hvorfor skulle angrybird have 1 stjerne for hans kritik af mit navn?
Hvorfor? Fordi det er en snotdum kommentar, og han har lige fået én stjerne herfra også.
Jeg er ret sikker på, at Seo++ var temmelig ironisk! :-) Ja, det var en snotdum kommentar fra AngryBird. En kommentar, som var fuldkommen irrelevant, men Seo++ kender Amino godt nok til at vide, at hvis han svinede AngryBird til, så vankede der minus-stjerner!
. Derfor var han/hun - forståeligt nok - meget ironisk! Det er i hvert fald sådan, jeg tolker det.
Dbh
Thomas
Jeg fik ret! :-) Amino-politiet trådte endnu engang til! -5 stjerner? Det er simpelthen ikke godt nok! :-) Det kan I sgu gøre bedre! Giv mig lige nogle flere -stjerner, så jeg kan genkende de humor-forladte, Jantelovs-ramte Aminoer! 
Dbh
Thomas
jeg har ikke givet dig minus men lige et råd, og jeg giver sådan set nærmeste aldrig minus , det jeg gør ved minus siger tit , jeg lader mig ikke slå ud og sådan set ender det altid med flere plus da jo skal forklare sig mere , derved får man videre formidlet den viden man vil ud med
jeg opdaget vis klaget over minus ville det spørger komme væk fra fokus , derved klag ikke over det , men vis du er bedre end den anden , giv ikke minus igen som tit bare vil ses som gengæld , mod den du tror det er
husk ved plus medlem kan du se hvem afgivet minus og plus stjerner
hvad opdaget jeg , det er tit en ny bruger eller anden der ønsker en skriver mindre i tråden og vis du klager vis du det slår dig ud , så vis du bedre forsæt en positive linje konstant og hele tiden , de fleste gange jeg har fået og sikkert også dig de har misforstået dig sikkert selv som tekstforfatter kan der komme et forkert ord lige der og sætning siger noget forkert eller du den der gav kunne ikke lige forstå dig , men tit vis svare igen formulere anderledes forstår person
vis du bruger energien anderledes og ikke positivt kommer fokus væk fra det positive .
jo har set , andre så giver minus det nogle gange og jeg har forklaret nærmeste det samme længere inden i tråden nu forstår person det man skriver , men man fik videre formidlet sit budskab og da man vidste den enkel eller 2 som gav personlig minus stjerner man ikke slog sig ud
man har fem stjerner man kan give det 1 stjerner gives kun det komplet forkerte og som normalt er ubrugeligt , det er ikke grundet stavefejl eller en formulering fejl et ord , man deler det ikke bare til højre og venstre derfor holder jeg mig normalt til kun plus stjerner det er sjældent de totalt ubrugelig ses som normalt vis giver er det fordi en person angriber en anden , dem anmelder jeg dog eller hopper helt over for de skal ikke få gang i deres negative kampagne mod andre personer
derfor lad dig aldrig slå ud men kør løs i en positive iværksættere passion og vis de andre du er anderledes end den negative stemning , vis du er en vinder af positive energi