Kæresten og jeg sad da og blev helt forelskede i løbet...
Desværre kan vi ikke komme til KBH den dag...har du planer om at udvide det til flere steder i landet??
Et kvalifikationsløb til selve hovedarrangementet i KBH - i de større byer, med billetter til nr. 1, 2 og 3 kunne give endnu mere mediebevågenhed og popularitet til løbet?
Det er jeg da glad for at høre :D
Jeg jeg regner med at afholde et løb mere i August, på en anden lokation på sjælland. Samme volume som det nuværende arrangement.
Alt omkring fremtidige løb vil blive annonceret på vores facebookside :)
Mega fedt koncept, skal helt sikkert prøves på et tidspunkt...Du har fået spredt budskabet godt ud, faldt faktisk over løbet via facebook, hvor folk skrev omkring eventet, det skal nok blive en stor succes :)
Mega fedt koncept, skal helt sikkert prøves på et tidspunkt...Du har fået spredt budskabet godt ud, faldt faktisk over løbet via facebook, hvor folk skrev omkring eventet, det skal nok blive en stor succes :)
Det er jeg glad for at du synes :)
Ej hvor fedt, det er godt at høre at kræfterne bag markedsføringen kommer lidt omkring. Kan du afsløre nærmere hvor på facebook du hørte om det :)?
Tillykke med udsolgt allerede på første dagen og held og lykke i fremtiden, din hjemmeside er super fed, fordi den giver et hurtigt overblik og er enkel!