Flot hjemmeside og fedt projekt, tillykke med det, håber du får succes ;)
Mange tak for det :)
Hvis nogle stadig følger med, så går det forsat den helt rigtig vej. 10 billetter mere, så er 50% af billetterne væk. Det havde jeg i min vildeste fantasi ikke troede var muligt på bare lidt over tre uger, uden at have brugt en eneste krone af markedsføringsbudgettet.
Jeg har så småt et andet konceptløb på tegnebrættet, og er ved at undersøge mulighederne for at lave det samme løb på en anden lokation i dk.
I er mere end velkommen til at komme med ideer, tiltag eller andet, kunne godt bruge lidt indskud til min brainstorming :)
Hvis nogle stadig følger med, så går det forsat den helt rigtig vej. 10 billetter mere, så er 50% af billetterne væk. Det havde jeg i min vildeste fantasi ikke troede var muligt på bare lidt over tre uger, uden at have brugt en eneste krone af markedsføringsbudgettet.
Jeg har så småt et andet konceptløb på tegnebrættet, og er ved at undersøge mulighederne for at lave det samme løb på en anden lokation i dk.
I er mere end velkommen til at komme med ideer, tiltag eller andet, kunne godt bruge lidt indskud til min brainstorming :)
Kan se der er nogle der abonnere på svar, så må hellere følge op som lovet.
Efter uge 3 var 50% af billetterne væk. En uge senere var der udsolgt. Det boomede fuldstændig da vi annoncerede antallet af tilbageværende billetter, og vores nyetablerede samarbejde med Red Bull.
En ny side er næsten klar til at se dagens lys, hvori der vil være et nyt løb, samt et helt nyt konceptløb, som mig bekendt ikke er set nogle steder i verden før. Jeg glæder mig som et lille barn :)
Det nye koncept hedder Nordic Race - After dark. Navnet skulle gerne give et praj om hvad det handler om. Der vil i modsætning til det andet løb blive lagt meget stor vægt på at samarbejde for at nå i mål. Du vil ikke kunne komme igennem ruten uden manden ved siden af dig. Lyder det spændende, så følg endelige med på vores facebookside http://www.facebook.com/NordicRace
Kæresten og jeg sad da og blev helt forelskede i løbet...
Desværre kan vi ikke komme til KBH den dag...har du planer om at udvide det til flere steder i landet??
Et kvalifikationsløb til selve hovedarrangementet i KBH - i de større byer, med billetter til nr. 1, 2 og 3 kunne give endnu mere mediebevågenhed og popularitet til løbet?
Mvh Carsten
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her