Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 3 ud af 16 (156 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige i det her tilfælde er Michael virkelig en man kan lære af. Han har skrevet over 10.000 indlægAmino. Jeg er sikker på at hvis du sagde til ham at han skulle få gang i et forum, og forfølge sin drøm, så ville han selv skrive de første 20.000 indlæg på det forum. Det er fucking dedikation og passion.

hell yeah. Nu det fredag :)

Hyg jer

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:37

Anders S:

hej Mads

jeg har en fransk side jeg prover at faa gang i. Jeg bruger folk fra fiverr.com til at skrive artilker paa den engang imellem, saa der sker lidt.

Fandt en her http://underenplov.dk/artikler-tekster/skrive-tre-blogindlaegseo-artikler-for-dig-300-400-ord-pr-indlaeg-342

http://underenplov.dk/user/KimVinberg

http://underenplov.dk/artikler-tekster/skrive-3-blog-indlaeg-til-din-blog-om-valgfrie-emner-210

maaske var det noget?

mvh anders

Jeg er fuldt booket de næste 3 dage. Bare lige info :P

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:56

Jeg er bestemt ikke doven, men jeg er 36 år, gift og har 3 børn der skal passes, jeg er ikke 18 år mere, det er måske en dum undskyldning, men jeg troede at hvis jeg skabte rammerne, så ville brugerne komme, stille og roligt, men når de brugere som allerede er der nu ikke kommer igen, så kan jeg bruge det næste år på at tiltrække 100 brugere som måske kun skriver 1-2 indlæg hver :-(

Jeg kan ikke trække hele læsset selv, hvorfor skriver de andre 55 brugere ikke ? hvorfor opretter de et indlæg og når så en bruger svare, så svare trådstarter ikke tilbage ? så er det da klart at en ny bruger ikke vender tilbage :-(

Ps. jeg skriver ikke 1000 eller 20000 indlæg selv....desværre, jeg har også et liv "offline"

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:00

Mads A.:
når så en bruger svare, så svare trådstarter ikke tilbage

Får trådstarteren en mail tilbage, så han ved der er kommet et svar på hans tråd

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det da ikke en dårlig undskyldning, det er en prioritering.

Men hvis du virkelig vil have succes som iværksætter, sportsstjerne eller andet så må man bringe nogle ofre som andre ikke kan / eller vil bringe.

Jeg ville ønske jeg havde 3 dejlige børn og en kone, men arbejdet har slugt meget af min tid de senere år. Der findes sikkert også en mellemvej, hvor alt kan lade sig gøre, men den kender jeg så bare ikke :)

Held og lykke med det hele :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 18:11

Johnny Nielsen:
Får trådstarteren en mail tilbage, så han ved der er kommet et svar på hans tråd

Det jo lige det brugere får :-) det kan ikke være nemmere

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:27

Så meget opbakning du får herinde fra.

Der er ingen tvivl om, at jeg bestemt ville have motivationen til at fortsætte.

Det syn synes jeg også du skal have på sagerne.

Held og lykke! Bliv du bare ved i det omfang du kan, det lyder ikke til det kan blive værre. ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Mads!

Måske er en af grundene til din manglende succes, at du netop har gjort, hvad rigtig mange gør. Nemlig lyttet til alle de velmenende råd, du får her på Amino og mange andre steder. På den måde er det ikke rigtig din helt egen idé og du går og bander over, at de råd, du har fået, ikke har ført til succes. Desuden er de gode råd blevet blandet godt og grundigt i en gryde, så du tager lidt af hvert med det resultat at kombinationen ikke holder en meter. Ellers også gør den og så er det din tålmodighed, du skal arbejde med.

Men altså 3 uger, når men tænker på, at andre først opnår succes efter 3 år, og nogle skal vente endnu længere.

Selvfølgelig er det positivt at lytte til andre, men i nogle tilfælde skal man altså bare gøre det, man selv føler er rigtigt - også selv om omgivelserne ryster på hovedet af én og selv om såkaldte eksperter råder til noget andet. Gå imod strømmen er ofte den eneste vej til succes, og hvis man vil det rigtig meget, lykkes det også til sidst. 

"Man kan, hvad man vil", er et gammelt og efter min mening sandt ordsprog. Men problemet er bare, at de fleste godt kan, men de vil det ikke tilstrækkeligt. At give op efter tre uger viser mig, at du ikke er klar til at gå "hele vejen". Og hele vejen er altså en rigtig lang strækning med masser af forhindringer, nederlag og udfordringer undervejs. Forhindringerne skal forceres og man ved aldrig hvor lang vejen er. Man skal altså give sig det løfte fra starten at gå en strækning, man ikke aner hvor lang er. Det er noget af et løfte - men nødvendigt efter min mening.

Og du er selv nødt til at gå vejen - andre kan ikke gå den for dig.

Selv om man rammer "muren", et udtryk man bruger i langdistanceløb og hvor benene syrer til og man føler det som helvede på jord - skal man fortsætte ligegyldigt hvor fristet, man er til at udgå af løbet.

Et par steder i mit kontor har jeg opsat små sedler med denne sætning:

"Det er ofte den sidste, næsten håbløse anstrengelse, der giver det ønskede resultat".

Mange iværksættere har i tidens løb givet op - og mange sikkert en hårsbredde fra succesen. Jeg håber ikke de senere har fundet ud af, hvor tæt de var.

Iværksætteri er fokus, fokus og atter fokus på målet og villighed til at gå hele vejen - også igennem massive mure. Er denne villighed til stede og den er dybfølt, når man målet. 

Alternativet er middelmådige projekter, der giver middelmådige resultater - og det er tilstrækkeligt for nogle mennesker. Jeg synes bare ikke det er nok, hvis man tror på, at alt, hvad man kan forestille sig er muligt, hvis man er villig og fokuseret.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 18:37

Jeg er af den type, at hvis der kun er 2-10 daglige besøgende og næsten ingen nye indlæg og nye bruger, efter 6 mdr, så gør man noget forkert og jeg kan ikke se hvad det er ????

Jeg får næsten kun god opbakning og feedback, men siden er stadigvæk ret død og det er ikke særlig motiverende :-(

Jeg er åben overfor et partnerskab med en som kan lidt med hjemmesider og kan tænke "nyskabende"

Side 3 ud af 16 (156 indlæg)