Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino gider ikke mere

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Det problem kan jeg ikke genkende.
Derimod får jeg regelmæssigt mail om tråde, som jeg hverken deltager i eller har abonneret på...

Hej Brite 

Kan jeg få dig til at sende en mail til support@amino.dk hvor du beskriver det lidt nærmere, hvor mange gange du har oplevet det, hvornår opstod problemet, og om det stadig sker?

Venlig hilsen
Morten 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:09

Jeg får ikke timeouts, men syntes ofte at amino er dræbende langsom. Det gør at jeg ikke gider surfe rundt på siden særlig lang tid. Sidder på en 20 mbit forbindelse, så det må være belastningen i 'myldretiden'.

Jeg kan se at forsiden tager 3 sekunder om loade lige pt. - sitet virker hurtigere end jeg plejer at opleve det (nok ikke så meget belastning kl. 12 på en lørdag).

Jeg ved ikke hvor meget caching der er på, men det lader til den godt kunne trække til det. Og ville jeg foretrække, at i hentede alle jeres eksterne javascript 'widgets' asynkront (f.eks. google plus og reklamer), så man ikke behøvede at sidde og vente på at alle de eksterne services skal svare inden man kan se siden. Det er rimelig simpelt at ændre, og giver typisk en stor forbedring.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:13

Personligt har jeg ingen problemer oplevet i længere tid..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:21

Jeg har helt opgivet hjemmesiden. Den er så tåbelig langsom, at jeg ikke længere gider bruge Amino via hjemmesiden. Bruger deres app nu.

Det skete ofte at jeg kunne gå på toilet, vaske op, lave en mad, hælde et glas sodavand op, gå tilbage og stadig konstatere at siden ikke var blevet hentet.

Fejlen kunne ske på computer og telefon - og det var frygteligt ligegyldigt hvilket setup og lokation det foregik på.

Så deres app er en velsignelse. :-)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jensen:

Jeg får ikke timeouts, men syntes ofte at amino er dræbende langsom. Det gør at jeg ikke gider surfe rundt på siden særlig lang tid. Sidder på en 20 mbit forbindelse, så det må være belastningen i 'myldretiden'.

Jeg kan se at forsiden tager 3 sekunder om loade lige pt. - sitet virker hurtigere end jeg plejer at opleve det (nok ikke så meget belastning kl. 12 på en lørdag).

Jeg ved ikke hvor meget caching der er på, men det lader til den godt kunne trække til det. Og ville jeg foretrække, at i hentede alle jeres eksterne javascript 'widgets' asynkront (f.eks. google plus og reklamer), så man ikke behøvede at sidde og vente på at alle de eksterne services skal svare inden man kan se siden. Det er rimelig simpelt at ændre, og giver typisk en stor forbedring.

jeg oplever det samme. Har tidligere nævnt det overfor Martin Thorborg, men her fik man det arrogante svar at der intet var galt, og det er mig den er galt med.
Til trods min linje er stabil og ikke har problemer andre steder.

Så det er bare dig og din linje den er galt med Amino kører perfekt! #host 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:49

Jeg oplever også amino som et rigtig langsomt site, men ikke i dag...jeg tror det er den gule reklame for aminos iphone løsning der er problemet, den er væk i dag. Har ikke haft problemet på andre sites.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 12:55

Som et par andre her, oplever jeg det også som værende dræbende langsom, hvortil den til tider (efter et par minutter) går over i en time-out.

Jeg kører Vista 32, 2.66Ghz

Google Chrome V16.0.912.75 m

DSL 1Mbit/512Kb

Jeg oplever det faktisk mest om natten her (kl 1am - 4am), hvilket er de tider, hvor her er meget lidt trafik. Kl. er så 18 - 21 i Danmark. Det forekommer dog også på andre tidspunkter, men Amino er den eneste jeg oplever, som er så langsom og giver mig time-outs. Alle andre steder, såsom Steampowered, Thepiratebay.org og andre lignende højt trafikkerede steder, går som smurt.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:02

Jeg oplever tit problemer med Aminos langsommelighed, men nøjagtig som Lund så gider jeg simpelthen ikke de arrogante svar man får om at det skyldes ens egen computer. Jeg benytte tre forskellige computermærker på tre forskellige forbindelser i løbet af dagen, - iøvrigt til vidt forskellige ting - og jeg tror simpelthen ikke på det bullshit.

Da jeg ikke skal sælge noget på Amino, -men tværtimod gerne vil hjælpe med mine mange års erfaring som iværksætter - gider jeg simpelthen ikke bidrage med et Plusabb. når den del jeg skal bruge kører så elendigt.

Jeg sidder tilbage med en aldeles udokumenteret uvidenskabelig fornemmelse af at Amino crasher mine computere fordi Amino er så agressive i deres forsøg på at hente materiale fra min computer til brug for deres reklamesalg, - at Amino har kompromitteret brugeroplevelsen.

Måske de der laver Amino og de som ikke har problemer benytter samme mærke indenfor computere?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:15

3j.design:

Som et par andre her, oplever jeg det også som værende dræbende langsom, hvortil den til tider (efter et par minutter) går over i en time-out.

Jeg kører Vista 32, 2.66Ghz

Google Chrome V16.0.912.75 m

DSL 1Mbit/512Kb

Jeg oplever det faktisk mest om natten her (kl 1am - 4am), hvilket er de tider, hvor her er meget lidt trafik. Kl. er så 18 - 21 i Danmark. Det forekommer dog også på andre tidspunkter, men Amino er den eneste jeg oplever, som er så langsom og giver mig time-outs. Alle andre steder, såsom Steampowered, Thepiratebay.org og andre lignende højt trafikkerede steder, går som smurt.

måske skulle skrifte til windows 7 eller xp windows de synes jeg er klart hurtigere

mit internet tager i byen nogle gange op til 40 mbit

jeg har lige nu 2 kerne computer 2,53

jeg bruger både google crom og almindelige internet Explorer

jo oplever måske amino.dk som en 10 del sekund langsommere end andre sider men kommer os ind på de fleste sider langt under 1 sekund

måske er det styre systemet antal data hentes og hvad der er af scripts på siden der gør det går tid nogle styre systemer er bare bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:20

Jeg oplever også meget sjældent problemer :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)