Nej du skrev "Det bedste for dig selv er vist at du ikke skriver mere i tråden nu, både så vi andre ikke skal høre mere på dig, " Så du udtalte dig på mine vegne og på andres..
Igen udtaler du dig selv på andres (mine) vegne.. Det er fint at du gerne vil deltage i debatten. Og det er også fint at du gerne vil gyde olie på vandene. Men du gør altså det samme. Jeg har det fint med det i en debat, men jeg synes faktisk at det virker lidt malplaceret at du prøver at korrekse mig, men du gør det selv! Jeg kan naturligvis ikke vide om trådstarter er en god sælger eller ej. Jeg taler ud fra erfaring, jeg har i hvertfald ansat eller siddet med over 50 sælgere gennem tiden. Jeg kender godt en god sælger når jeg ser eller hører på dem. Og dem som bruger så meget tid på at argumentere for grundløn og langsigtet planer med mere er altså bare erfaringsmæssigt ikke dem der er supersælgere. Beklager, men sådan er det. Naturligvis er der undtagelser. Måske trådstarter er en af dem. Hvem ved, han har bare ikke overbevist mig:-) Hvis jeg knuser hans drømme med min udtalelse er jeg meget ked af det, det var ikke min hensigt. |
Weltström:Igen udtaler du dig selv på andres (mine) vegne..
Læs lige igen, jeg skriver vi nok ikke bliver enige, eftersom jeg er uenig i det du skriver. Det har intet at gøre med at udtale sig på andres vegne, det er en konstatering af vi ikke er enige.
Jeg skriver også hvordan dine udtalelser påvirker eventuelle læsere, det er IKKE det samme som at skrive til en person han aldrig får succes med det han er jobsøgende indenfor.
Og nej som du skriver kan du ikke vide om trådstarter er en god sælger eller ej, men det er faktisk slet ikke det jeg angriber overhovedet. Du skriver direkte til en person der søger job som sælger at han aldrig får succes. Lige præcis det er nedladende og hører ikke til herinde.
Jeg ved ikke om du bare synes det er helt i orden at skrive sådan til andre mennesker, men det synes jeg ikke det er hvorfor jeg reagerer.
Jeg er sikker på du ikke knuser hans drømme ved at skrive som du gør, men derfor kan du stadig ikke tillade dig at skrive til en jobsøgende at han aldrig får succes. Jeg gider ikke diskuttere det mere. Eftersom du har skrevet det går jeg ud fra du mener det er ok at skrive sådan til folk, det synes jeg ikke og så er den vist ikke længere. Slut herfra.