Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 6 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Morten Numoru:

Seo++:
hvorfor skulle angrybird have 1 stjerne for hans kritik af mit navn?

Hvorfor? Fordi det er en snotdum kommentar, og han har lige fået én stjerne herfra også.

Jeg er ret sikker på, at Seo++ var temmelig ironisk! :-) Ja, det var en snotdum kommentar fra AngryBird. En kommentar, som var fuldkommen irrelevant, men Seo++ kender Amino godt nok til at vide, at hvis han svinede AngryBird til, så vankede der minus-stjerner! Wink. Derfor var han/hun - forståeligt nok - meget ironisk! Det er i hvert fald sådan, jeg tolker det.

Dbh

Thomas

Jeg fik ret! :-) Amino-politiet trådte endnu engang til! -5 stjerner? Det er simpelthen ikke godt nok! :-) Det kan I sgu gøre bedre! Giv mig lige nogle flere -stjerner, så jeg kan genkende de humor-forladte, Jantelovs-ramte Aminoer! Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik ret! :-) Amino-politiet trådte endnu engang til! -5 stjerner? Det er simpelthen ikke godt nok! :-) Det kan I sgu gøre bedre! Giv mig lige nogle flere -stjerner, så jeg kan genkende de humor-forladte, Jantelovs-ramte Aminoer! Yes

Så vidt jeg kan se, er det da vist dig selv, der uddeler flest af de negative stjerner! Du får tak herfra! Smile

ha' en god dag

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Wellin:

TT Tekstforfatter:

Så vidt jeg kan se, er det da vist dig selv, der uddeler flest af de negative stjerner! Du får tak herfra! Smile

ha' en god dag

dbh
Kenneth

You get what you give! :-)

PS! Og skriv nu kun "Ha' en god dag", når du rent faktisk mener det! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:58

TT Tekstforfatter:
You get what you give! :-)

Den må du da gerne uddybe? Skulle jeg have givet dig negative stjerner? Jeg har knap nok læst hvad du skrev.

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:00

TT Tekstforfatter:
PS! Og skriv nu kun "Ha' en god dag", når du rent faktisk mener det! :-)

Jeg skriver kun ting jeg mener. Og står også ved mine tidligere indlæg i denne tråd!

dbh
Kenneth

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

TT Tekstforfatter:

Dbh

Thomas

Nogen gange tænker jeg hvad der mon lægger bag en persons pludselige ændring i karakter. Jeg ser normalt dig som en rigtig rar fornuftig fyr, og så lige pludselig virker det som om du kammer helt over.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg er en del af det Amino-politi du referer til? det skal med det samme siges at jeg stort set aldrig giver en stjerne til nogen og har heller ikke gjort det i denne tråd.

Jeg har modtaget en stjerne fra dig for at hjælpe Sasa som åbenlyst fik et forkert råd. Og det er nok her min største undren er omkring din person her i tråden. Du taler om Aminopoliti der giver minusstjerner og humorforladte jantelovs-ramte Aminoer, men du er den der tilsyneladende giver flest 1-stjerner og er den der sviner folk til i generelle vendinger fordi de påpeger lodret forkerte råd.

Ville du hellere have jeg ikke hjalp Sasa med korrekte informationer når der siges noget åbenlyst forkert og kunne du komme lidt tættere på hvad det er der tænder dig sådan af i denne tråd?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 07:01

Mit kommentar var ogå ironisk. Og jeg har forresten ikke givet nogle stjerner i denne tråd. Så de må komme andre steder fra.

vh AB AKA Emil Sørensen åbenbart..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:50

Thomas Frost:
quote user="TT Tekstforfatter"]
Thomas Frost:
Du taler om Aminopoliti der giver minusstjerner og humorforladte jantelovs-ramte Aminoer, men du er den der tilsyneladende giver flest 1-stjerner og er den der sviner folk til i generelle vendinger fordi de påpeger lodret forkerte råd.

Yes JEPS TT Tekstforfatter er god til at pege fingre af andre og svine disse til.

Wink Men det stopper nok en dag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

TT Tekstforfatter:

Morten Numoru:

Seo++:
hvorfor skulle angrybird have 1 stjerne for hans kritik af mit navn?

Hvorfor? Fordi det er en snotdum kommentar, og han har lige fået én stjerne herfra også.

Jeg er ret sikker på, at Seo++ var temmelig ironisk! :-) Ja, det var en snotdum kommentar fra AngryBird. En kommentar, som var fuldkommen irrelevant, men Seo++ kender Amino godt nok til at vide, at hvis han svinede AngryBird til, så vankede der minus-stjerner! Wink. Derfor var han/hun - forståeligt nok - meget ironisk! Det er i hvert fald sådan, jeg tolker det.

Dbh

Thomas

Dbh

Thomas

jeg har ikke givet dig minus men lige et råd, og jeg giver sådan set nærmeste aldrig minus , det jeg gør ved minus siger tit , jeg lader mig ikke slå ud og sådan set ender det altid med flere plus da jo skal forklare sig mere , derved får man videre formidlet den viden man vil ud med

jeg opdaget vis klaget over minus ville det spørger komme væk fra fokus , derved klag ikke over det , men vis du er bedre end den anden , giv ikke minus igen som tit bare vil ses som gengæld , mod den du tror det er

husk ved plus medlem kan du se hvem afgivet minus og plus stjerner 

hvad opdaget jeg , det er tit en ny bruger eller anden der ønsker en skriver mindre i tråden og vis du klager vis du det slår dig ud , så vis du bedre forsæt en positive linje konstant og hele tiden , de fleste gange jeg har fået og sikkert også dig de har misforstået dig sikkert selv som tekstforfatter kan der komme et forkert ord lige der og sætning siger noget forkert eller du den der gav kunne ikke lige forstå dig , men tit vis svare igen formulere anderledes forstår person 

vis du bruger energien anderledes og ikke positivt kommer fokus væk fra det positive .

jo har set , andre så giver minus det nogle gange og jeg har forklaret nærmeste det samme længere inden i tråden nu forstår person det man skriver , men man fik videre formidlet sit budskab og da man vidste den enkel eller 2 som gav personlig minus stjerner man ikke slog sig ud  

man har fem stjerner man kan give det 1 stjerner gives kun det komplet forkerte og som normalt er ubrugeligt , det er ikke grundet stavefejl eller en formulering fejl et ord , man deler det ikke bare til højre og venstre derfor holder jeg mig normalt til kun plus stjerner det er sjældent de totalt ubrugelig ses som normalt vis giver er det fordi en person angriber en anden , dem anmelder jeg dog eller hopper helt over for de skal ikke få gang i deres negative kampagne mod andre personer  

derfor lad dig aldrig slå ud men kør løs i en positive iværksættere passion og vis de andre du er anderledes end den negative stemning , vis du er en vinder af positive energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:08

Thomas Frost:
Jeg ser normalt dig som en rigtig rar fornuftig fyr, og så lige pludselig virker det som om du kammer helt over.

Ja, det er jo den samme fornemmelse, jeg sidder med. I de debatter, hvor jeg har bidt mærke i det, synes jeg jo også normalt, at TT deltager fornuftigt og konstruktivt.

Thomas Frost:
Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg er en del af det Amino-politi du referer til?

Så vil da også gerne vide, hvilken styrke det er jeg tilhører. Den må være "skrap" med 2 x 1 stjerne! (for de samme indlæg som andre giver 5 stjerner Smile )

Thomas Frost:
det skal med det samme siges at jeg stort set aldrig giver en stjerne til nogen og har heller ikke gjort det i denne tråd.

En stjerne er normalt heller ikke noget jeg benytter mig af (og har heller ikke gjort det i den tråd - hverken til TT eller nogen anden). Så deltager jeg hellere aktivt i debatten og giver mine synspunkter til kende.

Jeg opfatter "1 stjerne", som noget man kun bruger, hvis en person giver et komplet vildledende svar, som andre ikke bør følge. Det er ikke noget man deler ud til højre og venstre, fordi man ikke er enig i andres synspunkter!

Men nu vil jeg tilbage til mit sekundære liv - dvs. det udenfor Amino! Smile

Lad os prøve at holde den positive ånd, til fælles gavn for alle Amino'er.

Og så vil jeg ønske alle en god dag (og, ja: Det gælder alle)

dbh
Kenneth

Side 6 ud af 14 (134 indlæg)