Jeg deltog på mandhørm 2011 sidste år (I Frederiksværk) Der var rigeligt med mudder skal jeg hilse og sige Men faktisk var det for meget mudder og for lidt udfordring (efter vores mening)
Super du har startet det her op - tør godt spå at du får udsolgt! Den slags events er efterspurgt. Næste step er så du næste år laver det over 4 dage og vi også kommer til Sverige og Norge (så det er rigtigt Nordic) Tror faktisk godt folk vil betale for den slags!
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Jeg deltog på mandhørm 2011 sidste år (I Frederiksværk) Der var rigeligt med mudder skal jeg hilse og sige Men faktisk var det for meget mudder og for lidt udfordring (efter vores mening)
Super du har startet det her op - tør godt spå at du får udsolgt! Den slags events er efterspurgt. Næste step er så du næste år laver det over 4 dage og vi også kommer til Sverige og Norge (så det er rigtigt Nordic) Tror faktisk godt folk vil betale for den slags!
/Flemming
Jeg kan næsten ikke tillade mig at udtale mig om andre løb, men forstår hvad du mener.
Ja der er rigtig mange muligheder med løbet, hvis det går hen og bliver en succes. Sverige og Norge ville være for fedt. Nordic kommer af at man bla skal kæmpe sig forbi nogle vikinger ;)
Hold kæft hvor er det fedt.. Godt koncept! :-D Glæder mig vildt meget til at se hvordan det forløber sig over det næste halve år.
Tusinde tak for de pæne ord :) Det vil være mig en glæde at holde jer opdaterede om hvordan det hele skrider frem :) Du er velkommen til at følge med på facebook ;)