemt. Det gør faktisk ondt. Men sommetider er det bare bedre at komme videre, end gå og være frustreret hver dag over manglen på succes med et projekt. Det er livet sgu for kort til!

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg ville give den kniven, hvis det var mig.

Forklaring følger selvfølgelig, men hovedsaglig fordi du simpelthen er gået kold i det. Og så er der kun én ting at gøre; giv den et cirkelspark og riv den ned.

Og når du er kommet til hægterne igen og føler at du er klar til fight, så start igen. Nu ved du ihvertfald én måde, som ikke virker.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:25

Bare et forslag. Men måske du kunne ansætte nogen til at skrive indlæg og svare på dem, indtil der kommer gang i det selv. Det var måske et forsøg værd, så har du i hvert fald tiden til de ting du prioritere højere.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:29

Jeg er offentlig ansat med 3 børn Surprise jeg er ikke Martin Thorborg

Jeg har fået en del henvendelser nu som jeg arbejder videre på, så siden bliver ikke solgt eller nedlagt

Det er måske når man er helt nede at der kun er en vej og det er jo op :-)

Ps. jeg skriver altså ikke med mig selv i 6-12 mdr. det kan sgu ikke være helt sundt.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:35

Du har i hvert fald fået mig til at oprette en bruger derinde nu, med denne tråd

Synes dog siden ser en smule uoverskuelig ud..

EDIT: Kan det virkelig passe, at du skal ind og "aktivere" min bruger, før jeg kan logge ind? Kan jeg ikke logge ind efter at have trykket på aktiveringslinket i mailen?

Side 4 ud af 16 (156 indlæg)